kyllähän se

niin on...

vanhemmat pitäisi laittaa maksamaan pentujensa teoista oikein kunnolla! jos kuria olisi siellä kotona niin pennut ajelisi vakioilla kuten MOPOJEN tulisi ollakin!

kysynkin nyt sinulta siinä ISÄ tai ÄITI, että onko sinulla vähän kusta päässä vai viiraako päässä, kun annat poikasi virittää?

otapa selvää että mopo saa kulkea vain 45km/h suomen lakien mukaan!

itse antaisin joka kakaralle selkään jos saisin kiinni näitä virittelijöitä.

mitä ihmeen pönttöjä teidän vanhempanne oikein ovat? saanen kysyä? aika surkeasti menee.

SAKKOJA VAIN KOURAAN OIKEIN ROPPAKAUPALLA VANHEMMILLE JOIDEN LAPSET VIRITTÄVÄT, TUPLATAAN SAKOT JA EHDOLLISTA PERÄÄN!

T. LAKIALOITE VOIMAAN MILLOIN??

6

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmv

      Lapset ei viritä kotona vaan kaverilla ja laittaa rajoittimen niin ei vanhemmat huomaa mitään koska eivät älyä edes jos derbin putkessa lukee Turbokit. Ja kyllä ne vanhemmat tietää ettei saa mennä kuin 45

    • Omat vanhempani eivät välitä siitä, että viritän moponi. Koska maksan ITSE omat sakkonni. Ja omapa on elämäni. Eli jos kuolen esim. kolarissa, niin sitten on voi voi.

      En alkaisi tästä vanhempia syyttämään, että nuoret virittää mopojansa. Eivät he joka sekunti pysty seuraamaan mitä lapsensa tekee. Mopon pystyy virittää huomaamattomasti, sekä aika nopesti, jolloin vanhemmat eivät sitä huomaa.

      • tapio.

        Vitun idiootti. Ei sun vanhemmilla sit paljon arvostusta sulle riitä :D Ootko miettiny uusien vanhempien hankkimista jotka rakastais sua ja välittäis susta kuten tekee niiden lasten vanhemmat jotka EI anna virittää?
        Millä sä maksat sakkosi? viikkorahoilla?

        ja jos selän takana viritellään, niin aika raukkamainen olet. Sitten kun kysytään niin ei uskalleta sanoa totuutta. paskahousuja olette siis.


      • jfhjdf
        tapio. kirjoitti:

        Vitun idiootti. Ei sun vanhemmilla sit paljon arvostusta sulle riitä :D Ootko miettiny uusien vanhempien hankkimista jotka rakastais sua ja välittäis susta kuten tekee niiden lasten vanhemmat jotka EI anna virittää?
        Millä sä maksat sakkosi? viikkorahoilla?

        ja jos selän takana viritellään, niin aika raukkamainen olet. Sitten kun kysytään niin ei uskalleta sanoa totuutta. paskahousuja olette siis.

        Hanki elämä. Itekkin kyllä oon tappo virejä vastaa (yli 90km/h) mutta esim kyllä pitäis saada 80 kulkea. Niin lujaa ne kulkee esim espanjassa ja italiassa. Ja vielä niille jotka luulee ettei mopot kestä sitä nopeutta niin, mopot on tehty kulkemaan 80kmh(jarrut,runko jne) mutta suomessa ne kuristetaan. Ja kuristaminen myös rasittaa moottoria huomattavasti joka rikkoo moottorin ennen aikojaan.


      • tapio. kirjoitti:

        Vitun idiootti. Ei sun vanhemmilla sit paljon arvostusta sulle riitä :D Ootko miettiny uusien vanhempien hankkimista jotka rakastais sua ja välittäis susta kuten tekee niiden lasten vanhemmat jotka EI anna virittää?
        Millä sä maksat sakkosi? viikkorahoilla?

        ja jos selän takana viritellään, niin aika raukkamainen olet. Sitten kun kysytään niin ei uskalleta sanoa totuutta. paskahousuja olette siis.

        ... Kyllä he arvostavat minua, ja tietenkin ovat huolissaan kun viritän. Mutta kuten sanoin, omapahan on elämäni. He luottavat siihen, että ajan järjellä. Moni muu vanhempi ei anna virittää, koska eivät luota OMIIN lapsiinsa.

        Oletko kuullut töistä? Sieltä sitä rahaa saadaan.

        En minä ole seläntakana viritellyt... Mutta tiedän monta ihmistä jotka ovat.


    • Man?!

      Jos antaisit selkään vieraille lapsille, saisit sinä melko varmasti selkään oikeudessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe