Eli kyseessä Puoliverinen Prinssi, milloin tulee myyntiin ?
DVD: julkaisu ?
13
680
Vastaukset
- HP-fani94
ei ilmesty varmaan ihan pian, eikä varmaan näin pian ole tietoa milloin se tulee. Pitää yrittää vaan jaksaa odottaa.
- Aloittaja
Ei sille sitten voi mitään.
Kiitti tiedosta. :) - -----
Aloittaja kirjoitti:
Ei sille sitten voi mitään.
Kiitti tiedosta. :)Mä kuulin huhuja,että se tulis jo marraskuun lopussa:)
mutten oo ihan sata prosenttisen varma. - lukutoukka14
----- kirjoitti:
Mä kuulin huhuja,että se tulis jo marraskuun lopussa:)
mutten oo ihan sata prosenttisen varma.TOIVOTTAVASTI tulis jouluks kun sitten vois jouluna kattoo kun ei oo mitään tekemistä
- sdddddd
lukutoukka14 kirjoitti:
TOIVOTTAVASTI tulis jouluks kun sitten vois jouluna kattoo kun ei oo mitään tekemistä
Feeniksin kilta tuli ainakin muistaakseni marraskuun lopus/joulukuun alus joten eiköhän Puoliverinen prinssikin
mukaan elokuva julkaistaan dvd:nä ja blue-rayna joulukuun alussa. Mitään varmaa ei tietoa tietenkään vielä ole.
- J.Potkukelkka
Mutta kaikkein parhaiten elokuva saa voittoa joulukuussa, joten uskon että Puoliverinen Prinssi tulee myyntiin jouluksi =)
- ofdfrg
jos et jaksa oottaa lataa joku 2-4 viiko pääst koneelle tai koita vaikka nyt. meinaan parinviikon pääst voi saada hyvääki kuvana. trans 2 ku tuli suomee leffoihi 2 viikkoo meni sain heti hyvän kuvan.
- ei kannata
ofdfrg kirjoitti:
jos et jaksa oottaa lataa joku 2-4 viiko pääst koneelle tai koita vaikka nyt. meinaan parinviikon pääst voi saada hyvääki kuvana. trans 2 ku tuli suomee leffoihi 2 viikkoo meni sain heti hyvän kuvan.
ryhtyä.
- dvd julkaistaan
loppuvuodesta 2009.
- hrhjtyj
Kun mainitsin tossa lataamisesta , ei tietääkseni ole laitonta ladata leffaa vaan levittää sitä korjaa jos olen väärässä. ja kuka välittää jos haluaa kattoo uudestaan nytte ni kattokoot!!! säästyy siinäki 20e. Mä oon niin suuri leffojen ystävä jos rahana kattoisin menis aikalailla yli kustannuksen. No ei nyt iha sentään:D
- mutta mä
hrhjtyj kirjoitti:
Kun mainitsin tossa lataamisesta , ei tietääkseni ole laitonta ladata leffaa vaan levittää sitä korjaa jos olen väärässä. ja kuka välittää jos haluaa kattoo uudestaan nytte ni kattokoot!!! säästyy siinäki 20e. Mä oon niin suuri leffojen ystävä jos rahana kattoisin menis aikalailla yli kustannuksen. No ei nyt iha sentään:D
en ainakaan kattois mitään nettiin laittomasti laitettua. Mielummin minä odotan kiltisti, että julkaistaan dvd:nä.
- Potter__922
mutta mä kirjoitti:
en ainakaan kattois mitään nettiin laittomasti laitettua. Mielummin minä odotan kiltisti, että julkaistaan dvd:nä.
Feeniksin kilta oli ainakin siinä joulukuun alussa tai hiukan ennen, joten eiköhän tuo Puoliverinen Prinssikin siihen aika samoihin aikoihin tule. Joululahjaksi kerkeää hyvin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005167733- 2312682
- 262581
- 1611940
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51502Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621178IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155