kirous..

Athalene

Tässä kävi näin että kirosin ihmisen ja siihen kyllä löytyy mutta en sitä tässä ala kertomaan sillä se ei liity tähän. Kun olin kironnut tämän henkilön siten että kun sammutan edessä olevani tietyn kynttilän kirous astuu voimaan. Tämän jälkeen tämä kirous (ensikertalainen kun olen) kampesi vasta iskuja joskin lievenpiä kuin olin itse henkilölle kironnut ja eriasioita.
Tarkoittaako tämä siis että kirous toimii?

11

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rödfinne

      Teit tyhmästi ja saat vallan saatanallisen mahataudin. Ongelmat jatkuvat niin kauan kunnes kirouksesi kohde tekee kirouksen tyhjäksi - eli ajattelee sinua rakkaudellisesti. Niin se käy. Sorry.

      • Agwé

        Olen samaa mieltä. En tiedä mitä tuo Rödfinne höpöttää mahataudista, koska et maininnut mitään vatsavaivoista, mutta myös oman kokemukseni mukaan kiroukset voivat tulla omaan niskaan.

        Tähän ei minun kokemuksieni mukaan kuitenkaan liity mitään kolminkertaisuuden lakia, vaan ehkäpä korkeintaan jokin yksinkertaisuuden laki jos sellainenkaan.

        Muuten Rödfinne, olisi mielenkiintoista tietää miksi kiroukset osuvat niin helposti omaan nilkkaan. Onko sinulla jotakin käsitystä tästä? Entä miksi kirous ei suinkaan aina kimpoa takaisin? Mitäs sanot, ja mitäpä tästä sanoo perinnetieto?

        Itse olen aivan surkea heittämään näitä klassisia voodoo-kirouksia. Viimeksi kun kokeilin, sain siitä vain itselleni tolkuttoman ripulin koko päiväksi. Nykyään suosinkin sellaista, että annan ihmisten kirota itse itsensä jos heillä on siihen taipumusta, enkä itse osallistu prosessiin muutoin kuin ulkopuolisena ärsykkeenä (eli siis käytän henkistä aikidoa, vastustajan omaa negatiivisuuttaan häntä itseään vastaan).

        :a:


      • Rödfinne
        Agwé kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. En tiedä mitä tuo Rödfinne höpöttää mahataudista, koska et maininnut mitään vatsavaivoista, mutta myös oman kokemukseni mukaan kiroukset voivat tulla omaan niskaan.

        Tähän ei minun kokemuksieni mukaan kuitenkaan liity mitään kolminkertaisuuden lakia, vaan ehkäpä korkeintaan jokin yksinkertaisuuden laki jos sellainenkaan.

        Muuten Rödfinne, olisi mielenkiintoista tietää miksi kiroukset osuvat niin helposti omaan nilkkaan. Onko sinulla jotakin käsitystä tästä? Entä miksi kirous ei suinkaan aina kimpoa takaisin? Mitäs sanot, ja mitäpä tästä sanoo perinnetieto?

        Itse olen aivan surkea heittämään näitä klassisia voodoo-kirouksia. Viimeksi kun kokeilin, sain siitä vain itselleni tolkuttoman ripulin koko päiväksi. Nykyään suosinkin sellaista, että annan ihmisten kirota itse itsensä jos heillä on siihen taipumusta, enkä itse osallistu prosessiin muutoin kuin ulkopuolisena ärsykkeenä (eli siis käytän henkistä aikidoa, vastustajan omaa negatiivisuuttaan häntä itseään vastaan).

        :a:

        >>Muuten Rödfinne, olisi mielenkiintoista tietää miksi kiroukset osuvat niin helposti omaan nilkkaan. Onko sinulla jotakin käsitystä tästä? Entä miksi kirous ei suinkaan aina kimpoa takaisin? Mitäs sanot, ja mitäpä tästä sanoo perinnetieto?>>

        Kiitos kysymästä. Mielenkiintoista keskustella välillä jostain rakentavastakin. Vietin välillä päivän hellaripalstalla nimimerkillä "Aune" kysellen kiperiä kysymyksiä. Nyt siellä rukoillaan sieluni puolesta... ;-D

        Kiroaminen on kylmähermoisten puuhaa. Suoritetaan rituaali ja annetaan sitten asian olla. Kun rituaali suoritetaan, heitetään ego romukoppaan ja unohdetaan tahtominen. Annetaan magialle mahdollisuus. Lähtökohtana on siis ei-tahtominen.

        Ensikertalainen mogaa yleensä sen että sähisee ja puhisee, kiroilee ja sählää niinkuin on b-luokan voodoo-leffoista oppinut. Ei, ei, ei: kiroaminen on sivistynyttä ja hillittyä puuhaa ja se tulee suorittaa kaiken taiteen sääntöjen mukaan silkkihansikkaat kädessä, muuten käy kälpäten.

        Mokailtuun kiroukseen kuuluu yleisimmin se, että se on suoritettu voimakkaassa tunnetilassa. Mitä voimakkaampi tunne, sen voimakkaammin se kimpoaa takaisin. Maagille taas on ominaista tuntea vatsallaan, siksi kimmoke yleisimmin iskee vatsan seudulle. Maagi hillitsee itsensä pahan paikan tullen työntämällä tunnekuohut tuonne pallean seudulle. Maagi myös reagoi tunnekuohuihin vatsallaan (ripulointi on tuskallisen yleistä). Vatsahaava ja peräsuolisyöpä ovat maagin tappajia.

        >>Nykyään suosinkin sellaista, että annan ihmisten kirota itse itsensä jos heillä on siihen taipumusta, enkä itse osallistu prosessiin muutoin kuin ulkopuolisena ärsykkeenä (eli siis käytän henkistä aikidoa, vastustajan omaa negatiivisuuttaan häntä itseään vastaan).>>

        Tismalleen! Tuo nimenomaan pääpiirteittäin on se metodi. Henkinen aikido on aika hyvä termi. Kirous, kuten aikidokin, toimii kun hallitset tekniikan.


      • Rödfinne
        Agwé kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. En tiedä mitä tuo Rödfinne höpöttää mahataudista, koska et maininnut mitään vatsavaivoista, mutta myös oman kokemukseni mukaan kiroukset voivat tulla omaan niskaan.

        Tähän ei minun kokemuksieni mukaan kuitenkaan liity mitään kolminkertaisuuden lakia, vaan ehkäpä korkeintaan jokin yksinkertaisuuden laki jos sellainenkaan.

        Muuten Rödfinne, olisi mielenkiintoista tietää miksi kiroukset osuvat niin helposti omaan nilkkaan. Onko sinulla jotakin käsitystä tästä? Entä miksi kirous ei suinkaan aina kimpoa takaisin? Mitäs sanot, ja mitäpä tästä sanoo perinnetieto?

        Itse olen aivan surkea heittämään näitä klassisia voodoo-kirouksia. Viimeksi kun kokeilin, sain siitä vain itselleni tolkuttoman ripulin koko päiväksi. Nykyään suosinkin sellaista, että annan ihmisten kirota itse itsensä jos heillä on siihen taipumusta, enkä itse osallistu prosessiin muutoin kuin ulkopuolisena ärsykkeenä (eli siis käytän henkistä aikidoa, vastustajan omaa negatiivisuuttaan häntä itseään vastaan).

        :a:

        Koska kiroaminen on taitoa vaativaan puuhaa johon ei saa sekoittaa tunteita, se on perinteisesti ollut noitien tulonlähde. Kiroaminen on siis tilaustavaraa.

        En tunne kiroamisen tekniikoita kovinkaan tarkasti (en ota tilauksia vastaan!), mutta sukuni noidat ovat olleet kuuluja nimenomaan kirousten purkajina ja pahojen voimien häätäjinä. Näistä aluista löytyy kosolti dokumenttia.


      • Chandi
        Rödfinne kirjoitti:

        >>Muuten Rödfinne, olisi mielenkiintoista tietää miksi kiroukset osuvat niin helposti omaan nilkkaan. Onko sinulla jotakin käsitystä tästä? Entä miksi kirous ei suinkaan aina kimpoa takaisin? Mitäs sanot, ja mitäpä tästä sanoo perinnetieto?>>

        Kiitos kysymästä. Mielenkiintoista keskustella välillä jostain rakentavastakin. Vietin välillä päivän hellaripalstalla nimimerkillä "Aune" kysellen kiperiä kysymyksiä. Nyt siellä rukoillaan sieluni puolesta... ;-D

        Kiroaminen on kylmähermoisten puuhaa. Suoritetaan rituaali ja annetaan sitten asian olla. Kun rituaali suoritetaan, heitetään ego romukoppaan ja unohdetaan tahtominen. Annetaan magialle mahdollisuus. Lähtökohtana on siis ei-tahtominen.

        Ensikertalainen mogaa yleensä sen että sähisee ja puhisee, kiroilee ja sählää niinkuin on b-luokan voodoo-leffoista oppinut. Ei, ei, ei: kiroaminen on sivistynyttä ja hillittyä puuhaa ja se tulee suorittaa kaiken taiteen sääntöjen mukaan silkkihansikkaat kädessä, muuten käy kälpäten.

        Mokailtuun kiroukseen kuuluu yleisimmin se, että se on suoritettu voimakkaassa tunnetilassa. Mitä voimakkaampi tunne, sen voimakkaammin se kimpoaa takaisin. Maagille taas on ominaista tuntea vatsallaan, siksi kimmoke yleisimmin iskee vatsan seudulle. Maagi hillitsee itsensä pahan paikan tullen työntämällä tunnekuohut tuonne pallean seudulle. Maagi myös reagoi tunnekuohuihin vatsallaan (ripulointi on tuskallisen yleistä). Vatsahaava ja peräsuolisyöpä ovat maagin tappajia.

        >>Nykyään suosinkin sellaista, että annan ihmisten kirota itse itsensä jos heillä on siihen taipumusta, enkä itse osallistu prosessiin muutoin kuin ulkopuolisena ärsykkeenä (eli siis käytän henkistä aikidoa, vastustajan omaa negatiivisuuttaan häntä itseään vastaan).>>

        Tismalleen! Tuo nimenomaan pääpiirteittäin on se metodi. Henkinen aikido on aika hyvä termi. Kirous, kuten aikidokin, toimii kun hallitset tekniikan.

        Tämä menee ehkä ei-maagisen puolelle, mutta lapsuudesta asti vatsan vaivoista kärsineenä en malta olla miettimättä että olenko jatkuvan tiedottoman "kiroamisen" tilassa, elikä pelkoni ja tukahdutettu vihani muita ihmisiä kohtaan käy minua itseäni vastaan??? Tai siis vatsaan...

        Olen tavannut ajatella että vatsan heikkoudet varmaankin kertovat tahdon heikkoudesta.

        Tuo ylinnä oleva ajatus on liian masentava. Tein niin tai näin, teen kumminkin väärinpäin? Vaikka haluan ihmisille vain hyvää, tiedostamaton minussa haluaa pahaa? Vai onko vain niin, että ihmisille ei kertakaikkiaan kannata tai voi haluta yhtään mitään (tai vain sitä mitä he ovat ansainneet), ja kun siihen tilaan pääsee, niin sitten on vatsakin kuin terästä...

        Miälenkiintoista.


      • Rödfinne
        Chandi kirjoitti:

        Tämä menee ehkä ei-maagisen puolelle, mutta lapsuudesta asti vatsan vaivoista kärsineenä en malta olla miettimättä että olenko jatkuvan tiedottoman "kiroamisen" tilassa, elikä pelkoni ja tukahdutettu vihani muita ihmisiä kohtaan käy minua itseäni vastaan??? Tai siis vatsaan...

        Olen tavannut ajatella että vatsan heikkoudet varmaankin kertovat tahdon heikkoudesta.

        Tuo ylinnä oleva ajatus on liian masentava. Tein niin tai näin, teen kumminkin väärinpäin? Vaikka haluan ihmisille vain hyvää, tiedostamaton minussa haluaa pahaa? Vai onko vain niin, että ihmisille ei kertakaikkiaan kannata tai voi haluta yhtään mitään (tai vain sitä mitä he ovat ansainneet), ja kun siihen tilaan pääsee, niin sitten on vatsakin kuin terästä...

        Miälenkiintoista.

        Ei kun kyse on taas tästä päinpoispeilaamisesta ja ei-tahtomisesta. Magia toimii tässä asiassa sellaisella kapitalistisella ajatuksella että tahtomalla itselle hyvää aiheuttaa ympäristölle hyvää ja näin sen kimpoaa sun vatsaas. Eli maha paranee, kun syöt runsaasti punaista lihaa, nukut paljon ja hymyilet vastaantulijoille (ei pilkallisesti).


      • Aztharoth Hourupää
        Agwé kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. En tiedä mitä tuo Rödfinne höpöttää mahataudista, koska et maininnut mitään vatsavaivoista, mutta myös oman kokemukseni mukaan kiroukset voivat tulla omaan niskaan.

        Tähän ei minun kokemuksieni mukaan kuitenkaan liity mitään kolminkertaisuuden lakia, vaan ehkäpä korkeintaan jokin yksinkertaisuuden laki jos sellainenkaan.

        Muuten Rödfinne, olisi mielenkiintoista tietää miksi kiroukset osuvat niin helposti omaan nilkkaan. Onko sinulla jotakin käsitystä tästä? Entä miksi kirous ei suinkaan aina kimpoa takaisin? Mitäs sanot, ja mitäpä tästä sanoo perinnetieto?

        Itse olen aivan surkea heittämään näitä klassisia voodoo-kirouksia. Viimeksi kun kokeilin, sain siitä vain itselleni tolkuttoman ripulin koko päiväksi. Nykyään suosinkin sellaista, että annan ihmisten kirota itse itsensä jos heillä on siihen taipumusta, enkä itse osallistu prosessiin muutoin kuin ulkopuolisena ärsykkeenä (eli siis käytän henkistä aikidoa, vastustajan omaa negatiivisuuttaan häntä itseään vastaan).

        :a:

        >Muuten Rödfinne, olisi mielenkiintoista tietää >miksi kiroukset osuvat niin helposti omaan >nilkkaan. Onko sinulla jotakin käsitystä tästä? >Entä miksi kirous ei suinkaan aina kimpoa >takaisin? Mitäs sanot, ja mitäpä tästä sanoo >perinnetieto?

        Olettaisin, että kirous on niin henkilökohtainen asia, että se vaikuttaa osiltaan myös loitsijaan. Loitsija nostaa oman vihansa esiin ja asettaa sen subjektiin (voodo-nukke tms.)
        Näin ollen myös osa loitsijan sielua/auraa/whateverucallit menee matkalle mukaan. Voi toki myös olla että syyllisyyden tunteilla, omallatunnolla, alitajunnalla on vaikutus asiaan.


        Jos homma taasen onnistuu täydellisesti näin ei käy? Tai sitten osataan ulkoistaa se vihan tunne niin hyvin ettei sillä ole henkilökohtaista vaikutusta. Tai sitten on mahdollista, että kiroaja on niin kylmän viileä (riittävästi pimeällä puolella) ettei koe mitään syyllisyyden tunteita, ja reboundia ei tapahdu?

        Tiedä häntä.


      • Athelene

        poistin kirouksen tässä päiviä sitten niin tilanne parani heti samalla kertaa minullakin.. ei siis tarvittutoisen osapuolen osanottoa tässä.. Pidän siitä kiinni että kun teen kirouksen osan myöskin poistaa sen, ennen sitä en ala loitsimaan.


      • Ifrit
        Athelene kirjoitti:

        poistin kirouksen tässä päiviä sitten niin tilanne parani heti samalla kertaa minullakin.. ei siis tarvittutoisen osapuolen osanottoa tässä.. Pidän siitä kiinni että kun teen kirouksen osan myöskin poistaa sen, ennen sitä en ala loitsimaan.

        Todennäköisesti kirous ei niinsanotusti lähtenyt päästäsi jos näin kävi.


      • Pumerangi¤¤¤
        Agwé kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. En tiedä mitä tuo Rödfinne höpöttää mahataudista, koska et maininnut mitään vatsavaivoista, mutta myös oman kokemukseni mukaan kiroukset voivat tulla omaan niskaan.

        Tähän ei minun kokemuksieni mukaan kuitenkaan liity mitään kolminkertaisuuden lakia, vaan ehkäpä korkeintaan jokin yksinkertaisuuden laki jos sellainenkaan.

        Muuten Rödfinne, olisi mielenkiintoista tietää miksi kiroukset osuvat niin helposti omaan nilkkaan. Onko sinulla jotakin käsitystä tästä? Entä miksi kirous ei suinkaan aina kimpoa takaisin? Mitäs sanot, ja mitäpä tästä sanoo perinnetieto?

        Itse olen aivan surkea heittämään näitä klassisia voodoo-kirouksia. Viimeksi kun kokeilin, sain siitä vain itselleni tolkuttoman ripulin koko päiväksi. Nykyään suosinkin sellaista, että annan ihmisten kirota itse itsensä jos heillä on siihen taipumusta, enkä itse osallistu prosessiin muutoin kuin ulkopuolisena ärsykkeenä (eli siis käytän henkistä aikidoa, vastustajan omaa negatiivisuuttaan häntä itseään vastaan).

        :a:

        Mä suojaan itseäni toivomalla että kaikki jotka toivovat mulle pahaa saavat toivomansa pahan itselleen MONINKERTAISENA. Toivottavasti TOIMII!!!


    • tiedotonkiroaja

      Haluaisin tietää,että miten tämä kiroaminen tapahtuu! Haluaisin kokeilla mutta kun en tiedä miten!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe