Omien ruokien vieminen

Onko sallittua

Olen lähdössä viikoksi lasteni kanssa Sunny Beachille ja meillä on huoneistohotellijossa on keittomahdollisuudet. Onko luvallista viedä täältä mitään kuivamuonaa mukana? Vai löytyykö vastaavanlaiset tuotteet sieltä paikanpäältä?
Puurovehkeet, näkkärit yms?

3

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vellit ja puurot

Kyllä bulgariaan saa viedä ja tuoda ruokatarvikkeita. Enpä muista nähneeni puuroja kaupoissa, mutta muuta hyvää syötävää on. Lepomoiden tuotteet on herkullista aamupalaa(tuoreet leivät jä sämpylät). Jos tarvitsee aamupuuron se kannattaa viedä mukana suomesta.

• mutta valikoima huono

Jos aikoo itse kokkailla, niin aika harvassa oli sellaisia kauppoja, joista sai muuta kuin juomia, sipseja ja aurinkorasvaa. Supermarket löytyy joka kulmasta, mutta ne ovat pieniä ja valikoima rajallinen. Esim. leipää, jogurttia, juustoa ei juuri ole. Kauempana rannasta näin ainakin yhden isomman kaupan, josa oli tavaraa meikäläisen alepan tyyliin. Se sijaitsi lähellä Multiplace-ravintolaa ison tien varrella. Mutta muistakaa myös lomailla, ravintolasta saa edullista aamupalaa, lounasta ja päivällistä myös muksujen makuun (ranskalaiset ja nuggetit tyyliin) ja joissain ravintoloissa tenavat syövät ilmaiseksi lasten listalta, kun aikuinen maksaa normiruuan.

• kierellyt
        mutta valikoima huono kirjoitti:

Jos aikoo itse kokkailla, niin aika harvassa oli sellaisia kauppoja, joista sai muuta kuin juomia, sipseja ja aurinkorasvaa. Supermarket löytyy joka kulmasta, mutta ne ovat pieniä ja valikoima rajallinen. Esim. leipää, jogurttia, juustoa ei juuri ole. Kauempana rannasta näin ainakin yhden isomman kaupan, josa oli tavaraa meikäläisen alepan tyyliin. Se sijaitsi lähellä Multiplace-ravintolaa ison tien varrella. Mutta muistakaa myös lomailla, ravintolasta saa edullista aamupalaa, lounasta ja päivällistä myös muksujen makuun (ranskalaiset ja nuggetit tyyliin) ja joissain ravintoloissa tenavat syövät ilmaiseksi lasten listalta, kun aikuinen maksaa normiruuan.

Uudesta Nessebarista löytyy Mladost supermarket( osoitteessa: Otez Paisii 17), mikä luultavasti on alueen suurin marketti. Sunny Beachin päässä ranta alueen läheisyydessä on kunnon market lähellä Helena hotelleja. Festa Panorama hotellin lähellä noin 100-150m on myös isompi market.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      81
      1426
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1345
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1130
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      1026
    5. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      13
      929
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      888
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      878
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      816
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      677
    Aihe