tarvitsisin apua deer hunter 2005 season level editorin kanssa.. en saa siihen nurmikkoa enkä mitään muutakaan!! voisiko joku ystävällisesti auttaa? olkaa kilttejä!
Apua deer hunter level editorin kanssa!
8
388
Vastaukset
- neuvoa kyllä
mutta nyt yöllä en ehdi alkaa kirjoittamaan ohjeita. Pidä tätä silmällä tai anna vaikka sähköpostiosoite johon voin lähettää neuvoja. Tarkoitat varmaan sitä nurmikkoa joka seilaa edestakaisin tuulessa?
- susi-ihminen
Kiitos paljon! No, tarkoitan maata ja nurmikkoa... xD Kyllä minä pidän tätä silmällä.. Sähköposti on: [email protected]
Tuonne neuvoa jos haluat laittaa. :D - vielä kertoa
susi-ihminen kirjoitti:
Kiitos paljon! No, tarkoitan maata ja nurmikkoa... xD Kyllä minä pidän tätä silmällä.. Sähköposti on: [email protected]
Tuonne neuvoa jos haluat laittaa. :Dettä mitä olet jo ehtinyt tekemään ja missä se ongelma ilmenee? Näkisin vähän että kuinka pitkälle olet päässyt ja mitä jo osaat editorilla tehdä. Voin neuvoa kyllä ihan missä asiassa vain, mutta en viitsisi heti alkuun kokonaista ohjekirjaa kirjoittaa jos kirjoitus onkin täysin turhaa ja tiedät jo perusasiat :D
Saatko muodostettua ihan sen ensimmäisen perus maanpinnan missä on ne punaiset ja siniset neliöt valkoisella pohjalla, eli saatko muodostettua perus kentän josta lähteä sitten muokkaamaan maata? Osaatko tehdä maanpintaan muotoja esimerkiksi sillä fraktaaliohjelmalla joka editorissa tuli mukana? Osaatko teksturoida maan pinnan vai tuottaako tekstuurien tasot ongelmia? Vai haluatko apua siihen "Dynamic objects" kohtaan jolla saa tuulessa heiluvia heinikoita ja muuta kasvustoa?
Huomasithan että editorin mukana tuli myös tutoriaali joka on kylläkin englanninkielinen? Sen löytää sieltä minne editori asennettiin ja sieltä sellainen kansio kuin /Help/tutorial/ ja sitten vain klikkaat sitä tutorial.hml tiedostoa niin se avaa selaimeen ohjekirjan jossa tehdään esimerkkikenttä ihan alusta saakka. Tutoriaali on yksinkertainen mutta erittäin kattava ja todella hyvä, mutta jos englanninkieli ei pelitä, niin voin kyllä suomentaa osan ohjeista aina tarvittaessa ja muutenkin tietenkin neuvoa mitä kannattaa tehdä ja miten ei kannata tehdä.
Ilman sitä tutoriaalia ei kenttää voi tehdäkään, mutta kyllä sinulle saadaan ainakin yksi kenttä tehtyä valmiiksi, ei se ole lainkaan vaikeaa kunhan alkuun pääsee. Sen jälkeen kun olet saanut parit kentät tehtyä, tuleekin sellaisia asioita eteen joissa tarvitaan vähän muutakin kuin pelkkä editori, mutta se on sen jälkeen sellaista säätämistä ja näpräämistä.
Mulla ei ole nyt tässä sitä tutoriaalia käsillä kun on toinen kone, mutta jos vielä tarkennat niin skriivailen sitten huomenna niin että pääset alkuun. - susi-ihminen
vielä kertoa kirjoitti:
että mitä olet jo ehtinyt tekemään ja missä se ongelma ilmenee? Näkisin vähän että kuinka pitkälle olet päässyt ja mitä jo osaat editorilla tehdä. Voin neuvoa kyllä ihan missä asiassa vain, mutta en viitsisi heti alkuun kokonaista ohjekirjaa kirjoittaa jos kirjoitus onkin täysin turhaa ja tiedät jo perusasiat :D
Saatko muodostettua ihan sen ensimmäisen perus maanpinnan missä on ne punaiset ja siniset neliöt valkoisella pohjalla, eli saatko muodostettua perus kentän josta lähteä sitten muokkaamaan maata? Osaatko tehdä maanpintaan muotoja esimerkiksi sillä fraktaaliohjelmalla joka editorissa tuli mukana? Osaatko teksturoida maan pinnan vai tuottaako tekstuurien tasot ongelmia? Vai haluatko apua siihen "Dynamic objects" kohtaan jolla saa tuulessa heiluvia heinikoita ja muuta kasvustoa?
Huomasithan että editorin mukana tuli myös tutoriaali joka on kylläkin englanninkielinen? Sen löytää sieltä minne editori asennettiin ja sieltä sellainen kansio kuin /Help/tutorial/ ja sitten vain klikkaat sitä tutorial.hml tiedostoa niin se avaa selaimeen ohjekirjan jossa tehdään esimerkkikenttä ihan alusta saakka. Tutoriaali on yksinkertainen mutta erittäin kattava ja todella hyvä, mutta jos englanninkieli ei pelitä, niin voin kyllä suomentaa osan ohjeista aina tarvittaessa ja muutenkin tietenkin neuvoa mitä kannattaa tehdä ja miten ei kannata tehdä.
Ilman sitä tutoriaalia ei kenttää voi tehdäkään, mutta kyllä sinulle saadaan ainakin yksi kenttä tehtyä valmiiksi, ei se ole lainkaan vaikeaa kunhan alkuun pääsee. Sen jälkeen kun olet saanut parit kentät tehtyä, tuleekin sellaisia asioita eteen joissa tarvitaan vähän muutakin kuin pelkkä editori, mutta se on sen jälkeen sellaista säätämistä ja näpräämistä.
Mulla ei ole nyt tässä sitä tutoriaalia käsillä kun on toinen kone, mutta jos vielä tarkennat niin skriivailen sitten huomenna niin että pääset alkuun.Saan minä semmoisen jutun missä on sinisiä ja punaisia raitoja ja ne on valkoisella pohjalla. Osaan minä tehdä vuoria.... En älyä tuota "Osaatko teksturoida maanpinnan vai tuottaako tekstuurien tasot ongelmia?" Joo se maa ja ne kasvustot olisi ihan kivoja.. En tajua sitä tutoriaalia.. Minun englanninkielessä ei ole kehuttavaa..
- deerfanittaja
susi-ihminen kirjoitti:
Saan minä semmoisen jutun missä on sinisiä ja punaisia raitoja ja ne on valkoisella pohjalla. Osaan minä tehdä vuoria.... En älyä tuota "Osaatko teksturoida maanpinnan vai tuottaako tekstuurien tasot ongelmia?" Joo se maa ja ne kasvustot olisi ihan kivoja.. En tajua sitä tutoriaalia.. Minun englanninkielessä ei ole kehuttavaa..
kerro miten ne vuoret saa tehtyy
- deerfanittaja
susi-ihminen kirjoitti:
Saan minä semmoisen jutun missä on sinisiä ja punaisia raitoja ja ne on valkoisella pohjalla. Osaan minä tehdä vuoria.... En älyä tuota "Osaatko teksturoida maanpinnan vai tuottaako tekstuurien tasot ongelmia?" Joo se maa ja ne kasvustot olisi ihan kivoja.. En tajua sitä tutoriaalia.. Minun englanninkielessä ei ole kehuttavaa..
susi-ihminen kerros miten ne vuoret saa ku en ja ku painettuu sitä ihmee pyörän kuvaa ja pitääks olla levy sisällä kun tekee sen kentän
- deerfanittaja
en mäkää osaa on ladannu maps editorin oon monta kertaa mut ei toi mi ku siinä saa vaa 1 kentä jonkun map editor kartan
- deerfanittaja
pitääkö että saa world recordin nii ostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399