Ei tarvitse välittää

Doberholic

Ihmettelen suuresti kuinka dobermanni väki jaksaa välittää tappajakoira metelöinnistä.
Itse tiedämme kaikkein parhaiten mitä nämä koirat ovat ja mitä eivät ole.

Antaa pelkääjien räksyttää kaikessa rauhassa, paljon on niitäkin ihmisiä, jotka katsovat rotuamme ihailevasti ja kunnioittavasti.
Tällä viikolla sain kuulla täysin tuntemattomalta naiselta kuulla kuinka kaunis dobermannini on.
Nainen ei reagoinut pieneen hurttaani millään tavalla.

Itse jään aina juttelemaan tuntemattomien kanssa, jotka haluavat tietää dobermannista rotuna enemmän.
Ja ei, en todellakaan suosittele jokaiselle taatelin tallojalle tätä rotua, mutta parempaa rotua en itselleni olisi voinut löytää.
Ensimmäinen dobermanni on elämässäni ja täysin olen tähän rotuun rakastunut.
Uskollinen, äärettömän kaunis, vietikäs ja aina valmis töihin. Mitä muuta sitä voisikaan koiralta vaatia.

Ignoorataan räksyttäjät ja kuljetaan päät pystyssä. Meillä ei ole mitään hävettävää.

3

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blahhhhh

      Joo, onhan se hienoa vetää perässään tuollaista vasikankokoista paskakonetta....
      kirjoitat:
      " on niitäkin ihmisiä, jotka katsovat rotuamme ihailevasti ja kunnioittavasti. " -
      oletko varma, etteivät katso halveksivasti, et vain tajua sitä.....

      • mutta tietääkseni

        dobermannia ei luokitella vasikankokoisiin paskakoneisiin. Et taida olla koiraihmisiä, sillä oikea koiraihminen osaa arvostaa kaikkia koiria, eikä vain omaa lamppuharjaansa. Kyllä ne isotkin koirat voivat oikein koulutettuina ja hoidettuina olla yhtä ihania kuin pienetkin. Itse pidän enemmän isoista koirista, koska ne ovat monesti uskollisempia ja paremmin koulutettavissa kuin vaikkapa joku pikkuinen terrieri.


      • Doberman on luokitukseltaan keskikokoinen koira, eikä todellakaan vasikan kokoinen, mikäli koolla nyt yleensäkään on mitään merkitystä. Toisaalta sitä ei ole helppoa vetää perässään, kun se on sen verran vahvasti eteenpäin pyrkivä.

        Minkä kokoiseksi paskakoneeksi blahhhhh itsensä luokittelee? Gorillanko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe