Helsinki - Tallinna ja Linda Line.

Aarre

Keskiviikkona lähtö klo 10 myöhässä. Paluu klo 17 vieläkin enemmän myöhässä.

Ihmettelin miten tyynesti matkustajat suhtautuivat asiaan. Ovat ehkä lunastaneet vakituiseen käyttöön Linda Linen matkoja ja ovat jo oppineet olemaan rauhallisia myöhästymisten kanssa.

En ole varma, mutta luulen etten vähiin aikoihin matkusta a.o. yhtiön laivoilla.

13

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarjalippu

      Se päivä sujuu muutenkin matkailun merkeissä, joten eipäs turhaan hötkyillä.
      Helsingin julkinen liikenne tökki pahoin, ei mitään uutta.

    • painajainen

      Tuli viime viikolla koettua kummallinen matka. Lähtö Tallinnaan oli tunnin myöhässä ja ilmoitus siitä tuli vasta kun laivan lähtöaika oli jo mennyt. Eli liian myöhään. Tuskin se myöhästyminen sentään Lindan henkilöstölle paljastui vasta kun lähtöaika oli mennyt ohi.

      Sitten Tallinnan satamassa paluumatka. 1 vuoro oli peruttu ja 2 muuta siirretty 3 tuntia. Asiasta oli pieni A4 lappu check-in tiskillä eli asia selkesi vasta kun olit noin 0,5 metrin päässä check-in tiskistä ja pystyiy jotenkin lukemaan lappua. Missä kommunikaatio? Voisiko sinne Lindan terminaaleihin saada jonkun valotaulun joka ilmottaisi myöhästymiset yms.

      Tallinan terminaalissa oli hässäkkä päällä.Ensinnäkin se on niin pieni että ihmiset eivät mahdu sisään ja ne jotka mahtuu, menevät sekaisin niiden ihmisten kanssa jotka jonottaa check-in tiskille ja jotka jonottavat laivaan. Kukaan ei ohjaa / kontrolloi prosesseja. Työntekijät ovat itsekin ahdituksissa ja neuvottomia. Ei ole selkeitä vastuita esim. kuka ottaa laukkuja tilapäissäilytykseen, vaan tax free myymälän neiti tekee senkin kun kukaan muu ei viitsi. Itse terminaali on suoraan sanottuna ihan sekaisin, työntekijä raukat ovat itsekin ihan pyörryksissä.

      Eli jos säästää 10 eur Lindalla, se säästö ei ole sen arvoinen että matkasi aikataulut eivät pidä ja joudut jonottamaan tunteja informaatiotta hikisessä terminaalissa joka muistuttaa pientä Siwa-kauppaa kooltaan.

      • tapahtui klo 19

        2 paattia satamassa. Vaikka kävimme päivällä ohikiitäessä kysymässä toimistosta Kaubamaja Gonsiori 2/ Kaubamaja 1 konkissa. Uus müügipunkt avatud Tallinna Kaubamaja Galeriis B-maja 1 korrusel, mis on avatud E-P kella 9-21.
        Nooh mikä oli ottaessa aurinkoa Linnhall rappusilla.
        Tuntuu olevan Karolinin moottoreissa vikaa
        http://www.lindaline.fi/ee/?x25862=185143


    • ja-

      Oltiin kolmenpäivän reissulla Tallinnassa ja heti alkujaan Linda Line oli 1,5h myöhässä kun potkurivikaa ei oltu korjattu. Takasin tullessa sitten n. 0,5h myöhässä. Eikä siinä mitään jos ei oo minnekkään kiire eikä haittaa vaikka kalliimman lipun hinnan maksaa eikä silti aikataulut täsmää missään päässä. Pikkuhiljaa tuli tunne että taitaa olla viimenen reissu Linda L:n veneillä....

      • Tallinna_

        Olen kulkenut Linda Linellä jo monen vuoden ajan eikä minulla ole ollut mitään valitettavaa laivayhtiön toiminnasta. Ehdottomasti paras yhtiö mitä tuolle välille löytyy. Harmillista jos kerrran Linda Linellä on nyt viime päivinä ollut ongelmia, mutta ne varmastikin saadaan korjattua. Tässä myös oma näkemykseni muista laivayhtiöistä: http://www.tallinna.biz/2009/07/helsinki-tallinna-valin-laivayhtiot.html


      • punaisen paatin vuorot
        Tallinna_ kirjoitti:

        Olen kulkenut Linda Linellä jo monen vuoden ajan eikä minulla ole ollut mitään valitettavaa laivayhtiön toiminnasta. Ehdottomasti paras yhtiö mitä tuolle välille löytyy. Harmillista jos kerrran Linda Linellä on nyt viime päivinä ollut ongelmia, mutta ne varmastikin saadaan korjattua. Tässä myös oma näkemykseni muista laivayhtiöistä: http://www.tallinna.biz/2009/07/helsinki-tallinna-valin-laivayhtiot.html

        laähto Hki klo 8 tai 12
        ja paluu klo 15 tai 21 ja siten on pelannut mutkattomasti tämä suvi.
        Ja joka toinen viikko. Ei se marinalla parane. Pitää osata kysyä.
        Jaanikan jälkeen oli alussa Merilinin kanssa samat potkuriongelmat kuin nyt Karolinellä.


      • Vesijetit ne on.
        punaisen paatin vuorot kirjoitti:

        laähto Hki klo 8 tai 12
        ja paluu klo 15 tai 21 ja siten on pelannut mutkattomasti tämä suvi.
        Ja joka toinen viikko. Ei se marinalla parane. Pitää osata kysyä.
        Jaanikan jälkeen oli alussa Merilinin kanssa samat potkuriongelmat kuin nyt Karolinellä.

        Molemmissa laivoiss on vesijetit eli ei ole potkureita.


      • mainostuloa
        Tallinna_ kirjoitti:

        Olen kulkenut Linda Linellä jo monen vuoden ajan eikä minulla ole ollut mitään valitettavaa laivayhtiön toiminnasta. Ehdottomasti paras yhtiö mitä tuolle välille löytyy. Harmillista jos kerrran Linda Linellä on nyt viime päivinä ollut ongelmia, mutta ne varmastikin saadaan korjattua. Tässä myös oma näkemykseni muista laivayhtiöistä: http://www.tallinna.biz/2009/07/helsinki-tallinna-valin-laivayhtiot.html

        tallinkilta ja lindalta.mutta jos totta puhutaan autoilevasta päiväristeilijästä,joka haluaa tuoda juomia suomeen,niin kierrä tallink kaukaa.hinnat hupaisan korkeita.ostapa täyden laivan myymälästä jotain jonottamatta.viikkarilla vähän sama juttu,mutta ystävällinen palvelu ja auton voi ottaa mukaan päiväristeilylle.eckerö juomapuolen taivas.tilaat mennessä ja maksat tullessa auttavat tavarat satamassa kyytiin.meilläkin viisi ihmistä letukassa,eipä tultu vittuilemaan kuorma-autosta ja tonnin oluet nostettiin autoon.


      • Suamalainen
        mainostuloa kirjoitti:

        tallinkilta ja lindalta.mutta jos totta puhutaan autoilevasta päiväristeilijästä,joka haluaa tuoda juomia suomeen,niin kierrä tallink kaukaa.hinnat hupaisan korkeita.ostapa täyden laivan myymälästä jotain jonottamatta.viikkarilla vähän sama juttu,mutta ystävällinen palvelu ja auton voi ottaa mukaan päiväristeilylle.eckerö juomapuolen taivas.tilaat mennessä ja maksat tullessa auttavat tavarat satamassa kyytiin.meilläkin viisi ihmistä letukassa,eipä tultu vittuilemaan kuorma-autosta ja tonnin oluet nostettiin autoon.

        Pitääs muijjaan kanssa lähtöö Tallinnaan neitsytmatkaalle, mut eipäs tiiä meniskö Lindan linjooja pitkin? Auttakaahan työ!


      • taidat rahastaa
        Tallinna_ kirjoitti:

        Olen kulkenut Linda Linellä jo monen vuoden ajan eikä minulla ole ollut mitään valitettavaa laivayhtiön toiminnasta. Ehdottomasti paras yhtiö mitä tuolle välille löytyy. Harmillista jos kerrran Linda Linellä on nyt viime päivinä ollut ongelmia, mutta ne varmastikin saadaan korjattua. Tässä myös oma näkemykseni muista laivayhtiöistä: http://www.tallinna.biz/2009/07/helsinki-tallinna-valin-laivayhtiot.html

        eckerö vanha purkki en suosittele,linda hyvä vähän hidas,mutta se henki.kyllä te osaatte,kun joku vaan maksaa.eckerön vanha purkki taivaallinen noihin lindan romuihin verrattuna.aina aikataulussaan ja hyvä palvelu.mitä sivuiltasi tallinna blokista löytyy,mitä ei löytyisi infoista,ilman hanpaatonta mainosta.


    • lintugga

      Toinen Linda Linen katamaraaneista on nyt rikki. Sen moottorit eivät toimi täydellä teholla. Osa vuoroista jätetään ajamatta ja niillä, jotka ajetaan, on matka-aika n. 2,5 h. Rikki olevan laiva on Karolin.

      Jos olette lähdössä Linda Linella, niin ÄLKÄÄ varatako matkoja Karolinille vaan ottakaa se toinen laiva. Itse en matkusta Lindalle enää koskaan. Kertapettymys riitti. Klo 10 lähtö olikin vasta klo 10:40 ja kun perillä piti olla 11:30, niin todellisuudessa oltiin n. 13:15.

      • Ykksi Pantti

        Kummaa touhua ettei saa korjattua sitä, taitaa linda line olla seruraava putoaja pelissä. Saatte nähdä että ensi vuonna sitä ei enää ole mukana suomenlahden liikenteessä.


      • dkddiorir
        Ykksi Pantti kirjoitti:

        Kummaa touhua ettei saa korjattua sitä, taitaa linda line olla seruraava putoaja pelissä. Saatte nähdä että ensi vuonna sitä ei enää ole mukana suomenlahden liikenteessä.

        Olen samaa mieltä ja myös varma, ettei Linda kauaa jatka! Se, ettei ehdi / osaa korjauttaa laivojaan on jo toinen juttu, mutta mikä voi olla niin vaikeaa asiallisessa, ystävällisessä asiakaspalvelussa? Ei voi ymmärtää, miksei asioita osata kertoa asiakkaille totuudenmukaisesti! Asiakaspalvelijan kuuluu kertoa faktat (pidentynyt matka-aika, mistä johtuu etc) ja pahoitella ongelmia. Johdon asia on sitten päättää alennuksista. Jos matkat on hinnoiteltu 1,50h mukaisesti ja matka kestää 2,5h, niin silloin Lindan kuuluu hyvittää matkan hinnasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Rakastatko?

      Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

      1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

      Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

      Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

      Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

      Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

      Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

      Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

      Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

      Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe