Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
Vastaukset 148
- Anonyymi00001
voisin Hän naiselle avata, mutta ei ole minkäänlaista tietoa Hänen nykyisistä yhteystiedoistaan🫥🙃
- Anonyymi00007
Mies ei voi olla niin avuton, että ei löydä naista somesta.
- Anonyymi00010
Kannattaisi sitten varmaan olla, edes sen hetken.
sivu - Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eivät kaikki naiset ole somessa. Puhumattakaan miehistä.
- Anonyymi00045
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eivät kaikki naiset ole somessa. Puhumattakaan miehistä.
"Nykyaikaa" on että kaikkien, joilla on merkitystä, oletetaan olevan somessa. Somekin on lopulta aika toksinen, kun se luo tuollaista omanlaistaan kupla-ajattelua. Jos sitä ei olisi, ihmisten olisi pakko kohdata toisiaan enemmän.
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
"Nykyaikaa" on että kaikkien, joilla on merkitystä, oletetaan olevan somessa. Somekin on lopulta aika toksinen, kun se luo tuollaista omanlaistaan kupla-ajattelua. Jos sitä ei olisi, ihmisten olisi pakko kohdata toisiaan enemmän.
Oletuksia vastaan voi taistella just niin, että tekeekin oletusten vastaisesti. Ei itseäni haittaisi, vaikka olisin ainoa ihminen maailmassa, jolla ei ole henk. koht. sometilejä. Ei se tee kenestäkään vähemmän merkittävää.
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Oletuksia vastaan voi taistella just niin, että tekeekin oletusten vastaisesti. Ei itseäni haittaisi, vaikka olisin ainoa ihminen maailmassa, jolla ei ole henk. koht. sometilejä. Ei se tee kenestäkään vähemmän merkittävää.
Ei tee vähemmän merkittävää, mutta sitten ei kannata ihmetellä jos kukaan ei ota yhteyttä. Terveisin nainen johon otti yhteyttä eräs mies 30v vuoden takaa.
- Anonyymi00051
Anonyymi00047 kirjoitti:
Hyvä! Olisi onni livessä törmätä samoin ajattelevaan.
- Anonyymi00073
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ei tee vähemmän merkittävää, mutta sitten ei kannata ihmetellä jos kukaan ei ota yhteyttä. Terveisin nainen johon otti yhteyttä eräs mies 30v vuoden takaa.
No mitä jäi käteen? Itse en elä muutenkaan menneessä ja jos joku ihminen menneisyydestä pitää kohdata, törmätään vaikka kadulla. Itseasiassa niin on tapahtunutkin usean ihmisen kanssa, osan kanssa eletty eri kaupungeissakin, ja silti törmätty. Asiat järjestyy aivan varmasti ilman someakin. Kukin tietysti tekee omat päätökset, mutta oma elämäni on paljon parempaa ilman somea. 😄
- Anonyymi00080
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ja siitä seurasi mitä
- Anonyymi00093
Anonyymi00007 kirjoitti:
No jos juuri sitä miestä ei ttuakaan kiinnosta kyseinen nainen? Mikä ongelma se on naisilla ottaa sinne jakeluun että kyllä se mies pitää yhteyttä jos kiinnostaa.
Jessus mitä paviaaneja taas liikenteessä. - Anonyymi00095
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos hän on estänyt ,niin aivan mahdotonta luoda sitä kautta kontaktia m>n
- Anonyymi00118
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaikki ei oo somessa ja ihan hyvästä syystäkin.
- Anonyymi00144
Anonyymi00118 kirjoitti:
Kaikki ei oo somessa ja ihan hyvästä syystäkin.
Itse en ole Somessa kun en työni takia halua tietää mistä tällä kertaa ihmiset valittavat . Valittaja riittää .
- Anonyymi00002
Miksi et itse toimi?
- Anonyymi00003
asiat meni erään kanssa solmuun jota ei saada enään auki
- Anonyymi00139
Voi saada auki.
Sivu - Anonyymi00153
Ei kai se mahdotonta ole? Jos leikataan solmu pois ja punotaan uutta lankaa tilalle?
- Anonyymi00157
Anonyymi00153 kirjoitti:
Ei kai se mahdotonta ole? Jos leikataan solmu pois ja punotaan uutta lankaa tilalle?
Se on mahdollista.
- Anonyymi00004
Taisin viimevuonna yrittää puhua montakin kertaa ....
- Anonyymi00011
Ihan suoraan hänelle?
Mitä sitä ennen oli tapahtunut?
Sivusta - Anonyymi00012
Yritykseksi jäi, molemmilla.. sivusta
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yritykseksi jäi, molemmilla.. sivusta
Tänä vuonna uusiksi?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tänä vuonna uusiksi?
Ei kiitos! Enää .
Sulla oli riittävästi aikaa järjestää asioita
Niin että ollais nähty .
Mutta kaikki muu kun minä ,oli tärkeämpää sinulle mies !
Naiselta Miehelle - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tänä vuonna uusiksi?
Voisi olla aika kiva. Vai jäisikö yritykseksi taas 😅
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei kiitos! Enää .
Sulla oli riittävästi aikaa järjestää asioita
Niin että ollais nähty .
Mutta kaikki muu kun minä ,oli tärkeämpää sinulle mies !
Naiselta MiehelleNaiselle vastasit..
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Naiselle vastasit..
Samoin sinä, täällä aika perus..
- Anonyymi00087
Mutta pyörrätkö sanasi. "En halua olla kanssasi missään tekemisissä" soi vain takaraivossani lakkaamatta.
- Anonyymi00132
Anonyymi00087 kirjoitti:
Mutta pyörrätkö sanasi. "En halua olla kanssasi missään tekemisissä" soi vain takaraivossani lakkaamatta.
Pyörrän. Ne sanat eivät pidä paikkaansa.
- Anonyymi00005
Se riippuu sinusta milloin olet valmis.
- Anonyymi00028
Olen niin valmis, kun vaan voi olla.sivusta
- Anonyymi00006
Perjantaina sitten jään töiden jälkeen keskustaan, nähdäänkö silloin? Otan keiken lämmön irti mitä saa talvea varten... 🌞🥰🥰🥰
- Anonyymi00017
Mihin keskustaan pappa on jäämässä?
- Anonyymi00035
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mihin keskustaan pappa on jäämässä?
s e isompi
- Anonyymi00046
Lauantaina on pakko elää ja hengittää.
- Anonyymi00014
On tosi vaikeaa uskaltaa taas, ja se syö minua elävältä.
- Anonyymi00019
Kannattaa edes yrittää!
- Anonyymi00020
Älä anna sen syödä sinua, ruoki sitä ja uskalla. Toki jos olet saanut suorat pakit ja toinen on sanonut, että ei tunne samoin, sitten ei ehkä kannata.
- Anonyymi00058
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kannattaa edes yrittää!
En halua yhdenkään minua paljon nuoremman edes yrittävän keskustella kanssani, en pysty olemaan missään tekemisissä minua vuosia stalkanneen henkilön kanssa koskaan!
- Anonyymi00117
Anonyymi00020 kirjoitti:
Älä anna sen syödä sinua, ruoki sitä ja uskalla. Toki jos olet saanut suorat pakit ja toinen on sanonut, että ei tunne samoin, sitten ei ehkä kannata.
Nyt on hyvin kaikki
- Anonyymi00024
En minä sinua syö, ollaan jalo, herkkänä ja kuuntelevaisia sitten kun tavataan.
Eikä huonoista asioista tartte puhua jos ei halua... - Anonyymi00025
olen toinen nainen nyt elämäni ensimmäistä kertaa tulen m unasta mun on pitänyt ottaa oma aikana sulatella
- Anonyymi00026
Käy, millon ??
Olisko fb :kin kautta?? - Anonyymi00027
Yhteys on auki sinulle mies 😘
- Anonyymi00029
Eipä tuo kelvannut aiemminkaan, niin miksi se kelpaisi nytkään.
- Anonyymi00033
Hidas sytytys..
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Hidas sytytys..
No sitähän voi säätää.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Hidas sytytys..
Vuosia liian hidas? Ei ihan uskottavaa.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Se kytee edelleen.
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Se kytee edelleen.
Sytytyskö? Jo on ihmeellinen tulppa siinä tapauksessa.
- Anonyymi00043
Anonyymi00033 kirjoitti:
Hidas sytytys..
Kuinka hidas?
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sytytyskö? Jo on ihmeellinen tulppa siinä tapauksessa.
Niin tai kipinä siinä tulpassa.
- Anonyymi00048
Anonyymi00038 kirjoitti:
Se kytee edelleen.
Niin kytee, täälläkin.
- Anonyymi00049
Anonyymi00034 kirjoitti:
No sitähän voi säätää.
Mulla, naisella. Vaati aikansa että uskalsin myöntää tunteet itselleni. Mutta...
- Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Mulla, naisella. Vaati aikansa että uskalsin myöntää tunteet itselleni. Mutta...
Miksi et ole toiminut sen myöntämisen jälkeen?
- Anonyymi00056
Anonyymi00033 kirjoitti:
Hidas sytytys..
Testasitko monta naista siinä välissä ja kun ei lähtenyt, palaat minuun eli johinki muuhun kuin vaihtoehtoon 1
- Anonyymi00059
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Kaikki ei ole kunnossa hänen päässään!
- Anonyymi00061
Anonyymi00038 kirjoitti:
Se kytee edelleen.
Yhä valehtelet, olet mielestäni paha ihminen! Ja päässäsi on jotain todella pahasti pielessä!
- Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Yhä valehtelet, olet mielestäni paha ihminen! Ja päässäsi on jotain todella pahasti pielessä!
Okei.
- Anonyymi00064
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei todellakaan ole uskottavaa millään tavalla! Järkytyin syvästi kun keväällä, luulin stalkkerin jo lopettaneen stalkkaamisen! Mutta ei hän lopettanutkaan! Ja siksi olen voinut yhä huonommin!
- Anonyymi00066
Anonyymi00056 kirjoitti:
Testasitko monta naista siinä välissä ja kun ei lähtenyt, palaat minuun eli johinki muuhun kuin vaihtoehtoon 1
00033 on heteronainen.
- Anonyymi00068
Anonyymi00052 kirjoitti:
Miksi et ole toiminut sen myöntämisen jälkeen?
Oli tarkoituskin jos olisin nähnyt häntä.
- Anonyymi00072
Anonyymi00068 kirjoitti:
Kirjoittaja 29 kysyi täällä monta kertaa keskustelumahdollisuutta eikä sitä koskaan tullut.
- Anonyymi00089
Anonyymi00066 kirjoitti:
00033 on heteronainen.
Tiedän sen, älä pidä minua tyhmänä koska sitä en ole! Ja olen tiennyt sen jo monen vuoden ajan!
- Anonyymi00113
Anonyymi00072 kirjoitti:
Kirjoittaja 29 kysyi täällä monta kertaa keskustelumahdollisuutta eikä sitä koskaan tullut.
Tuskin on oikea henkilö mutta eipä tullut ei.
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Tuskin on oikea henkilö mutta eipä tullut ei.
Kirjoitin myös 00112 kommentin. T. 29
- Anonyymi00115
Anonyymi00068 kirjoitti:
Etkö tiedä missä asuu?
- Anonyymi00136
Anonyymi00115 kirjoitti:
Etkö tiedä missä asuu?
En, enkä menisi kenenkään nurkille pyörimään vaikka tietäisinkin.
- Anonyymi00055
Sinäkö hoitaisit puhumisen?
- Anonyymi00137
Sopii, luultavasti uskaltaisin olla oma puhelias itseni.
- Anonyymi00057
Miten toivoisit yhteyden avaamista?
Nainen kysyy.- Anonyymi00060
En halua puhua stalkkerin kanssa mistään, hän on syyllinen monen vuoden ajan jatkuneeseen ahdistukseen ja stressiin! Se on satavarmaa, että jos hän lähestyy minua, hän saa kuulla sellaista tekstiä että varmasti ymmärtää vihdoinkin sen kuinka paljon inhoan häntä! Huudan jo kaukaa, katsokaa stalkkeri on taas liikenteessä!
- Anonyymi00134
Viestillä puhelimeeni.
- Anonyymi00062
No olisi! Laita mulle heippa.
- Anonyymi00065
Minkä aika
- Anonyymi00067
yks kaks yks kaks kuuluuko?
- Anonyymi00069
en mä jaksa mieti mutsi sua jotain hölisit jostain veloista ja vihasit mua koko lapsuuden xD parempi pitää etäisyyttä en silti vihaa sua en vaan jaksa
- Anonyymi00070
olin kun isäni ja liikaa sulle thats its
- Anonyymi00071
it*****
- Anonyymi00074
Arvostan rohkeita ja kilttejä miehiä
- Anonyymi00075
Olen auttamatta liian kypsymätön mihinkään puhevälien tapaiseen kanssasi.
- Anonyymi00078
Se on ollut minulle jo monen vuoden ajan täysin selvää! Haluan ystäväksi miehen, joka on puhelias!
- Anonyymi00076
Avaisin jos voisin. Mikään kalastelu täälä ei minua enää saa häntä häiritsemään viesteillä.
- Anonyymi00112
Sama juttu mulla. Ehdotin jo monesti, tulos nolla. Kerran laitoin viestin, mutta ihan toisen asian tiimoilta, koska olin huolissani.
- Anonyymi00077
Se johtaisi vain uusiin väärin käsityksiin. Keskustelen sinun kanssasi mieluiten itsekseni.
- Anonyymi00079
Oletko sitten itse osaltasi valmis katkaisemaan hiljaisuuden. Tuomaan esiin kaiken sen sanomatta jättämäsi joka ollut este väliemme lähentymiselle. Kun tunnut pitävän paljon itselläsi sellaista millä on väliä.
- Anonyymi00081
Minä en ole valmis katkaisemaan hiljaisuutta stalkkeriin liittyen. Minun puolesta tehköön mitä tahansa ja kenen kanssa tahansa. Kunhan ei enää koskaan lähesty minua!
- Anonyymi00082
Luulet liikoja itsestäsi. Kanssasi puhuminen ei ole mitään herkkua. Olet parempi vaitonaisena.
- Anonyymi00083
En ole tähän mennessä useinkaan saanut selvää puheistasi. Oletko sitä mitä luulet olevasi. Kunnollinen jonka sisältä voi paljastua hirviö, vai hirviö joka teeskentelee kunnollista.
- Anonyymi00084
Minusta voimme yhtä hyvin mennä suoraan asiaan. Suoraan sanottuna en halua käyttää aikaa keskusteluihin, jotka olisin voinut yhtä hyvin vain kuvitella päässäni.
- Anonyymi00098
Suoraan asiaan? Mikä se asia on?
- Anonyymi00085
En tiedä kun et tiedä itsekään.
- Anonyymi00086
Tiedätkö yhtään mitä olisin valmis kuulemaan.
- Anonyymi00091
Ei kiinnosta mikään stalkkerissa!
- Anonyymi00088
Tätä pitäisi osata sitten katsoa uudelta kantilta sillä tähänastinen lähestymistapamme on johtanut umpikujaan. Tehdä niitä myönnytyksiä, ettei vaadi mahdottomia puolin jos toisinkaan. On asioita joita mitkään sanat eivät pysty muuttamaan. Reunaehtoja. Ymmärrät varmasti mitä.ajan takaa. Kuuntele itseäsi. Virittäydy. Mitä haluat pohjimmiltasi ja mitä minä haluan. Kuuletko puhuessani Omia sanojasi vai minun.
- Anonyymi00096
Ainoa mitä haluan on 70v mies ystäväkseni! En halua olla koskaan misään tekemisissä itseäni paljon nuoremman kanssa! Olet tehnyt elämästäni helvettiä kymmenen vuoden ajaksi!
- Anonyymi00123
Anonyymi00096 kirjoitti:
Ainoa mitä haluan on 70v mies ystäväkseni! En halua olla koskaan misään tekemisissä itseäni paljon nuoremman kanssa! Olet tehnyt elämästäni helvettiä kymmenen vuoden ajaksi!
Ja uneni jälkeen päätin, etten halua enää koskaan uutta ystävää minkään ikäisestä ihmisestä koskaan!
- Anonyymi00090
Olen nyt valmis ottamaan ajatuksestasi kiinni ennen kuin se ehtii muuttua muuksi.
- Anonyymi00092
Asioiden ei tarvitse olla totta jotta niistä voisi puhua, tiedäthän.
- Anonyymi00154
Puhun kuitenkin todellisesta enkä kuvitteellisesta eli tyhjänpäiväisestä , ymmärräthän?
- Anonyymi00094
En ota ikinä yhteyttä sinuun nainen. Tiedät kyllä miksi.
- Anonyymi00097
ja et varmaan kerro, koska kaikki tietävät.
- Anonyymi00099
Anonyymi00097 kirjoitti:
paino sanalla kaikki
- Anonyymi00100
Anonyymi00097 kirjoitti:
kaikki on ollut tiedossa jo monen vuoden ajan ja mitään epäselvyyksiä ei ollut, mutta en halua koskaan olla missään tekemisissä paljon nuoremman kanssa
- Anonyymi00111
Joo, ei kerrota muille että tulit kaapista.. hys hys
- Anonyymi00101
En ehdi koskaan kuulla mitä oikeastaan sanot sillä mietin siinä vain kuumeisesti omia vuorosanojani.
- Anonyymi00102
Kenelle?
- Anonyymi00104
Anonyymi00102 kirjoitti:
Kenelle?
Jos tuntuu ettei sanomasi mene perille niin voi koskea sinua siinä missä ketä hyvänsä.
- Anonyymi00103
Puhut yhtä ja sitten nämä sanattomat viestisi. Etten oikein tiedä miten sinuun tulisi suhtautua.ja siksi olen taipuvainen välttelemään tätä lopullista välienselvittelyä kunnes olen ottanut sinusta selvää muuta kautta.
- Anonyymi00105
En sanoisi kuitenkaan sitä mitä olin ajatellut sanovani. Vaan puhuisin sivu suuni vain sanoakseni jotain. Onnistut itsekään harvoin olemaan johdonmukainen sanoistasi, teoissasi.
- Anonyymi00106
Tunnelman keventäminen olisi tietenkin tarpeen sillä katseesi on jo melko hyytävä.
- Anonyymi00120
kiitti
- Anonyymi00107
Oletko taas tulossa vaiheeseesi ja tarvitset minua hysteerisen puolesi takia.
- Anonyymi00108
Että avaisin sen puheyhteyden puiston tätien kanssa!
- Anonyymi00109
Jotta hekin tietäisivät sinusta ja siitä mitä olet tehnyt!
- Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Jotta hekin tietäisivät sinusta ja siitä mitä olet tehnyt!
Mutta totuus on se, että muutamat heistä jo tietävät!
- Anonyymi00116
voi sinä näprä-pantteri HAHA VOI KAUHIA!
- Anonyymi00119
Mahtaisiko toimia, kun toisten huomioon ottaminen on sinulle tuntematon käsite. Et selvästi ymmärrä, mitä se tarkoittaa. Se tarkoittaa esimerkiksi sitä, että tervehditään muita asiakkaita, annetaan rauha tehdä se, mitä on tekemässä, ja noudatetaan yhteisiä sääntöjä. Ei jätetä housuja toisten silmien alle yhteisiin tiloihin viikkokausiksi. Jos ei tervehditä muutamaan viikkoon, käännetään selkä ja nillitetään selän takana, siitä ei ole minun kanssani enää paluuta tervehtimiseen ja keskusteluun. Jos käyttäydytään törkeästi ja ylimielisesti, soitetaan Tallinnan lautalta ja käsketään tekemään palveluksia sekä hankitaan valheilla ja petoksilla lisätuloja viattomien luontokappaleiden kustannuksella, siitä ei enää ole paluuta tervehtimiseen ja keskusteluun. Sitä saa mitä tilaa. Toivottavasti sinäkin.
- Anonyymi00121
nuku ja herää kun Salamamies, supersankri laittaa äänen.
'- Anonyymi00125
stalkkeriko muka olisi supersankari, miten rupesikin naurattamaan..
- Anonyymi00122
Tyhmää nilliittää seläntakana tai neitssä jälkilöylyissä, epärehellisyydestä en ole koskaan pitänyt enkä tavaran pöllimisestä, tai tienaaamista epärehellisin keinoin.
Erittäin hyvä kirjoitus mikä kannattaa lukea ja kaikkien ottaa oppiksi. Kirjoittaja on jalat maassa tyyppiä kuten minäkin olen ja kaivattu.
Mieheltä naiselle 🥰🥰🥰- Anonyymi00124
Touché. Nillitän netissä jälkilöylyissä. Toisaalta nämä sanat tulee kyllä helposti myös kasvokkain. Siitäpä se huuto syntyy, mutta jos tilanne vaatii… en kyllä halua riidellä.
Kuka etsii täydellistä ihmistä, ei koskaan rakasta. Sinä olet selvästi löytänyt jotain hyvää ja tavoittelemisen arvoista. - Anonyymi00127
Anonyymi00124 kirjoitti:
Touché. Nillitän netissä jälkilöylyissä. Toisaalta nämä sanat tulee kyllä helposti myös kasvokkain. Siitäpä se huuto syntyy, mutta jos tilanne vaatii… en kyllä halua riidellä.
Kuka etsii täydellistä ihmistä, ei koskaan rakasta. Sinä olet selvästi löytänyt jotain hyvää ja tavoittelemisen arvoista.En minäkään halua riidellä, tai oikeastaan se taito puuttuu multa kun ei sitä vaan halua.
- Anonyymi00128
Anonyymi00124 kirjoitti:
Kuka etsii täydellistä ihmistä, ei koskaan rakasta. Sinä olet selvästi löytänyt jotain hyvää ja tavoittelemisen arvoista.Kyllä on löytynyt, henkilö joka on harvinaisuus.
- Anonyymi00126
Ei ole. Aikaa on. Mitään kiirettä ei ole.
- Anonyymi00129
Onhan, aivan ihana.
- Anonyymi00155
Ei niin, koska etsin suunnilleen ikäistäni miestä ystäväksi! En tiedä vielä hänen nimeäänkään!
- Anonyymi00130
Joka päivä minä yritän. Ja joku päivä minä sen teen, vaikka sitten kasvokkain. Toivon vain, ettei nainen hylkää minua tai ajatusta minusta ennen sitä.
- Anonyymi00131
Hyvä! Tsemppiä sulle!
- Anonyymi00133
Niinkin voi käydä!
- Anonyymi00142
Mitä hän voisi tehdä?
- Anonyymi00145
Anonyymi00142 kirjoitti:
Mitä hän voisi tehdä?
No, mä luulen, että kumpikin yrittää uskaltaa sitä samaa ja jompikumpi siinä onnistuu kohta. - 19:02
- Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
No, mä luulen, että kumpikin yrittää uskaltaa sitä samaa ja jompikumpi siinä onnistuu kohta. - 19:02
Paina sitä "nappulaa" koska toisin päin se ei toimi. Laittaisin sulle heti viestin.
Vaikka olisihan se tavallaan oikeammin uskaltaa irl ja siksi ei saisi olla niin tuima... kumpikaan, mutta olo on lievästi sanottuna vaikea. - Anonyymi00147
Anonyymi00146 kirjoitti:
Paina sitä "nappulaa" koska toisin päin se ei toimi. Laittaisin sulle heti viestin.
Vaikka olisihan se tavallaan oikeammin uskaltaa irl ja siksi ei saisi olla niin tuima... kumpikaan, mutta olo on lievästi sanottuna vaikea.Hän tekee ja pitää linjansa jos siltä tuntuu. Itse voin vaikuttaa vain omaani. - 19:02
- Anonyymi00151
Anonyymi00147 kirjoitti:
Hän tekee ja pitää linjansa jos siltä tuntuu. Itse voin vaikuttaa vain omaani. - 19:02
Ei ole mitään linjaa. Niin kuin kirjoitin, että olo on vaikea.
- Anonyymi00152
Anonyymi00151 kirjoitti:
Ei ole mitään linjaa. Niin kuin kirjoitin, että olo on vaikea.
Tsemppiä sulle omassa jutussasi sitten vain.
- Anonyymi00135
Miten voisin avata yhteydet? Oletko laittanut minulle jossain jotain?
- Anonyymi00138
Laita vanha fb tulille....
- Anonyymi00140
Varmaa kannattaa varata ainaki tunteroinen ajeluun alkuun emt
- Anonyymi00141
Jos ei kaupoilla alkossa tartte käyvä
- Anonyymi00143
Voisin...
- Anonyymi00148
Mistä haluaisit puhua?🤔 Yhteydet on olemassa, saa laittaa viestiä, jos asiantynkää löytyy.
Naiselta - Anonyymi00149
se oli s nainen liikaa kun haukuit minua teininä raisk*riksi. usko pois ymmärrän uhrien kohtalon. en ole tyhmä. silti se oli liikaa mun herkälle mielelle. -j
- Anonyymi00150
jatkan.. nuori tyttö ja rask arin maine:/ .. sen takia kotiini en päästä enää kun hyvin harvat.. :/ täällä saa kukat kukkia :/
- Anonyymi00156
Auki on, 9:00-18::30 huomenna.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241466
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361082Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella481043Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes921042Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.98755- 67733
- 25710
- 34702
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist25619- 8611