Minulla on ollut Skype jo vuosikausia. En ole sitä käyttänyt kuin silloin kun sen latasin. Päivitykset olen aina hakenut, joten siitä on kyllä viimeisin versio. Kotimaassa en ole Skypeä tarvinnut, koska on niin edullinen kännykkäliittymä. Mutta nyt haluaisin Skypellä soittaa Yhdysvaltoihin lankapuhelimeen. Tätini on jo vanha eikä ole hommannut kännykkää. Kuinka siis maksaisin Skypeen ja kuinka soittaisin Amerikkaan? Kuinka kauan raha pysyy siellä käyttämättömänä, eli onko joku aika, johon mennessä pitää soittaa? Serkkuni sanoo, että Skypellä soittaminen on halpaa sinne päin maailmaa. Kännykällä en viitsi ruveta soittamaan, se maksaisi maltaita. Eihän noissa liittymäpaketeissa ole edullista soittaa kuin vain kotimaassa. Neuvokaa joku minua!
Kertokaa
3
529
Vastaukset
- Mäkkihöperö
Tuttavani soittelee Amerikan tädilleen Seattleen juuri noin paikallispuheluhinnalla.
Soittoaika maksetaan etukäteen n 10€ kerrallaan, jolla voi soittaa useita kertoja.
Ohjelma näyttää paljonko saldoa on jäljellä. Ohjelman sivustolla on maksuohjeet.- Skypen suurkuttaja
Lataamasi raha täytyy käyttää 180 päivän kuluessa.
- tero-o
Skypen suurkuttaja kirjoitti:
Lataamasi raha täytyy käyttää 180 päivän kuluessa.
> Lataamasi raha täytyy käyttää 180 päivän kuluessa.
Joo näin on..... ja se on kiristystä. Onkohan se edes lain mukaista. Tai jos on, kuka on mennyt sellaisen lain hyväksymään.
Eikö lasku pitäisi maksaa vain puhutuista puheluista?
Kul me ollaan tyhmiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623