kuuluuko tämä hypnoosin piiriin. Eilen tuli liviltä ohjelma, jossa käsiteltiiin hathajoogan keinon kehoterapiaa. Miksi jooga ihana ITSENSÄ KÄSITTELY - laji, sotkitaan hypnoosiin. Tämä on sama kuin sauna ja muut addiktiot... Näin liikunnasta tehdään addiktio ja siksi mielensairaus ja tavallaan annetaan lupa kaikenlaiselle esim. lapsilla tapahtuvalle puoskaroinnille ---> ihmiskauppa, joka on jopa pörssivirhe.
Hyvää joogassa on luontoa suojelevat perusteet kuten yksityisyydensuoja, joukkoliikennevälineiden käyttö, hiljaisuus, mielenhallinta, mantrat jne. Nyt ei ehkä ole muistettu näitä muita luonnonsuojelu perusteita ja että niitä löytyy muualtakin, joka taas on rikollista joidenkin mielestä ---> syynä mm. virheet lastensuojelussa. Lapsi on osa luontoa tämä näkyy muunmuassa kuvataiteestamme, jota kirkkotaidekin on, otetaan vaikka esimerkkinä Akseli Gallen-Kallelan teos Poika ja Varis, jossa Intialainen pukeutuminen tulee hienosti esiin. Onko oikein tehdä tällaista analyysia, olisiko tämä sairaus?
Joogaterapia;
puoskarointi elinkaarena
1
338
Vastaukset
- kuules
tarvitset jotain terapiaa..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087153
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434554- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431257