Israel

Israeliin

Olen etsiskellyt netistä kaikista yhtiöistä lentoa Israeliiin mutten löydä. Missä syy? En halua mennä minnekkään ryhmämatkalle mitä esim. Toivomatkat järjestää. Olen menossa parin vanhemman sukulaisen kanssa ja halutaan mennä ihan rauhassa mutta miksi miltään sivulta ei löydy Israelin lentoa?!? Anteeksi tyhmyyteni,mutta auttakaa!!

Oltaisiin ehkä lähdössä ensi vuoden huhti-touko-kesäkuussa.

Auttakaa!!!!

3

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on vain vähän

Israelin lentoyhtiöt ei jostain syystä lennä suoria lentoja Suomeen ollenkaan.

Talviaikaan Suomesta pääsee kohtalaisen säännöllisesti sekä Ben Gurionin että Ovdan kentälle.

Finnairin suoria lentoja Tel Aviviin myy Toiviomatkat, http://www.toiviomatkat.fi/index.phtml?n=6158,

Ovdaan pääsee ainakin Lomamatkojen lennoilla http://bokning.lomamatkat.travelbook.se/Steg4.asp?Dest=VDA&ADest=HEL&AvreseDatum=2010-04-15&Vuxna=1&Barn=0&Infant=0&KampId=&Lopnr=&RMal=VDA&utfgrp=&auto_utf_jn=&AgentId=&AgentPw=&ExtraDag_Hem=0&Intv=1&ExtraDag=0&IntvDagar=0&TrpNr=HELVDA43&AlderBarn=2 2 2 2 2 2&cburl=.

SIIS kummastakin paikasta saa hankittua PELKÄT LENNOT Israeliin. Kannattaa vaikka soitella toimistoihin ja sopia tarkemmin.

Kesäaikaan pitääkin sitten matkustaa euroopan kautta. Hinnat vaihelee kait 500€ molemmin puolin. Idän lennoilla ja vaihdoilla vähän edullisempaa.

Hyvää matkaa!!!!!!!!!!

• de va kiva

Reilu vuosi sitten kiukuttelin saman asian kanssa, ja silloin löysin muistaakseni ihan tältä palstalta hyvän ratkaisun: ensin Tukholmaan Arlandan kentälle ja sieltä Sabraexpressin suora lento Tel Aviviin. Ja mikä parasta, ainakin viime vuonna kone tuli perille kivaan aikaan illalla eikä esim. aamuyöllä... Linkki:

http://www.sabraexpress.com

Reilu meininki oli koneella, puhuin vieruskavereiden kanssa huonoa ruotsia, huonoa englantia ja surkeaa hepreaa, mutta silti kommunikaatio pelasi. Mutta jos valitset Sabran, niin varaudu tosi perusteelliseen kuulusteluun ennen kuin pääset koneeseen, turvallisuuteen panostetaan tosi vahvasti.

Hyvää matkaa ja viihdy Israelissa!

• laspagnola

Tarkista lentoyhtiö KLM tai AIRFRANCE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6183
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3416
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3308
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2525
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2091
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1656
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1443
    Aihe