Eli mulla on derbi senda xrace vm 04, johon meinasin nyt ostaa teharin. Itse katselin tuota turbokitin alakautta putkea kataforilta 135€. Muita ehdotuksia?
Mitä eroa on alakautta ja yläkautta putkella?
Derbiin
5
120
Vastaukset
Itsekkin ottaisin Turbokitin. Antaa enemmän kierroksia kuin uudenmallinen Metrakit, mutta on myöskin kovaäänisempi.
Jos rahaa on, Arrow on myös hyvä vaihtoehto.
Niillä ei ole mitään eroa tehoisesti(En ole 100% varma), mutta poliisit huomaavat alakautta menevän putken paljon helpommin. Eli toisin sanoen, näkevät heti että mopoa on muutettu rakenteellisesti => Sakot.- Kiitosta
Entä mitä mieltä olisit Leovince V6 Handmade teharista?
- dhadfxhsdr
Kiitosta kirjoitti:
Entä mitä mieltä olisit Leovince V6 Handmade teharista?
Kaverilla on pösössä ja en ostais ite, ottasin mielummi jonku muun vaikkapa just turboktitin. Vaikka Leovincestähän puhutaan että on erittäin hyvä putki.. ite en ainakaa hirveenä tykänny
- sargdsfh
Kyllä musta tuntuu että alakauttanen on vähän hätäsempi..
- aweaew
kuulemma alakautta tehari virtaa suoremmin joten kiihtyvyys parempi (vain hieman)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713