Voisko joku ystävällinen jelpata mua ja selittää miten menee meidän kohdalla:
Elikkä nyt elokuun puolessa välin loppuu vanhempainloma mulla ja jään kesälomalle (pidän pitämättömät jotka kerty äp-lomallani). Saanko kotihoidontukea tältä ajalta? Entä voinko hakea hoitolisää (lapset 1v 8kk ja toinen 7kk)? Eikös se mene niin että saa hoitolisää ainoastaan tuosta vanhemmasta? (tietty tulot vaikuttaa paljonko saa)
Toinen asia on se että uusi äp-lomani alkaa jo lokakuun alussa, saanko äp-lomallani hakea hoitorahaa tai hoitolisää kummastakin lapsestani kun jäävät kotio vai toisesta vaan? Vai mites tämä sitten menee?
Älkää käskekö kelan sivuilta kattoon, katsellut jo ihan tarpeeksi mutta en saa mitään selkoa sieltä=(
Kysyn ensin täältä ja sitten painun kelaan eli ois kiva tietää hiukan ennen kun sinne lampsii, kiitoksia teille jotka vastaatte vaivannäöstä!!
Kodinhoitotuki ja hoitolisä
en tajua niin en tajua=(
1
392
Vastaukset
- jfasfhga
HoitoRAHAA voit hakea heti äloman jälkeen. HoitoLISÄÄ siitä lukien kun sun palkallinen aika loppuu. Täytät hakemuksen netissä ja postitat miehen palkkalapun kelaan.
Muita lippuja ei liitteeksi tarvita.
Molemmista saa hoitorahaa, jos kunnallinen hoito ei ole kuvioissa tuntiakaan viikossa. Nuorimmasta enemmän ja vanhemmasta vähemmän.
Kelaan ei kannata lampsia. Puhelinnumero tähän asiaan löytyy kelan sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531753Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111064Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728