Kaivataan infoa hyvistä ruokapaikoista Nizzassa. Etsinnässä olisi sellaisia paikkoja joissa viihtyvät paikalliset sekä hintataso on kohtuullinen että ruoka on hyvää. En ole siis vailla infoa turistiravintoloista. Eli laitelkaa infoa sellaisista persoonallisista ruokapaikoista, joihin eivät turistit juurikaan osaudu vaan paikalliset.
Kaivataan infoa hyvistä ruokapaikoista......
4
1127
Vastaukset
- ravintoloita
nimeltä, mutta siinä kukka/-kalatorin laidalla oli ihan hyviä ruokapaikkoja jotka tuntui kelpaavan myös paikallisille. Samainen tori muuntuu illalla kalaravintoloiden aukioksi joten kannattaa niitäkin kokeilla.
Mutta parhaan vinkin hyvästä ravintolasta tiesit itsekin - kurkkaa sisään ravintolaan jos syöjät on paikallisia - silloin on ok paikka. - Pariisin matkaaja
Michelinin opas on yksi vaihtoehto, kun hakee hyviä paikkoja. Netissä osoite on:
http://www.viamichelin.com/
Nizzan satamaan merkitty Jouni "Atelier du Goût" on suomalaisessa omistuksessa. - á Nice
Rautatieaseman kupeessa Rue Alsace Lorrainella on muutamia ravintoloita, joissa on pienehköt terassit. Ruoka näissä on kohtuuhintaista ja hyvää. Nizza on täynnä ravintoloita ja listat ovat ulkona luettavissa. Linnakukkulalla, josta on mahtavat näkymät yli kaupungin on myös kiva ravintola (älkää unohtako käydä hautausmaalla, se on upea). Nizza on tähän aikaan vuodesta niin täynnä turisteja, että heitä löytyy ihan joka kuppilasta. Varokaa pieniä punaisia meduusoja kun uitte meressä! Hyvää matkaa teille, Nizza on kaikkine tuoksuineen upea.
- Itse selvää
Tiedän montakin, mutta missään nimessä en niitä kerro kenellekään, koska en todellakaan halua nähdä yhtään suomalaista lempipaikoissani. Kannattaa itse löytää omat paikkansa ja pitää ne omana tietonaan, etteivät mene piloille toljottavista suomalaisturisteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5777531Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342851Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872064- 1271274
- 311243
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41169Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041047- 911030
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641013- 44882