Hei!
Onko kellään antaa vinkkejä siitä, että kuinka pystyy edullisesti matkustamaan Uuteen-Seelantiin ja minkä kautta kannnattaisi kulkea? Ensi talvena olisin lähdössä:)
Edullisia lentoja Uuteen-Seelantiin?
Nenna
1
882
Vastaukset
- ongelmia
Intiakeskuksella ja Kirloylla on ainakin edullisia hintoja, sittenhän voit tietysti lentää Ryanairilla Lontoon Standstediin ja ostaa halvan lipunLontoostaUuteen-Seelantiin :) Lensin itse tuollain Uudesta-Seelannista..
Nyt olisi myös halpojen lippujen etsintä edessä, että ilmoitappas jos ja kun jotain löytyy..Itse olisin menossa pelkällä menolipulla (hinta 700e) ja mietin että pääsenköhän sinne pelkällä menolipulla, vai onko tullissa ongelmia kun ei paluulippua ole??? tarvitsisin neuvoja siihen, mulla on sinne työviisumi jouluun asti voimassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337