Haluaisin vuokrata yksiön pohjois-helsingistä tai leppävaaran lähialueelta espoosta.
Opiskelen ammattikorkeassa leppävaarassa ja etsin asuntoa, joka olisi enintään 550€/kk ja vähintään 20m2. En polta eikä mukanani muuttaisi kotieläintä. Varma vuokranmaksu taattu.
Olisin valmis muuttamaan heti.
Halutaan vuokrata yksiö Helsingistä tai espoosta
Hênkkä
2
178
Vastaukset
- Hênkkå
Unohtu antaa yhteystiedot, elikkä voi laittaa sähköpostiin
[email protected] - Antti-k
Hei-minulla on taysin uusittu yksio vapaana Sateentiella Espoon Tapiolassa.
Laheta s-postilla puh-numerosi, niin soitan sinulle.
Olen talla hetkella lomamatkalla Etela-Amerikassa.
E-mail: antti.kahikko at outotec.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312393- 701153
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431115Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja841094- 44896
- 74861
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?92854- 53820
Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu86761Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill115749