Ihmettelen suuresti kuinka dobermanni väki jaksaa välittää tappajakoira metelöinnistä.
Itse tiedämme kaikkein parhaiten mitä nämä koirat ovat ja mitä eivät ole.
Antaa pelkääjien räksyttää kaikessa rauhassa, paljon on niitäkin ihmisiä, jotka katsovat rotuamme ihailevasti ja kunnioittavasti.
Tällä viikolla sain kuulla täysin tuntemattomalta naiselta kuulla kuinka kaunis dobermannini on.
Nainen ei reagoinut pieneen hurttaani millään tavalla.
Itse jään aina juttelemaan tuntemattomien kanssa, jotka haluavat tietää dobermannista rotuna enemmän.
Ja ei, en todellakaan suosittele jokaiselle taatelin tallojalle tätä rotua, mutta parempaa rotua en itselleni olisi voinut löytää.
Ensimmäinen dobermanni on elämässäni ja täysin olen tähän rotuun rakastunut.
Uskollinen, äärettömän kaunis, vietikäs ja aina valmis töihin. Mitä muuta sitä voisikaan koiralta vaatia.
Ignoorataan räksyttäjät ja kuljetaan päät pystyssä. Meillä ei ole mitään hävettävää.
Ei tarvitse välittää
3
248
Vastaukset
- blahhhhh
Joo, onhan se hienoa vetää perässään tuollaista vasikankokoista paskakonetta....
kirjoitat:
" on niitäkin ihmisiä, jotka katsovat rotuamme ihailevasti ja kunnioittavasti. " -
oletko varma, etteivät katso halveksivasti, et vain tajua sitä.....- mutta tietääkseni
dobermannia ei luokitella vasikankokoisiin paskakoneisiin. Et taida olla koiraihmisiä, sillä oikea koiraihminen osaa arvostaa kaikkia koiria, eikä vain omaa lamppuharjaansa. Kyllä ne isotkin koirat voivat oikein koulutettuina ja hoidettuina olla yhtä ihania kuin pienetkin. Itse pidän enemmän isoista koirista, koska ne ovat monesti uskollisempia ja paremmin koulutettavissa kuin vaikkapa joku pikkuinen terrieri.
Doberman on luokitukseltaan keskikokoinen koira, eikä todellakaan vasikan kokoinen, mikäli koolla nyt yleensäkään on mitään merkitystä. Toisaalta sitä ei ole helppoa vetää perässään, kun se on sen verran vahvasti eteenpäin pyrkivä.
Minkä kokoiseksi paskakoneeksi blahhhhh itsensä luokittelee? Gorillanko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398