Tietääkö kukaan mistä saisi kohtuu hintaan hankittua modernia taidetta kotiin? Olen kiertänyt gallerioissa ja taidelainaamoissa, mutta ensinnäkin hinnat ovat huimia ja en ole löytänyt mieleistäni. Onko sellaisia taiteilijoita, jotka tekevät mittatilauksesta? Minulla on selkeä kuva millaisen teoksen/ teossarjan haluaisin, mutta en osaa itse tarttua pensselin varteen.
Taidetta kotiin
3
726
Vastaukset
- Rue Cavallier
Meillä oli sama ongelma, uuteen kotiin piti saada tauluja peittämään valkoisia seiniä, mutta talonrakennusprojektin jälkeen ei ollut liikaa euroja käytettäväksi taiteeseen. Taidelainaamon taulut eivät kiinnostaneet. Tapasimme messuilla taiteilijan, joka lupasi tehdä kotiimme toiveidemme mukaisen taulusarjan. Saimme esittää toiveita muotojen ja värien suhteen. Jokaisesta taulusta tehtiin ensin "raakaversio", jonka hyväksyimme ja vasta sen jälkeen taulu maalattiin. Nyt olemme erittäin tyytyväisiä, tuli huomattavasti halvemmaksi kuin galleriasta ostaminen. Kaikki hoitui todella fiksusti, aikataulu piti ja saimme laskun alv-erittelyineen kaikkineen.
- muotoilija
Hei!
Kyselit, onko taiteilijoita, jotka tekevät töitä edullisesti mittatilauksena.
Olen syksyllä valmistunut sisustustekstiili muotoilijaksi ja takana myös taidealan koulutus. Teen mittatilauksena teoksia eri tyyleillä ja eri materiaaleilla.
mm. Valkeakosken asuntomessuilla on kohteessa 5 kotihelmi 103 nähtävillä mittatilauksena tekemäni taulupari.
http://www.asuntomessuopas.fi/images.aspx?path=4;2244;2268&img=5459
Uudessa Deko lehdessä on tauluista kuva ja sieltä myös löydät yhteystietoni (puh. nro).
Teen töitä tällä hetkellä freelancerina.
Jos kiinnostuit, voit ottaa yhteyttä sähköpostiini:
marika.rasinmaki(at)jippii.fi - JonesSalo
Morjes! Täällä ois yks taiteilija valmiina ottamaan vastaan ehdotuksia. Töissäni on 50 euron hintavaraus, ja tällähetkellä huuto.netissä kokeilen onneani kolmella työllä. http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=112158192 Lisää informaatiota itse sivulla! Huutakaa pois ihmeessä ja auttakaa korkealle tähtäävää taiteilijaa menestymään. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2583750
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1352707Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162192Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3571949Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281934- 571498
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491444- 1031167
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan741162- 1111150