Paikoillaan
Etusormen piirtäessä kuvioita pöytäliinaan.
Katse laahustaa hitaasti pitkin seiniä. Maalaa tapettia näkymättömalla maalillaan jota tuuli puhaltaa eri suuntiin, sekoittaa-ja lopulta pyyhkii pois, ulos ikkunasta
Likainen tapetti täynnä kolhuja. Tapettini jonka koloissa asuvat edellisen kesän aurinko ja marraskuun viima.
Reunoistaan revennyt ja halkeileva, monet vuodet ovat rapisseet jo alas- liian painavia hauraalle pinnalle
Ei uskalla levittäytyä vaan käpristyy kasaan auringon siihen paistaessa.
Liikaa viiltoja, runneltuja nurkkia, repaleita. Miten päästää valo sisään, paikata reijät? Päästää sisään ne lukuisat katseet jotka aina vain polttivat kipeitä nokisia aukkoja ja repivät sitten lisää?
Kuinka maalata uudestaan syyssateet ja hiljainen tuulenvire koivun latvustossa kun kylmä kiviseinä pilkottaa mustuneen tapetin alta?
Katseen kulkua
7
207
Vastaukset
- lindalinda1
todella vaikuttava ja eläväinen runo.
Piti lukea moneen kertaan ja jokaisella
lukukerralla siinä avautui uusia näkökulmia
ja tuntemuksia.
Hienosti kuvaat erityisesti katseesi laahustamista
seinissä ja kaikkea minkä siihen olet sovittanut.
Jotenkin luen tästä eävarmuutta ja kaipausta johonkin
tai johonkuhun, mutta voihan olla että olen ihan väärässä.
Joka tapauksessa pidin paljon lukemastani.
Olet tervetullut joukkoomme ja varmaan saamme jatkossakin
lukea Sinua, kiitos ensimmäisestäsi.- Helvella
Kiitos paljon :)!
Sitä se tunteen kanssa eläminen on, etsimistä, uudestaan kadottamista ja kyllä, epävarmuutta... Monet löytävät etsimänsä useammin, toiset hakkaavat päätään sen vuoksi
Yritän väkertää jotain aina välillä, mikäli putkiaivoni suostuvat yhteistyöhön :D.
Erilaista runoutta
tuon sanomasi puitteissa avautuu uusia
näkökulmia runouden kerrontaan.
Niin monia aihepiirejä kuin kirjoittajia
eri sanamuodoilla kuvattuja tuntemuksia
ja juuri siksikin aina uudet kirjoittajat
tuntuvat "erilaisilta"... ja toivottavalta
"hämmentämään vanhaa soppaa"
varustettuna uusilla yrteillä.
Vaikuttavaa tekstiä luonnon,ihmisen kuin
materiaalin tiimoilta hyvällä yhteismaulla
kirjoitettuna.
Onnistunut tunnelma
kaikenkaikkiaan.
Tervetuloa meitä muita rikastuttamaan !- Helvella
Kiva jos oli kiva runo :D.
- nobody
Poista vanha tapetti.
Hio kiviseinä.
Pakkeloi kolot kitillä ja anna kuivaa.
Hio kuivuneet pakkeloinnit tasaiseksi.
Ota maalipurkki ja pensseli sekä tela.
Ja ala vaan sutimaan.
Kyl sä siitä ihan komeen taideluomuksen luot.
Aurinkoista kesää sulle! - Minanoita
On todella hyvä runo!
Avaa minulle näkökulmia enemmän kuin
aavistatkaan..... - Kauris-62
Keskityn vain sanomaan : upea runo!
Illanjatkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282222- 371619
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510