sininen uni

auttaako ??

olen kokenut unettomuutta jo tosikauan.. nyt taas viimeisen viikon olen nukkunut ehkä noin 2 tuntia "yössä" saan nukuttua vasta ehkä aamulla 7 aikaan...
no olen kokenut diabamit, tenoksit, ym.. ja olen 2 vierostusta käynyt läpi noista lääkkeistä..
nyt kaveri oli saanut melatoniinia.. ja sanoi auttavan , joten kävin luontaistuote kaupassa tänään ja kysyin tästä.. tämä >sininen uni< oli juuri viikkositten siirtynyt ilman reseptiä lääkkeksi..
joten ajattelin kokeilla:)

onko kellään kokemusta miten mahtaa toimia tälläinen ?

17

5775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säkeistö

se menee jotenkin tällalailla:

Joka ilta kun lamppu sammuu
      ja saapuu oikea yö
      niin nukkumatti saapuu,
      ja ovehen hiljaa lyö

alkuperäinen esittäjä Tapio Rautavaara

• saa ilman

reseptiä!
      Eikä tuollaista _lääkettä_ kuin Sininen uni ole koskaan ollutkaan-

Suomessa on melatoniini edelleenkin vain ja ainoastaan reseptillä.

t. farmaseutti

• hain juuri

sitä luontaistuote liikkeestä ! ja maksoi 19,90 joten......

• pelkkää
        hain juuri kirjoitti:

sitä luontaistuote liikkeestä ! ja maksoi 19,90 joten......

melatoniinia ilman reseptiä.
        Siis ´jos kenties Suomen maan kamaralla kirjoittelet.

• Plejadi
        pelkkää kirjoitti:

melatoniinia ilman reseptiä.
        Siis ´jos kenties Suomen maan kamaralla kirjoittelet.

..Sininen Uni on tullut luontaistuotekauppoihin täällä Suomessa, sieltä minäkin sitä hain juuri tuohon 19,90 hintaan 60 kpl. Erittäin hyvä ja turvallinen vaihtoehto noitten "kovien" lääkkeiden tilalle. Viikon verran kestää ennen kuin melatoniini antaa täyden vasteen, että sen verran kärsivällisyyttä kokeiluun. Suosittelen lämpimästi syvempää unta kaipaaville :))

• oulusta kotoisin
        Plejadi kirjoitti:

..Sininen Uni on tullut luontaistuotekauppoihin täällä Suomessa, sieltä minäkin sitä hain juuri tuohon 19,90 hintaan 60 kpl. Erittäin hyvä ja turvallinen vaihtoehto noitten "kovien" lääkkeiden tilalle. Viikon verran kestää ennen kuin melatoniini antaa täyden vasteen, että sen verran kärsivällisyyttä kokeiluun. Suosittelen lämpimästi syvempää unta kaipaaville :))

Life kaupoista,Onko se ainoastaan uniongelmiin.Eikös amerikan pressa Glinttonkin rouvansa kanssa,käyttänyt melatoniinia.

• diudaudou

Itse tilasin kun luin täältä että on mahdollisuus suomessa sellaiseen. Kokeilin ja toimi itsellä kuin unelma! Se ei kylläkään auta oikeastaan unen laatuun, vaan nukahtamiseen. Itsellä ollut lähinnä nukahtamisvaikeuksia jo vuosia ja tää antaa todella luonnollisen, hyvän unen. Nyt sitten hain reseptin lääkäristä, kun on halvempaa niin kuin ostaa tuota sinistä unta.

• veja

kun käytin yliopiston apteekin valmistetta kaksi 100 kpl:n satsia, olis kai siinä ajassa jotain jo pitänyt huomata. Nyt kokeilussa useamman viikon ollut tryptofaani jauheena ja tuntuu toimivan mukavasti, nukahtamislääkettä olen voinut vähentää roimasti.

• Minja.
        veja kirjoitti:

kun käytin yliopiston apteekin valmistetta kaksi 100 kpl:n satsia, olis kai siinä ajassa jotain jo pitänyt huomata. Nyt kokeilussa useamman viikon ollut tryptofaani jauheena ja tuntuu toimivan mukavasti, nukahtamislääkettä olen voinut vähentää roimasti.

Melatoniini on tosiaan sellainen, ettei se kaikilla vaan toimi ollenkaan. Mutta toisilla ihan täysin ja auttaa kovin, ei se selviä kuin kokeilemalla. :) Itsellä unen laatu ja nukahtaminen parantunu roimasti, käyttäny nyt kolmisen viikkoa.

• univillakko

Ei minulla varsinaisesti unettomuutta ole, mutta nukun aika levottomasti, ja jos herään yöllä, en aina saa helposti unen päästä kiinni. Ihan uteliaisuuttani otin illalla kaksi 2mg melatoniinitablettia. Menin nukkumaan noin 21.30, ja nukahdin aika pian. Näin ihan hirveesti rem-unia ja heräilin tavalliseen tapaani useammankin kerran, mutta nukahdin nopeasti uudelleen. Rem unissa oli sellaisia pätkiä, että luulin olevani hereillä, mutta ajatuksen kulku oli sitä luokkaa, että tajusin nukkuvani. Kolmelta oli jo ihan virkeä olo, kuin aamulla, mutta jatkoin tietenkin nukkumista, ja tuonne 8.30:een riitti unta. Tuli ihan nuoruus mieleen. Silloin olin varsinainen rem-unien suurkuluttaja ja nukuin pitkät yöunet.

• väsynyyyt

saako tuota ostaa alle 18-vuotiaat?

• mie vaan

moikka.oon käyttänyt sininen uni-valmistetta kohta reilut 2 kk ja mulle siitä on ollu suuri apu.Melatoniiniahan siinä muistaakseni on 2mg.Eli on mietoa mutta mulla ainakin toimii ja olen yhden pillerin ottanut silleen et kun meen makkariin kattoo telkkarii ennen nukkumaan menoa niin n. tunnin päästä alkaa kirvellä silmäluomissä ja silmät lupsumaan.Mitään sivuoireita en ole kokenut ja aamulla on ihan normaali olo eikä sellainen pökkyräolo kun monista unilääkkeistä tulee.Muutamat nettiterveyskaupat myy tätä tuotetta esim vitaravinne on sellainen kauppa mistä olen sitä tilannut ja muistaakseni terveysapila.Kokeile ihmeessä.

• bollydolly

Olin jo aika epätoivoinen, kun olen kärsinyt unettomuudesta koko syksyn ja joutunut käyttämään tenoxia, joutunut nostamaan määriä ja varmaan jonkinasteisessa koukussa olin siihen lääkkeeseen. Sitten kuulin tuosta ja päätin kokeilla. Olin aika skeptinen, koska mulla ei yleensäkään toimi mitkään luontaistuotteet tai pidän niitä lumelääkkeinä mutta tämähän on siitä erilainen tämä lääke, että tätä on myyty ensin reseptillä ja nykyään siis saa ilman reseptiä. se ehkä tekee siitä "lääkemäisemmän" :)

Mutta siis mulla tämä toimii täydellisesti! Olen parina iltana ottanut 2 tablettia ja nukun ihanaa makeaa unta ja aamulla oon virkeä! Jee!

• 98u98

• seikkailija uneksija

Ärsyttävää ettei suoranaista melatoniinia saa ilman reseptiä, sitä ei saa enää edes virosta, luin vain netistä että sieltä saisi ja käskin virolaisen kaverini tuoda, mutta siellä oli apteekissa sanottu että juuri vähän aikaa sitten laitettu myös siellä reseptillä saatavaksi. Mä olen nyt kokeillut sininen uni- tabletteja, no en tiedä olenko mitenkään helpommin nukkunut mutta olen nähnyt oikein seikkailu-unia. Olen ollut agentti jota ajetaan takaa, ja jonka pitää kokoajan naamioitua, olen nähnyt unta sinisestä saaresta jonne lennettiin lentokoneella... mietin vaan voiko tuo melatoniini vaikuttaa seksiin ettei saa ollenkaa orgasmia
      (olen nainen) nykyään kestää tosi kauan ennen ei ja mielestäni en ole muuttanut mitenkään elintapoja muuta kuin syönyt tuota aina iltaisin, enkä edes joka ilta...

• Lumi_myrsky

Itse otan melatoniinia pari kertaa viikossa, yleensä myöhään menneiden treenien jälkeen. Silloin unen saaminen on vaikeaa ja uni on katkonaista ja huonoa. Melatoniini auttaa siihen hyvin! Meinasin kanssa kokeilla tuota Sinistä Unta, sillä se on huomattavasti halvempaa kun Cipralex, johon sain reseptin.

• nickolas
        Lumi_myrsky kirjoitti:

Itse otan melatoniinia pari kertaa viikossa, yleensä myöhään menneiden treenien jälkeen. Silloin unen saaminen on vaikeaa ja uni on katkonaista ja huonoa. Melatoniini auttaa siihen hyvin! Meinasin kanssa kokeilla tuota Sinistä Unta, sillä se on huomattavasti halvempaa kun Cipralex, johon sain reseptin.

Oon ottanu melatoniinia parin kuukauden ajan ja paremmin ei voisi toimia. Ihana tietää aina päivisin että illalla saa mennä nukkumaan ja olla varma siitä että nukahtaa lähes heti. Oon nimittäin kärsinyt unettomuudesta vuosikaudet (ikä 18). Pirtee olo päivisin ja pystyy keskittymään olennaiseen eli opiskeluun ja mielialakin todella hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1458
    Aihe