Joo eli miten onnistuisi tuon huoltovalon kuittaus jos sen huollon on itse tehnyt? Tiedän että siihen on olemassa jokin kikka... kuten monissa autoissa.
service huoltovalon kuittaus
11
13669
Vastaukset
- yksi.
-kytke virta päälle
-valitse MODE-painikkeella "SERVICE km" näytölle
-kytke virta pois
-paina MODE pohjaan ja pidä koko ajan
-kytke virta päälle ja paina nopeasti RESET-painike pohjaan ja pidä kunnes "SERVICE" teksti poistuu ja näyttöön tulee uusi "6000 km" huoltoväli
Tein tuon ainakin kymmenen kertaa ennenkuin onnistui.- a
selvisin melkein mutta en löydä tuota RESET-painiketta. Selitätkö hiukan että missä mahtaa olla?
- juttu?
a kirjoitti:
selvisin melkein mutta en löydä tuota RESET-painiketta. Selitätkö hiukan että missä mahtaa olla?
Siis eikö sinulla ole trippimittarin nollausta -RESET'tiä?
En osaa neuvoa enempää. - asrrgv
juttu? kirjoitti:
Siis eikö sinulla ole trippimittarin nollausta -RESET'tiä?
En osaa neuvoa enempää.Ei ole
- asasdasdadasd
asrrgv kirjoitti:
Ei ole
eli pakko sanoo tähän näin että jos näyttöös ilmestyy service kolmiovalo niin se tarkottaa teknistä vikaa.. jakoavaimen kuva tarkoittaa määräaikais huoltoa jonka jatkumisväli on muuten sitten 4tkm..
- uuyuyu
asasdasdadasd kirjoitti:
eli pakko sanoo tähän näin että jos näyttöös ilmestyy service kolmiovalo niin se tarkottaa teknistä vikaa.. jakoavaimen kuva tarkoittaa määräaikais huoltoa jonka jatkumisväli on muuten sitten 4tkm..
mithän teknisiä vikoja niissä yleensä on?
- masutius
Minkälainen huolto aprilia sr factoryyn pitää tehdä jos itse huoltaa eli mitä pitää kaikkea tehä? ruisku mallia on mulla :)
- Anonyymi
Paina Mode pohjaan ja virrat päälle. Naputa koodi 211 ja kuittaat taas modenapilla.
Jakoavain häviää.
Olkaa hyvät.- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Painetaan kytkin- ja jarrupoljin pohjaan. Laitetaan virta päälle painetaan trip- nappia.
Toimii minun autossani. En aijo kertoa autoni merkkiä, enkä vuosimallia. Siitä antaisin tyhmän vaikutelman kriittisesti analyyttilelle vastaajakunnalle.
Joka muuten hyviä huumoripläjäyksiä oksentaa tänne palstoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857