Kertokaapa

Stenu...

Minkälaisia kokemuksia on firmasta Belcar,pyörän tuottamisessa.

10

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikoeikö?

      Muista, että tuontipyörän jälleenmyyntiarvo on todella huono. Sitä on vaikea myydä niin yksityisille kuin liikkeillekin.

      • Katsastaa

        Kotimaan tarjonta nyt kyllä ehdottomasti kannattavampi hankinta pidemmän päälle,kokeilepas tehdä tarjouksia voit yllättyä,eipä tulis mieleenkään sekaantua mihinkään tuontirysään.....


      • aloittaja
        Katsastaa kirjoitti:

        Kotimaan tarjonta nyt kyllä ehdottomasti kannattavampi hankinta pidemmän päälle,kokeilepas tehdä tarjouksia voit yllättyä,eipä tulis mieleenkään sekaantua mihinkään tuontirysään.....

        No oletetaampa sitten että kotimaasta löytysi, niin löytyykö yamahan 250 Vr,ää vm.jotain 98-2000 ja mihin hintaan.


      • ---->

      • arvo on mikä

        on ja harvemmin noita myydessä pääsee tiliä tekemään.

        Alkaa pikkuhiljaa karista ne kauhukuvat "tuontipyöristä" ja liikkeet ei enää pysty suhtautumaan ylimielisesti tai pisnis loppuu.
        Ostettaessa on ainankin halvempi eli se on varaa myydäkkin hitusen halvemmalla.


      • aloittaja..
        arvo on mikä kirjoitti:

        on ja harvemmin noita myydessä pääsee tiliä tekemään.

        Alkaa pikkuhiljaa karista ne kauhukuvat "tuontipyöristä" ja liikkeet ei enää pysty suhtautumaan ylimielisesti tai pisnis loppuu.
        Ostettaessa on ainankin halvempi eli se on varaa myydäkkin hitusen halvemmalla.

        Joo samaa mieltä em sitä vaihtoarvoo ollenkaan ees aatellu se tärkein minkälainen on kun vaikuttas että ovat halvempia kuin täällä(tosin en tiedä paljonko sitten kaikkien maksujen jälkeen). Minkälainen on niiden rekisteriin saanti täällä onko niissä mitään semmosia ominaisuuksia tai puutteita mitkä voisi sitä hommaa jarruttaa esim.sieltä belgiasta tuotut pyörät.


      • motoristus
        aloittaja.. kirjoitti:

        Joo samaa mieltä em sitä vaihtoarvoo ollenkaan ees aatellu se tärkein minkälainen on kun vaikuttas että ovat halvempia kuin täällä(tosin en tiedä paljonko sitten kaikkien maksujen jälkeen). Minkälainen on niiden rekisteriin saanti täällä onko niissä mitään semmosia ominaisuuksia tai puutteita mitkä voisi sitä hommaa jarruttaa esim.sieltä belgiasta tuotut pyörät.

        ja taas mollataan tuontipyöriä.. ihminen joka väittää että tuontipyörä on hankala hukata voin vain todeta että et sitten varmaan ole omistanut tuontipyörää koskaan.(paitsi että kaikki suomen pyörät taitavat olla tuontipyöriä). itselläni ollut useita käytettynä suomeen tuotuja pyöriä ja joka kerta käynyt sama asia, kesä tai kaksi ajettu ja myyty pienellä voitolla eteenpäin. kertaakaan ei ostaja ole kysynyt että onko "tuontipommi". kun olen itse maininnut asiasta että on belgian tuontia niin eipä ole kaupantekoa haitannut. rekisteröinnistä sen verran että vastaavuustodistuksen tarviaa ja tietysti katsastaa, muutama paperi tulliin, väliaikainen ajolupa tullista ja eikun paanalle ja odottelemaan autoveropäätöstä. veron maksettuasi oikeet kilvet saat a-katsastuksesta. katsastuksessa pääasiassa katsovat että valoista löytyvät e-hyväksyntä merkit ja runkonumeron. sitten ehkä se tärkein tuontipyörään liittyvä asia: kun hommaat pyörää ulkomailta OSTA PYÖRÄ AINA SUOMALAISELTA YRITYKSELTÄ koska sitä koskevat nämä normaalit kaupankäyntilait(mm. myyjän virhevastuu 6kk) koska tuontipyörissäkin niinkuin "kotimaisissakin" voi tulla yllätyksiä ja on aika paskamaista riidellä jonkun ulkolaisen lafkan kanssa ellei mahdotonta. belcar toiminnasta ei ole mitään hajua, itse olen asioinut mimoton kanssa parin pyörän kanssa ja toiminta on ollut moitteetonta. mimoton pyörissä tais olla vielä viikon "katumisaika" ellen väärin muista eli jos pyörä ei jostain syystä miellytä voi kaupan purkaa perusteluitta ja rahat maksetaan takaisin. en ole muilla liikkeillä tuollaista pykälää nähnyt. varmaan noita pommejakin ulkomailta suomeen tuodaan mutta ei ole sattunut minun kohdalleni eli itse kyllä liputan tuontipyörien puolesta ja vielä oikein isolla lakanalla koska minun kohdalla hinta/laatutaso on ollut enemmän kuin kohdallaan.


    • merkistä ja mallista

      BMW:n hinta Suomessa, Saksasta tuotunakin, on paljon edullisempi. Suomipyörässä ei ole niitä varusteita! ABS, Kahvan Lämppärit, Hälyvilkut. tekee hintaan n. 1000 € Suomi malliin verrattuna. Mulla ne oli. Vaikka miten laski 1000 € suomipyörä kalliimpi.

      • kootut..

        Taruilijat taas koittaa täällä näemmä kehuskella tuontipommejaan,pitkät on tarinat...oh hoh...


      • oon ajanut
        kootut.. kirjoitti:

        Taruilijat taas koittaa täällä näemmä kehuskella tuontipommejaan,pitkät on tarinat...oh hoh...

        omalla "tuonti pommilla" 1 1/2 kesää ja kilometrejä on kertynyt tänä aikana
        n. 23 000 km. Normi huollot olen tehnyt ja joka kerta on lähtenyt "hytistä" käyntiin... Kohta laitan mopon myyntiin ja ostan hiukan isomman "pommin"...

        Tuollaiset tuontipyöriä morkkaavat mopokauppiaat voisivat aivan rauhassa pysyä poissa täältä forumilta. Kyllä me tulemme ostamaan ns. suomi pyöriäkin, kunhan laitatte hinnat kohdilleen... eli katteet pienemmiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe