Joo eli miten onnistuisi tuon huoltovalon kuittaus jos sen huollon on itse tehnyt? Tiedän että siihen on olemassa jokin kikka... kuten monissa autoissa.
service huoltovalon kuittaus
11
14944
Vastaukset
- yksi.
-kytke virta päälle
-valitse MODE-painikkeella "SERVICE km" näytölle
-kytke virta pois
-paina MODE pohjaan ja pidä koko ajan
-kytke virta päälle ja paina nopeasti RESET-painike pohjaan ja pidä kunnes "SERVICE" teksti poistuu ja näyttöön tulee uusi "6000 km" huoltoväli
Tein tuon ainakin kymmenen kertaa ennenkuin onnistui.- a
selvisin melkein mutta en löydä tuota RESET-painiketta. Selitätkö hiukan että missä mahtaa olla?
- juttu?
a kirjoitti:
selvisin melkein mutta en löydä tuota RESET-painiketta. Selitätkö hiukan että missä mahtaa olla?
Siis eikö sinulla ole trippimittarin nollausta -RESET'tiä?
En osaa neuvoa enempää. - asrrgv
juttu? kirjoitti:
Siis eikö sinulla ole trippimittarin nollausta -RESET'tiä?
En osaa neuvoa enempää.Ei ole
- asasdasdadasd
asrrgv kirjoitti:
Ei ole
eli pakko sanoo tähän näin että jos näyttöös ilmestyy service kolmiovalo niin se tarkottaa teknistä vikaa.. jakoavaimen kuva tarkoittaa määräaikais huoltoa jonka jatkumisväli on muuten sitten 4tkm..
- uuyuyu
asasdasdadasd kirjoitti:
eli pakko sanoo tähän näin että jos näyttöös ilmestyy service kolmiovalo niin se tarkottaa teknistä vikaa.. jakoavaimen kuva tarkoittaa määräaikais huoltoa jonka jatkumisväli on muuten sitten 4tkm..
mithän teknisiä vikoja niissä yleensä on?
- masutius
Minkälainen huolto aprilia sr factoryyn pitää tehdä jos itse huoltaa eli mitä pitää kaikkea tehä? ruisku mallia on mulla :)
- Anonyymi
Paina Mode pohjaan ja virrat päälle. Naputa koodi 211 ja kuittaat taas modenapilla.
Jakoavain häviää.
Olkaa hyvät.- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Painetaan kytkin- ja jarrupoljin pohjaan. Laitetaan virta päälle painetaan trip- nappia.
Toimii minun autossani. En aijo kertoa autoni merkkiä, enkä vuosimallia. Siitä antaisin tyhmän vaikutelman kriittisesti analyyttilelle vastaajakunnalle.
Joka muuten hyviä huumoripläjäyksiä oksentaa tänne palstoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4636586Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1883916Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262050Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771325- 681176
- 631105
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te791098- 461049