GILERA SMT

-iom

ostin gilera smt 50 ja ajoin noin 30km. toimii hyvin, mutta liikkeelle lähössä nykäsee tai sammuu joskus ?_?
enkö osaa vielä lähtee vai onko muu ongelma?

6

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et osaa vielä kytkin-kaasu systeemiä... Eli päästät kytkimen liian nopeasti irti, etkä anna tarpeeksi kaasua jolloin mopo nykäsee ja sammuu.

      • -iom

        miten voi päästää kytkimen hitaasti jos on punaisessa valoissa, yhtäkkii menee vihreeks.. sit menee aikaa ja autoiliat suuttuu XD


      • !!3
        -iom kirjoitti:

        miten voi päästää kytkimen hitaasti jos on punaisessa valoissa, yhtäkkii menee vihreeks.. sit menee aikaa ja autoiliat suuttuu XD

        Elä helvetti mee sinne liikenteen sekaan jos ei ole ajopuoli kunnossa.

        Kytkimestä sen verran, että annat vaan kierroksia ja lähdet tasaisesti kytkintä vapauttamalla liikkelle. Mutta sitten kun tuut siihen TRU mopoikään.. eli pitää osata keulimiset ja endot ja burnout ;D;D vaikka vika nyt on vaikea tehdä näyttävästi..niin mopollla se keuliminen tapahtuu sitten ripeästi kytkimen päästöllä ja kierroksia enemmän :)


      • VÄÄRÄÄ TIETOA!
        !!3 kirjoitti:

        Elä helvetti mee sinne liikenteen sekaan jos ei ole ajopuoli kunnossa.

        Kytkimestä sen verran, että annat vaan kierroksia ja lähdet tasaisesti kytkintä vapauttamalla liikkelle. Mutta sitten kun tuut siihen TRU mopoikään.. eli pitää osata keulimiset ja endot ja burnout ;D;D vaikka vika nyt on vaikea tehdä näyttävästi..niin mopollla se keuliminen tapahtuu sitten ripeästi kytkimen päästöllä ja kierroksia enemmän :)

        Huoh. Gileroissa ja derbeissä on semmonen 'tyyppivika' että kytkin ei ota kylmänä. Se kuskin vika oo, eli jos aamulla polkaset mopon käyntiin, pistät kytkimen pohjaan ja vaihteen silmään ja mopo sammuu. Tähän auttaa se että pumppailet kytkintä pari kertaa kun mopo käy tyhjäkäynti.

        nim.sama ongelma, kokenut kuski, ajanut 3v gilerala


      • hgfdfhfhfghgdfh
        VÄÄRÄÄ TIETOA! kirjoitti:

        Huoh. Gileroissa ja derbeissä on semmonen 'tyyppivika' että kytkin ei ota kylmänä. Se kuskin vika oo, eli jos aamulla polkaset mopon käyntiin, pistät kytkimen pohjaan ja vaihteen silmään ja mopo sammuu. Tähän auttaa se että pumppailet kytkintä pari kertaa kun mopo käy tyhjäkäynti.

        nim.sama ongelma, kokenut kuski, ajanut 3v gilerala

        Kiitos, nyt on tuokin kytkin-mysteeri selvinnyt minulle.


      • Jolkilaks
        VÄÄRÄÄ TIETOA! kirjoitti:

        Huoh. Gileroissa ja derbeissä on semmonen 'tyyppivika' että kytkin ei ota kylmänä. Se kuskin vika oo, eli jos aamulla polkaset mopon käyntiin, pistät kytkimen pohjaan ja vaihteen silmään ja mopo sammuu. Tähän auttaa se että pumppailet kytkintä pari kertaa kun mopo käy tyhjäkäynti.

        nim.sama ongelma, kokenut kuski, ajanut 3v gilerala

        Mist ä toi mahtaa johtuu et se ku polkee vaihteelle nii sammahtaa ?
        ittelläni smt nii ku kylmä kone nii vähä ottaa kierroksiiii enneku heittää vaihteelle nii ei sammu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe