mulla on sähkökäyttönen eli sähköjohdolla toimiva mutterinväännin mutta voiko tuo olla niin heikko että kun yrittää esim.auton muttereita aukasta niin alkaa pyörimään sieltä istukka puolelta ennemmin kuin aukasee ja jos kädelläki pitää hylsystä kiinni nii ei jaksa pyörittää vaan pyörii ympyrää se koneen kärki,mitä järkeä on myydä noin heikkoja koneita
Vastaukset 2
- roskaa
Koneesi ei liene ammattilaiskäyttöön tarkoitettu makita, hitachi tms laatumerkki. Eipä aukee pyöränpultit halvoilla paineilmakoneillakaan. Noiden ostamisessa ei ole mitään järkeä, koska eivät toimi tarkotuksessaan, kuten "oikeat" vastaavat koneet. Myymisessä idea on se, että riittä hyväuskosia hölmöjä jotka kokeilevat kun halvalla saavat. Itekkin piti kokeilla ennen kun usko ja osti ammattikoneen joka toimii ja kestää.
- ssssssssssssssssssssssss
mutta eikö tuo ole huijaamista,jos ostat minkätahamsa laitteen ja se ei toimi nii eikö pitäs olla oikeus palauttaa túotetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l2981016Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61827- 65748
- 67691
- 67663
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33546- 48497
- 40495