EURO TRUCK SIMULATOR- ETS

Saako euro truck peliin tuollaista rekkaa???

http://www.timber-hirsi.fi/images/rekka.jpg

ja jos saa niin voisitteko laittaa minulle linkin ja ohjeet miten sen saa toimimaan?

Kiitos teille auttajille!!!
122484
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Tollasta ei taida olla. Noita Scania 580 löytyy googlella etsimällä aimo liuta.

Äänestä
  • Teet skinin itse. Tarvittavista ohjelmista en tiedä, googlella löytäälisää tietoa.

Äänestä

• A. H. kirjoitti:

Teet skinin itse. Tarvittavista ohjelmista en tiedä, googlella löytäälisää tietoa.

Uusi tie rakenne [Tiedoston koko: 85 kt - Latauksia: 204]
    Uusi tie rakenne [Tiedostokoko: 359 KB - Latauksia: 76]
    Uusi tie rakenne [Tiedostokoko: 356 KB - Latauksia: 75]

Äänestä

Latasin Euro Truck Simun demon viralliselta sivulta, ajoin yhden keikan ja peli hyytyi. Kun käynnistin pelin uudelleen, luki että your free trial has expired. Aika lyhyt demo jos tässä oli kaikki mitä ilmaiseksi näytetään.

Äänestä
  • No ei sitä kyllä sen enempää jaksa peltakkaan. Niiiiiin turha peli, kuten muutkin simulaattorit, eikä realistisuuden kanssa ole mitään tekemistä.

Äänestä

Tiiän yhe suomi mapin mutta en muista linkkiä :((

Äänestä

No jes, mä tiedän ties kuinka monta modirekkaa ja suomimappia ja skinejä ja kaikkee ja muistanpa linkinkin. Mut en tod linkkaile :DD

Äänestä

kato mun youtube kanavalta sen nimi on emergenc2012abl ja ota sieltä euro truck simulator mod suomeksi tai ota my trucks jos haluut sen rekan

Äänestä

jaksaako 8GB:n muisti tikku pyärittää modia ku läppäri ei yksin ainakaan jaksa KERTOKAAAA JOS TIEDÄTTE KIITOOOOOS

Äänestä

ajattelin siis ladata scania r666 tandem modin, kertokaa jooko

Äänestä

Kommentoi aloitusta

joku joka ei tiedä? kirjoitti:

Saako euro truck peliin tuollaista rekkaa???

http://www.timber-hirsi.fi/images/rekka.jpg

ja jos saa niin voisitteko laittaa minulle linkin ja ohjeet miten sen saa toimimaan?

Kiitos teille auttajille!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu