Hei,
Ollaan harkitsemassa muuttoa ja kouluksi tulisi Sääksjärven koulu. Miten mielestänne toimii 0-9 luokkalaisten yhteiskoulu? Onko kosteus/home ongelmia?
Kokemuksia kiitos ;)
Sääksjärven koulu Lempäälässä
10
809
Vastaukset
- mätisäkkiä,,,
Jos tahdotte parasta lapsille, ohittakaa sääksjärvi, kokemuksia on ja yleensä opettajat huonoja, laiskoja, eikä vieraan kakaroita hyväksytä "piireihin".
Muistona vielä opettajan törkeät kirjoitukset reissuvihossa, rehtori-ressukka puolustaa opettajia, mitä muutakaan kunnan siipeilijä voisi tehdä.
Unohtakaa sääksjärvi, perheenne parhaaksi !- senkin provokaattori!
koulut on ihanat!
- Anonyymi
Hhuhh
- Anonyymi
Päärakennus sääksjärven koululla puretaan kohta loppuun asti
- Anonyymi
jeess
- Anonyymi
hyi sääksjärven koulu ihan kuraa ja ruoka vielä kurampaa
- Anonyymi
ruoka on raakaa ja kalapuikot pomppivat kun ne on niin löllöjä ja jos peruna tippuu likaiselle lattialle niin keittäjä ottaa sen maasta ja pistää sen takisin
- Anonyymi
0-9 toimii yleensä hyvin. Niissä on hyvät käsityö ja kuvataideluokat, kielistudiot ja täysimittaiset liikuntasalit sekä kattavat kirjastot. Lisäksi pätevät aineopettajat. Monesta ns. alakouluista nämä puuttuvat. Kuvistyöt tehdään omalla pulpetilla. Puukässyssä on muutama koloontunut höyläpenkki ja tylsiä höyliä mallia kansakoulu. Metallin työstökalut puuttuu kokonaan. Liikuntasali on mini kokoinen ja kirjastokin koostuu 80 luvun Factasta ja Fococsesta. kieliluokasta löytyy kelanauhuri, eikä mistään stereoista voi uneksiakaan. Jos lähistöllä ei ole yläkoulua, niin erikoisaineiden opetuskin hoidetaan luokanopettajien voimin. ja pahimmassa tapauksessa opettajakin on suorittanut opettajaseminaarinsa pelkästään keskikoulupohjalta. Alakoulu on siis ALAKOULU sanan täydessä merkityksessä.
- Anonyymi
jos mietit että olisi kiva jos lapsesi menisi sääksjärven kouluun koska se on niin hyvä koulu , niin ei sääksjärvenkoulu ei ole hyväkoulu, eikä lapsesi menisi kouluun mieluiten.
- Anonyymi
ÄLÄ EDES HARKITSE MENEVÄSI SÄÄKSJÄRVEN KOULUUN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391