Kuinka se valmistetaan?Onko puhdasta?Uskaltaako lapsille antaa esim.mehun asemasta?Sehän on aika hapokasta,onko se hampaille vahingollista?
Turkkilainen omenatee jauhe
3
2754
Vastaukset
- riittää
sulattamaan hampaat suusta. Missään nimessä sitä ei lapsille voi tarjota, kuulemma paikalliset tosin pahoinpitelevät lapsiaan tarjoamalla heille tuota kyseistä myrkkyä. Ja mietipä hetkinen miten ihmeessä jauheesta saadaan juomaa..hmm..liian vaikeaako?
Tekin varmaan vedätte litratolkulla tuoremehuja ja limsoja, ja sitten ihmettelet voiko juoda teetä vahingoittumatta?
Ja mikäköhän tässä maailmassa on puhdasta? Ei edes eikä ainakaan hengitysilma.
Epäpuhtauksilla on tärkeä tehtävä, karaista lasta, liika kliinisyys ja puhtaus aiheuttaa vaan allergioita.
Maailma on täynnä vaarallisia asioita, jopa hengenvaarallisia. Onneksi niiden miettimisen lomassa voi vaikka juoda kupillisen tuoksuvaa makeaa omenateetä ja rauhoittaa mielensä.- on
varmaan ihan puhdasta . Aloittaja kyllä tarkoitti valmistamisella tuottajaa . Viisastelut sikseen .
- puhdasta
on kirjoitti:
varmaan ihan puhdasta . Aloittaja kyllä tarkoitti valmistamisella tuottajaa . Viisastelut sikseen .
eiköhän se tee ole ihan puhdasta. ja hyvää! :P itse olen tuonut sitä suomeenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187