saanko siis suomessa kirjotetulla reseptillä tallinnasta lääkettä? esim. rimin vieressä oleva apteekki?
onko joku ostanut migreenilääkettä sieltä? oliko halvempia kun suomessa? euronkin pudotus on jo iso raha näissä lääkkeissä!!
reseptillä lääkettä tallinnasta
9
2108
Vastaukset
- anntsa1
höh, eiks kukaan muka tiedä???
- vai mikä se oli
Tiedetään tai ei tiedetä, mitenköhän se oli, pitäisi tarkistaa. Minkä niminen lääke kyseessä?
"euronkin pudotus on iso raha näissä lääkkeissä"...
Eikö tuo "säästöön" jäävä raha mene matkakuluihin eikä edes riitäkään. - anntsu1
vai mikä se oli kirjoitti:
Tiedetään tai ei tiedetä, mitenköhän se oli, pitäisi tarkistaa. Minkä niminen lääke kyseessä?
"euronkin pudotus on iso raha näissä lääkkeissä"...
Eikö tuo "säästöön" jäävä raha mene matkakuluihin eikä edes riitäkään.lääkkeen nimi on maxalt rapitab tai migard, molempiin resepti ja siis migreenilääke
ja enhän mä nyt noitten takia sinne ole menossakaan vaan sais samalla nekin jos onnistuis, ihan vaan huvimatkalle, syömään ja katselemaan ja kun on noi vapaaliputkin saanut =)
noi lääkkeet maksaa suomessa n. 5e/pilleri, todella kalliita ainakin mun mielestä! - anntsu1
kiitti sulle linkistä, näköjään samoissa hinnoissa ne on sieläkin. lähden syksyllä turkkiin, täytyy kysellä hintoja paikan päällä, sieltä sai ainakin e-pillereitä ilman reseptejä aikoinaan...
- lääkettä
Suomen reseptillä..
saat lääkkeen menemällä lääkäriin virossa ja saamalla virolaisen reseptin.
..Ja tämä ei välttämättä enää rahallisesti kannatakaan- välikysymys
sain Rigasta lääkkeeni ruotsalaisella reseptillä, ei mitään vaikeuksia. Miksi siis ei suomalaisella vastaavalla saisi lääkkeitä Tallinnasta? Viro on tietääkseni mukana EU:ssa.
- Apteeekkari
välikysymys kirjoitti:
sain Rigasta lääkkeeni ruotsalaisella reseptillä, ei mitään vaikeuksia. Miksi siis ei suomalaisella vastaavalla saisi lääkkeitä Tallinnasta? Viro on tietääkseni mukana EU:ssa.
No, ei se EU liity tähän mitenkään.
Ei ne suomalaiset lääkärit ole virallistettuja Virossa, suomalaisen lääkärin resepti on siellä mikä tahansa paperinpala, EI saa apteekista reseptilääkkeitä suomalaisella reseptillä. Ei saa myöskään virolaisella reseptillä suomalaisesta apteekista.
Ei se apteekki ole senkummempi kuin mikään muukaan, ei suomalaisella pankkikortillakaan voi maksaa ulkomailla jne.
MUTTA suomalainen KELA kortti käy Australiassa! - vastakysymys
välikysymys kirjoitti:
Miksi siis ei virolaisella reseptillä saisi lääkkeitä Hesasta? Suomi on tietääkseni mukana EU:ssa.
- Lääkkeitä Virosta
Ei tietenkään saa.
Ei myöskään ruotsalaisella reseptillä lääkkeitä Suomen apteekista.
Mene virolaiselle lääkärille ja jos hän kirjoittaa sinulle reseptin niin sitten paikalliseen apteekkiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668