Onko vaasassa pikkukoirille omaa puistoa?
Koirapuisto
7
368
Vastaukset
- Muttukka
Itse tahtoisin tietää saman asian. Onko sulla minkärotuinen hauva? :) Meidän uusi tulokas on 2kk westie ja olisi kiva viedä se koirapuistoon tutustumaan muihin koiriin, mutta isojen koirien lähelle se ei varmasti vielä ainakaan halua mennä.
- Luru
chihuahua
- dlsd w
Palosaarelle on tulossa. Valmistunee syksyn mittaan. Tällä hetkellä ei ole kuin kaksi puistoa, Vaskiluodossa ja toinen Suvilahdessa. Ja nämä on ihan kaikenkokoisille koirille.
- R.K.
Siellä Palosaarella on sitten tyyppi (ihminen), joka antaa bokserinsa purra, repiä, jahdata, satuttaa... Tänään ei tullut jälkiä minuun tai koiraani, mutta... Katso koirasi perään. Ja itsesi. Muuten siellä on ollut tosi kivaa porukkaa ja minulla on vain positiivista sanottavaa. Bokserinomistajanainen pitää vain laittaa kuriin, koska hän ei kiellä tai toru koiraansa väliin tulemisesta puhumattakaan.
- KaroliinaK
Vanha keskustelu näköjään, mutta onhan Suvilahdessa erikseen koirapuistot pienille ja isoille koirille. Pienten koirien puistossa käy ainakin oikein mukavaa porukkaa ja koiria on välillä tosi paljon. Ei muuta kuin sekaan vaan :)
- Matahtoheivaaaa
Puman bokserit ovat tyylikkäitä!
HaHaHaHaHa!
Heivaanheivaanheivaan - Että Koirapuisto
Ettäkö pikkukoirille pitäisi verorahoilla oikein puisto rakentaa?
Mikä vika metsässä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591