Mahtaisiko kenelläkään olla tietoa miten törkeä pahoinpitely merkintä rikosrekisterissä vaikuttaa opiskelija (F) viisumin saamiseen?
Jos viisumihakemuksessa vain tylysti raksittaa että "no" ni mahtavatkohan he saada tämmöiset asiat tarkistettua jostain? Eivät kuitenkaan automaattisesti kaikilta hakijoilta vaadi rikosrekisteriotetta, ni luovuttaako Suomen valtio tämmöisiä tietoja eteenpäin?
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Rikosrekisteri ja viisumi
5
591
Vastaukset
- este viisumille
Pitääkö sitä nyrkkeillä tai tehdä muuta pahaa ? Siitä tulee melkoista haittaa loppuiäksi, => POLIISIN VANHA TUTTU !
- elmo
Näitä neuvoja turha enää tässä vaiheessa antaa. Asiallisia vastauksia kiitos.
- varmaan
perjantaina miten meikäläiselle käy. Hakemus on sisällä ja kohta nähään miten vaikuttaa, jos vaikuttaa. :)
- Mattson99999
Moro!
En usko että se vaikuttaa mitenkään vaikka olisit laittanut siihen että "yes". Siinä hakemuksessahan lukee jo että kyllä-vastaus mihinkään yllämainituista kohdista ei sulje pois viisumin myöntämistä, ei edes hiv-positiivisuus. Mun käsityksen mukaan Suomessa ei pitäisi rikosrekisteritietoja pysty ulkopuolinen taho tarkastamaan kuin suppealla turvallisuusselvityksellä, johon poliisi vaatii itse henkilöltä allekirjoituksen. Tosin diplomatiassa voi päteä eri säännöt, mutta silti väittäisin että valehtelusta kiinni jääminen on paljon pahempi asia kuin rikosrekisterimerkintä!
- niin...
Lupasin ilmoitella miten viisumin kanssa käy. Tänään sain viisumin eikä mitään ongelmia ollut. Laitoin rastin kohtaan "no", joten hakemusta vaan huoletta vireille. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882