Moi!
24v nainen etsi sulkapallo seuraa... silloin tälloin iltapäivällä/illalla kun on aika jne. Asun itse Vantalla ja olen aloitelias mutta pelan ihan hyvin!
Ulos ja pelamaan! :)
sulkapallo pk seutu
4
391
Vastaukset
- atlatl
...ja mailat omistan,mutten ole päässyt pelaamaan.
Tosin asun Espoossa ja olen jo 46 v.
Mut kiva olisi pelata...
Työttömänä kun olisi aikaakin... - Marcus1
Hei!Suliskaverini häipyneet muille maille,joten etsin peliseuraa.Olen 37v. mies,mutta luulen vastuksen sinulle tarjoavan. =) Olen Vantaalta myös ja minulla ilmaisia pelivuoroja mahdollisuus käyttää.Meilaa jos haluat haastaa.. ;) [email protected]
- jc85
moi! olen kohta 24v helsinkiläisneito. ammatti liikunnanohjaaja harrastan salia, aerobicia, uintia ym liikuntaa paljon. sulkkis on kivaa ja sitä haluaisin lisätä harrastuslistaan mut pelikaveri puuttuu. mailaile [email protected].
- Reeni3
kiitos, olen lähtenyt sähköposti sulle.
T: Reeni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354603- 553175
- 302863
- 602797
- 62380
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181606
- 171574
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81508- 161504