Hei mikä vikana ku noil mun simeillä on toi kotiapulainen ja nyt se vaan itkee, pyörtyilee ja haisee pahalta. Se ei enää ees lähe menee kotiinsa vaan on nyt pyörinyt pari päivää noiden kotona. Ongelmana on se, että en saa simejäni esimerkiksi puhumaan sille tai mitään. Näytölle tulee vaan "ei toimintoja" tai mitä siinä nyt lukeekaan, kun johonkin ei voi koskea. Eli millä ihmeellä saan tolle paremman mielen ja sen pois pyörimästä ympäriinsä ja pyörtyilemästä?
Vastaukset 3
- sam82
Oletko jo ehtinyt tallantaa sen palin? Jos olet niin sun pitää vaan odottaa että hän kulee pois tai joudut etsimään sims perhelle uuden kodin. Mulla kävi samaa juttu lasten hoitajan kanssa odotin monta päivä ja sitten hän kuoli pois.
- Auttaja
Siivoa nopsaan koko kämppä, koska kun ei ole enää siivottavaa, niin siivooja lähtee pois. No jos sepyörtyilee ja itkee koko ajan niin voi kestää hetken kunnes se on päässyt pois, mutta yritä kummiskin, eli siivoa se kämppä kokonaan ja yritä vielä mennä vaikka puhuun sille, lähettämään pois tältä kertaa/anna lopputili. Kokeile puhuu sille vielä. Mutta yritä ainakin nyt tota siivous -juttua.
-Auttaja-- Julia089
Mulla on lastenhoitajan sims 2 ja se vaan tulee nukkumaan vanhempien parisänkyyn ja ei lähe pois ja ei siinä vielä kaikki vanhemmat ei voi nukkua siinä samassa sängysssä enää mikä neuvoksi ja lastenvahti ei lähe pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398