Otsikon mukainen auto vm-05 ajettu alle 90000km. Huollettu säännöllisesti. olisko hyvä ostos ja onko kuinka kestävä peli. Mitkä on heikkoudet tai paikat mitkä pitää tarkastaa kun menee koeajoon. Mahtuuko takapenkille vielä jos ajan itse. Pituus 192cm. Etukäteen kiitokset vinkeistä ja neuvoista!
Vastaukset 3
- tärkein..
jos pidät autoa muutaman vuoden.Autossa ei muuten mitään heikkouksia hyvä kestävä luotettava auto.Sinuna ennen ostopäätöstä nostaisin auton ylös ja tarkistaisin alustan kunnon,alkavat pintaruostevauriot on vielä korjattavissa suojauksella.Tuon ikäinen auto on harvoin suojattu vars jos liikkeessä myynnissä entinen omistaja päässee autostaan kätevästi eroon vaihtaen kalliinpaan ei siinä juuri kysellä ruostesuojauksista mitään noin tuoreessa pelissä vaikka alkavia pintaruostevaurioita jo tod näk onkin.Ei se mikään tilahirmu ole mutta eikohän sinne takapenkille mahdu kun asettaa sen laihimman matkustajan niinkuin meillä tapana,tilojen puolesta ei kannata noin hyvää autoa hylätä.Saman omistaja.
- ööllllöllö
Auto siinä missä mikä tahansa muukin vanha auto. Hintaa sais olla max 8000€.
- jo tilin......
Nettiautoon laitoin haun Almera, bensa 1.8, ei mallitarkennusta ja tasan yksi löytyi, joka hyvällä tuurilla voisi lähtiä 8000 euroon (yleensä se listan halvin ei ole se paras: kepulisti kolarikorjattu, rässitty tai muuten pidetty huonosti... Voi olla ihan hyvä jobbaus-auto...). Seuraavan pyynti 10 000 ja pyyntien keskihinnat luokkaa 12 000 - 12 500 e. Pari kalleinta 15 000 pintaa. Sen suht hyväkuntoisen/käyttökelpoisen käyttöpelin saattaisi saada 10 000 pintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 91657
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671078Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.262943- 70814
- 63778
- 75741
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22686Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69651Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138647- 42609
- 62596
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32588Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?117567- 55538
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.42524- 48519
- 38509
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20488- 30483