Näppäimistön vaihtoa..

Tilt111

Ostin eilen Tilt peli kaupasta tietokoneeseen peli näppäimistön, kotona huomasin kuitenkin, että olinkin ostanut väärän mallin, kuin mitä olin tarkoittanut ostaa. Tänään kävin siellä Tilt kaupassa, ja yritin palauttaa tuotetta, mutta eivät ottaneet vastaan, vaikka en ollut edes kytkenyt näppäimistöä kertaakaan tietokoneeseen. Ne yritti tarjota mulle vastineeks lahjakorttia niitten kauppaan sen näppäimistön hinnan veroisesti, mutta koska siellä ei myyty sitä näppäimistöä jonka olisin alunperin halunnut ostaa, niin en ottanut lahjakorttia. Ne sano että vaan jos se näppäimistö on viallinen, niin ne voi purkaa ostoksen. Pitääkö mun nyt toivoo että toi on jotenkin viallinen ja kokeilla sitä, vai mitä?? Ei tää muuten harmittais, mutta kun näppäimistöllä oli hintaa kuitenkin 50e joka on suht paljon näppäimistöstä, niin haluaisin kuitenkin ihan vastinetta rahalle...

4

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

      Kaupan purku edellyttää yleensä sitä, että laite on rikki tai jos se on ehjä, se on sellaisessa kunnossa, että se voidaan myydä eteenpäin. Jos siis olet purkanut sen myyntilaatikosta pois ja avannut suojamuovit yms. ehto ei toteudu. Tämän myyjäkin olisi maininnut jos olisit kysynyt palautusoikeudesta.

      "Pitääkö mun nyt toivoo että toi on jotenkin viallinen ja kokeilla sitä"

      Toivoa aina voi mutta todennäköisesti turha yritys.

      Laita näppäimistö myyntiin vaikka huuto.net:iin tai vastaavaan palveluun. Sehän on kuitenkin käyttämätön ja siinä on takuuta jäljellä.

      • TILT!!!

        Paketti on täysin koskematon, eikä sen mukana tullut mitään suojamuoveja, pakkaus on juuri sellainen kuin mitä se oli ostettaessa. En ole poistanut mitään muoveja/teippejä.


      • juhakorkeapudas
        TILT!!! kirjoitti:

        Paketti on täysin koskematon, eikä sen mukana tullut mitään suojamuoveja, pakkaus on juuri sellainen kuin mitä se oli ostettaessa. En ole poistanut mitään muoveja/teippejä.

        Myyjäliike voi kieltäytyä ottamasta tuotetta takaisin vaikka mielestäni yhteensopivuus on hyvä syy kaupan purkuun. Ellei kauppa ota sitä takaisin, ainoaksi vaihtoehdoksi jää myydä tuote eteenpäin itse.


      • TILT!!! kirjoitti:

        Paketti on täysin koskematon, eikä sen mukana tullut mitään suojamuoveja, pakkaus on juuri sellainen kuin mitä se oli ostettaessa. En ole poistanut mitään muoveja/teippejä.

        voi sitten vain todeta, että kyseistä kauppaa kannattaa visusti välttää. Useimmat liikkeet kun suostuvat hyvittämään paketin joka on virheetön ja täysin myyntikelpoinen, vaikka laki ei siihen velvoitakaan kuin etämyynnissä, jolloin pakkauskin saa olla paskana jos tuotetta ei voi kokeilla rikkomatta pakkausta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe