Onko hyvä pyörä, on alkanu hiukka kiinnostamaan niin saisko kommenttia tästä moppelista!
CB 1300
5
1380
Vastaukset
- kyllä on
Samaa osastoa on, kuin Yamaha XJR 1300 ja suzuki GSX 1400.
Eli äijä-naku, jossa on vääntöä ja kaasuun vastaavuutta olipa kierrokset missä tahansa.
Ostitpa sitten honda, jammun tai suzukin niin konehan noissa kestää vaikka ydinlatauksen, kun öjyt vaan aina vaihdat. Eli pomminvarmaa tekniikkaa, isältä pojalle! Olen kuullut 200 000 tkm ajetuista XJR:stä ja CB:stä. Ja eikun porisee menemään.
Klassikko pyörä.- honda-miäs-kans
jos kuutiota on auton verran mopossa niin kai se ny kulkee vaikka yks tulppa irti..
- ISOHOO.
Mahtava pyörä ajaa. Paras ajoasento mitä olen koskaan tavannut 25 vuoden kokemuksella. Vääntöä ja luonnetta löytyy.... Kaverit tallilla on antaneet kommenttia: "jos vaihtaisin tyyliä niin CB 1300" , "kyrväkäs pyörä", "tosi muskeli.."
Harmi vaan, että hinnakas. Mutta jos pätäkkää on niin huippukampe. . .
Varmaan kestää myös, itte ajellu nyt (9/09) 20 200..... ja matka jatkuu... Ei ongelmia.- Mulleteer
Totta, CB1300 on yksi suonikkaimmista vehkeistä teillämme. Maantielle tehty, radalla vähän raskas.
- ISOHOO
Mulleteer kirjoitti:
Totta, CB1300 on yksi suonikkaimmista vehkeistä teillämme. Maantielle tehty, radalla vähän raskas.
Minulla olisi myynnissä nyt huippukampe. 2006 mallinen musta SA. Varustusta niin, että heikkopäistä hirvittää.
jogha(at)wippies.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279