Tuun kohta hakee sut ratsullani miesprinsessa ❤️
Vastaukset 77
- Anonyymi00001
Ei minulle. Olen ehkä vähän avuton ja tosi arka, mutta en vaadi mitään erityiskohtelua itselleni.
- Anonyymi00002
Ok. Mietin että millaista hamekangasta ostaisin, kukka vai camo 🤔
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ok. Mietin että millaista hamekangasta ostaisin, kukka vai camo 🤔
Minulle marimekon unikkoa mekkoon... aa ihana kesäprinsessamekko
sivu-uuno - Anonyymi00023
Anonyymi00003 kirjoitti:
sivu-uunoHui jessus sentää. Tehän tiedätte paremmin mekot ja kankaat ku minä naisena ha ha
- Anonyymi00041
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hui jessus sentää. Tehän tiedätte paremmin mekot ja kankaat ku minä naisena ha ha
No vttu mi-jau apäijä
- Anonyymi00087
Anonyymi00003 kirjoitti:
sivu-uunoMinä en halua mitään marimekon tuotteita itselleni koska..
- Anonyymi00004
Ompa outo viesti.
- Anonyymi00005
Kenties lempinimi. Rakkaudesta annettu.
- Anonyymi00006
Joku onneton joka ei osaa vastaa viestiin vaikka oma vyoro olisi
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joku onneton joka ei osaa vastaa viestiin vaikka oma vyoro olisi
Pitäisi puolestaan hengittääkin ettei kokisi joutuvansa miestä palvomaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pitäisi puolestaan hengittääkin ettei kokisi joutuvansa miestä palvomaan.
Palvoa miestä? Missä universumissa 😆
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kenties lempinimi. Rakkaudesta annettu.
Eilen tämän tyyppiset oli vihasta annettu,luki niin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eilen tämän tyyppiset oli vihasta annettu,luki niin.
Viha sairastuttaa. Ja se näkyy 😉 en harrasta
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Viha sairastuttaa. Ja se näkyy 😉 en harrasta
Percerseen raiskaaminen omassa kodissaan sairaatuttaa onko se sitten sen tyypin vihaa ?En koe kyllä sitä huumorina enkä rakkautena.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Percerseen raiskaaminen omassa kodissaan sairaatuttaa onko se sitten sen tyypin vihaa ?En koe kyllä sitä huumorina enkä rakkautena.
Okei. Eli Sekopåån fantasioita lähti taas laukalle
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Palvoa miestä? Missä universumissa 😆
Toi oli paras ! Hauska
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Toi oli paras ! Hauska
Myrkkyä 😂
- Anonyymi00037
No niinpä on tämä naisia esittävä niin niin outo taas, koitahan kekkeruusi päästä yli näistä jo ja setviä naisvihaasi jotenkin muuten kuin päivittelemällä tätä jonnin joutavaa potaskaa tatti otsikossa
- Anonyymi00010
Hirveen yleistä olla gaggelipylly ,nykyisin kun on kaikkia tauteja olemassa..
- Anonyymi00013
Pahin taitaa olla siellä korvien välissä, jollain muulla kuin gaggelibyllyllä
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pahin taitaa olla siellä korvien välissä, jollain muulla kuin gaggelibyllyllä
Sitten on ,pysy kaukana!
- Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sitten on ,pysy kaukana!
Tämä gugger on hyvin vihainen ilm sille nuoremalla oriille. Tietää että on kovempi ja parempi kuin hän.
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tämä gugger on hyvin vihainen ilm sille nuoremalla oriille. Tietää että on kovempi ja parempi kuin hän.
Missäs tällanen oo, tuopa näytille 😉
- Anonyymi00038
Anonyymi00031 kirjoitti:
Missäs tällanen oo, tuopa näytille 😉
Megamyötähäpeä sivusta.
- Anonyymi00060
Anonyymi00027 kirjoitti:
Se on vain toisin päin, tämä nuorempi on vihainen ja kateellinen vanhemmalle ja ikävä kyllä, ei nuoremmista auta. Tämä kirjoittaja on nimenomaan se nuorempi 😁
- Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Se on vain toisin päin, tämä nuorempi on vihainen ja kateellinen vanhemmalle ja ikävä kyllä, ei nuoremmista auta. Tämä kirjoittaja on nimenomaan se nuorempi 😁
Kenenä sinä ihana höntsä tytteli nyt yrität sitten esiintyä 😅😆🤣💅🤌👌ihi hi hi tshi
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kenenä sinä ihana höntsä tytteli nyt yrität sitten esiintyä 😅😆🤣💅🤌👌ihi hi hi tshi
Älä laita tytteleiden syyksi näitä peltoporojen rykäyksiä
- Anonyymi00088
Ne kuuluu bangokiin
- Anonyymi00016
No mut ethän sä osaa edes ratsastaa...
- Anonyymi00018
Et säkään.
- Anonyymi00022
Eunukeilla se on muuten tosi vaikeeta
- Anonyymi00032
Anonyymi00018 kirjoitti:
Et säkään.
Ei oo kyllä miehellä tarve senmosille 😂
- Anonyymi00019
Ei minulta...
- Anonyymi00033
Vähän ontuu tää sun yritys nyt 🥹
- Anonyymi00039
Joko olet naisena esiintyen itseäsi toteuttava aapee ratkaissut nämä ristiriitaiset tunteet samaa sukupuolta kohtaan?
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Joko olet naisena esiintyen itseäsi toteuttava aapee ratkaissut nämä ristiriitaiset tunteet samaa sukupuolta kohtaan?
Ei mulla ole mitään ristiriitoja. Käy vaikka muunpuoleisetkin jos niikseen tulee.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei mulla ole mitään ristiriitoja. Käy vaikka muunpuoleisetkin jos niikseen tulee.
Mutta sinä siis myönnät olevasi mies joka näitä aloituksia tuhertaa? Katsokaa, nakkepapukaija puolijulkkis Iltiksestä osaa
- Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Älä aloita taas...Ei palstaäijältä
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Älä aloita taas...Ei palstaäijältä
Mikä siinä häiritsee, että jututan tätä trollaavaa naisvihaa kylvävää miestä? Kerro mamille
- Anonyymi00020
kun yritin innostaa niin elektroniikaankin joku hauskaakin jhttu mutta jättihieviö- kolmijalkainen joku l..
DESCRIPTION. Third generation power MOSFETs from Vishay provide the designer with the best combination of fast switching,.
kuin joku jätti-monijaqlkainen ötökkä.- Anonyymi00034
kannattaa jättää se atkn availu kännissä voi olla että tulee korjaamokeikka
- Anonyymi00025
jos katsot tietokoneen sisälle niin vi olla monia monijalkaisia ötökäitä, mitä tuokin rwkww..
- Anonyymi00036
Eikö lähteny sun yritys 🥹
- Anonyymi00040
tuollainen voi olla vähän hassua jos värillisiä yövalolja joku firm Infineon...pikkurannus-yövcaloisin
- Anonyymi00044
Tämä kertoo siitä miehen oudosta ajattelusta. Koska tajuaa olevansa paljon rumempi, kuitenkn isompi, sen pohjalta ajattelee kuitenkin olevansa henkisesti ja fyysisesti vahvempi. Varsinainen pahuus tässä kuitenkin on, että tämä mies tunkee tuntemattoman miehen elämään, joka on hetero, eikä ole yhtään kiinnostunut tästä miehestä ja pitää luonnollisesti tämän miehen lähestymistä rikollisena, mutta muuta loogisesti ajatteleva mies voisi tilanteesta ajatella.
- Anonyymi00046
No palstaäijähän se suurimman osan itkuista täällä väsää, mutta tämä oli naiselta...
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
No palstaäijähän se suurimman osan itkuista täällä väsää, mutta tämä oli naiselta...
Siinä tapauksessa aliarvioit miestä, tosin maailman miehekkäin mies käy myös pashalla ja jos on oikein tiukka periaatteen mies on, ei käytä paperia ja sen jälkeen kättelee presidenttiä.
- Anonyymi00050
mitä enemmän kirjoitat näitä niin ne kääntyy vaan sua vastaan
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Haluatko hieman avata mihin tämä kommentaari liittyy? Esim sinuun tuskin mitenkään sieltä sivusta. Saattaa olla keikka akuutille mikäli et palaa tähän todellisuuteen jo pikkuhiljaa😬
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
No johan on sairas kommentti. Kyllä ihmisen pitää tajuta mikä on oikein tai väärin, eihän ihmistä olisi muuten olemassakaan.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
No johan on sairas kommentti. Kyllä ihmisen pitää tajuta mikä on oikein tai väärin, eihän ihmistä olisi muuten olemassakaan.
Sun järenjuoksun varaan en nyt ehkä laskisi mikä täällä on oikein ja mikä ei.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Nyt ala mennä, viisauttasi tuskin kukaan kaipaa.
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Nyt taisi vaihtua vuoropuhelun kohde lennossa, mutta kerro vaan kaikki, se helpottaa. T naiselta pahalta näyttää
- Anonyymi00061
Anonyymi00047 kirjoitti:
Siinä tapauksessa aliarvioit miestä, tosin maailman miehekkäin mies käy myös pashalla ja jos on oikein tiukka periaatteen mies on, ei käytä paperia ja sen jälkeen kättelee presidenttiä.
En aliarvioi, tiedän että truuttailee samalla tasolla, sen takia aloitus on mitä on... Eli ei sinnepäinkään mitä palstasetä sopertaa naisina, kiertoilmaisuin naisia alistavaa pskaa kaikki tyynni. Koettakaa ny
- Anonyymi00068
Anonyymi00061 kirjoitti:
En aliarvioi, tiedän että truuttailee samalla tasolla, sen takia aloitus on mitä on... Eli ei sinnepäinkään mitä palstasetä sopertaa naisina, kiertoilmaisuin naisia alistavaa pskaa kaikki tyynni. Koettakaa ny
miksi olet miesvihaaja saatko sillä paremmin miesseuraa vai onko peli jo menetetty
- Anonyymi00069
Anonyymi00056 kirjoitti:
Nyt ala mennä, viisauttasi tuskin kukaan kaipaa.
mihin kuka mitä, no joo aivan sitä minäkin
- Anonyymi00072
Anonyymi00046 kirjoitti:
Miesnaiselta!
- Anonyymi00077
Anonyymi00068 kirjoitti:
miksi olet miesvihaaja saatko sillä paremmin miesseuraa vai onko peli jo menetetty
Kunnon miehet on kultaa..
- Anonyymi00052
Onko apukuskin penkki puhdas? Penkinlämmitin valmiiksi päällä? Rengaspaineet tarpeeksi matalat? Ajathan tarpeeksi alhaista tilannenopeutta, etkä kiroile muille autoilijoille? Hyvä. Odotan valmiina, kuin partiolainen. Saat olla ylpeä minusta.
- Anonyymi00064
Ihana😍🤩nytkö se tapahtuu. Saanko tulla katsomaan kun tapaatte? 🙏
- Anonyymi00065
No henkisesti alan varmaan olemaan valmis. Semmonen juttu, että älä käytä tuota miesprinsessa nimitystä minusta kuitenkaan ❤.
- Anonyymi00070
palstavoitto 6-0, tuliko siitä hurskaammaksi? tuskin sinäkään
- Anonyymi00067
pää-BOLLO kilpailoukin lähestyy arvaamattomasti voittaako Minkki-Silmä-Messi?
jalka ja pä, BOLLO kuin pallo.. tennispallo?= Golfpalloa? - Anonyymi00073
Eälä yritä ajaa kahtasataa volvolla
- Anonyymi00074
Eälä sinä huutele sielä
- Anonyymi00076
Voit hakee, mun auto on rikki 🥹
- Anonyymi00078
Olalle? Selvä
- Anonyymi00079
Olen valmis jos tuut yksin. En halua hamekangasta:)
- Anonyymi00082
Miksi ihmeessä kukaan tulisi muuta kuin yksin?
- Anonyymi00080
Hittolainen, joku on pöllinyt mun nimimerkin millä heitän piiloherjaa kaverien kustanuksella PS. täällä ei herjailla se on vain yksi netsivusto missä kikkailen.
- Anonyymi00081
Miesprinsessa? No sori
- Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Miesprinsessa? No sori
eiku toi Gbylly 😅😅😅
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
eiku toi Gbylly 😅😅😅
Nohö
- Anonyymi00085
Anonyymi00083 kirjoitti:
eiku toi Gbylly 😅😅😅
Aijhhha! 💩🫴💨
- Anonyymi00086
Tuu vaan odotan kiihkeästi
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.362831- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei123539Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537