Taidetta kotiin

taidefriikki

Tietääkö kukaan mistä saisi kohtuu hintaan hankittua modernia taidetta kotiin? Olen kiertänyt gallerioissa ja taidelainaamoissa, mutta ensinnäkin hinnat ovat huimia ja en ole löytänyt mieleistäni. Onko sellaisia taiteilijoita, jotka tekevät mittatilauksesta? Minulla on selkeä kuva millaisen teoksen/ teossarjan haluaisin, mutta en osaa itse tarttua pensselin varteen.

3

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rue Cavallier

Meillä oli sama ongelma, uuteen kotiin piti saada tauluja peittämään valkoisia seiniä, mutta talonrakennusprojektin jälkeen ei ollut liikaa euroja käytettäväksi taiteeseen. Taidelainaamon taulut eivät kiinnostaneet. Tapasimme messuilla taiteilijan, joka lupasi tehdä kotiimme toiveidemme mukaisen taulusarjan. Saimme esittää toiveita muotojen ja värien suhteen. Jokaisesta taulusta tehtiin ensin "raakaversio", jonka hyväksyimme ja vasta sen jälkeen taulu maalattiin. Nyt olemme erittäin tyytyväisiä, tuli huomattavasti halvemmaksi kuin galleriasta ostaminen. Kaikki hoitui todella fiksusti, aikataulu piti ja saimme laskun alv-erittelyineen kaikkineen.

• muotoilija

Hei!

Kyselit, onko taiteilijoita, jotka tekevät töitä edullisesti mittatilauksena.
      Olen syksyllä valmistunut sisustustekstiili muotoilijaksi ja takana myös taidealan koulutus. Teen mittatilauksena teoksia eri tyyleillä ja eri materiaaleilla.

mm. Valkeakosken asuntomessuilla on kohteessa 5 kotihelmi 103 nähtävillä mittatilauksena tekemäni taulupari.

http://www.asuntomessuopas.fi/images.aspx?path=4;2244;2268&img=5459

Uudessa Deko lehdessä on tauluista kuva ja sieltä myös löydät yhteystietoni (puh. nro).

Teen töitä tällä hetkellä freelancerina.

Jos kiinnostuit, voit ottaa yhteyttä sähköpostiini:

marika.rasinmaki(at)jippii.fi

• JonesSalo

Morjes! Täällä ois yks taiteilija valmiina ottamaan vastaan ehdotuksia. Töissäni on 50 euron hintavaraus, ja tällähetkellä huuto.netissä kokeilen onneani kolmella työllä. http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=112158192 Lisää informaatiota itse sivulla! Huutakaa pois ihmeessä ja auttakaa korkealle tähtäävää taiteilijaa menestymään. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      77
      5924
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      279
      4827
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2608
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2513
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      98
      1594
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1461
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1377
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1326
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      109
      1284
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1241
    Aihe