Olen katellut Opel Vectroja joitten vuosimallit ovat 96-98.
Mitä olen kattonut ja testannut niin aivan mukavia autoja.
Bensa autoja ovat olleet. En halua dieseliä.
Mitä yleisiä vikoja tulee noihin Opel Vectoihin joitten vuosimallit on 96-98?
Kone on joku 1.6 - 2.0L.
Kannattaako ostaa? Minun silmää aivan hienoja autoja.
Maksaa vain 1500€ - 4000€.
Opel Vectra vuosimallit 96-98
1
649
Vastaukset 1
- vectra 96
paljon kilsoi edessä. Ajan välil yhyres vkl:ssa lähes 1000km ja pääosin maantietä, ja se onki pitkälti koko kk:n ajo. Hemmetin hyvä ja mukava ajaa aikaisempiin riisikippoihini verrattuna. Ja musan kuuntelu loistavaa luonnostaan ilman lisähifistelyä. Eikä ole kori pahassa kunnossa, auto ei oo miul kauaa ollu, mut hyvin kulkee, kiihtyy, ja on hiljanen ja taloudellinen.
Opeleiden perusvika tuntuu olle keskimäärästä huonompi kyky läpästä katastus. Mut vanhemmiteha jokasta autoo joutuu laittelemaa. (riisikippojaki) Eli nehän ne o omaski yleisimpiä olleet. Lisäks ny ois tarkotus suunnata valot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591061
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76849Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli68821- 62760
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52720- 67697
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8672Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti315647Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33623Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16520