Olen katsellut tuon nimistä kevytmoottoripyörää koska sen hinta ei ole kallis. Se siinä sitten pelottaa että onko se joku kiinalainen romu vai ihan hyvä menopeli. Googlella ei löydy valmistajan sivua, joten kyselisin onko kellään täällä kokemuksia tuon nimisestä 125cc kevarista?
Dadyw Regal Raptor
9
5268
Vastaukset
- J.K.P.
Regal Raptorhan on selvästi Honda CA 125 Rebelin kopio ainakin teknisesti, joten tuskin se ihan hirveän huonokaan voi olla. Kiinalaisissa on kokemukseni mukaan kokoonpano joskus vähän huolimatonta, joten kaikki pultit ja mutterit on syytä käydä läpi.
- Kevaripoikia
Tommone kannattaa ostaa. Se ei todellakaa jätä tien päälle :D mulla on tuollane menopeli.
Ja kuten oot oikees se ON halpa, mutta se on kiinalainen. Mut ei todellakaa mikää romu. Varaosiakaan ei oo vaikee löytää. Se ei kuluta paljookaa. :) Ja vakiona ihan siisti peli.- jannex
käyvätkö tuohon siis nuo hondan osat vai mitn niitä on helppo löytää?
- rrd
jannex kirjoitti:
maahantuoja motorpower toimittaa osat . niillä on hyvä valikoima huolto-osia ainakin tampereella . ite ajanut tällä raptorilla paljon ihan normihuollot on tehty . halpa ja hyvä kampe .
- Mk211
jannex kirjoitti:
Siis mulla ei ainakaan ole ollut mitään vaikeuksia löytää mun mopo raptoriin osia. Oon menny liikkeeseen sisään ja ostanu. (jossei heti hyllystä löydy niin kyllä ne sitten tilaa.)
- Perus_amis
Kiihtyykö hyvi ja missä o huippu nopeus et viittikö lähtee pitkää matkaa
- Kassikoukku
että jos ois tosi paha budjetti, niin kumman hommais mieluummin : uuden Raptorin vai käytetyn Shadowin.. ;)
- b165c21v54
Shadowin tottakai o.o ....
toimii kiinantinakin, kuhan tarkastaa pultit ja mutterit että on kireällä mulla oli kiinan mankista taka akseli jätetty löysälle ja takarattaan 3 pulttia :Dd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve482982Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712626Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1072175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1431900Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611852Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?231737