Omien ruokien vieminen

Onko sallittua

Olen lähdössä viikoksi lasteni kanssa Sunny Beachille ja meillä on huoneistohotellijossa on keittomahdollisuudet. Onko luvallista viedä täältä mitään kuivamuonaa mukana? Vai löytyykö vastaavanlaiset tuotteet sieltä paikanpäältä?
Puurovehkeet, näkkärit yms?

3

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vellit ja puurot

Kyllä bulgariaan saa viedä ja tuoda ruokatarvikkeita. Enpä muista nähneeni puuroja kaupoissa, mutta muuta hyvää syötävää on. Lepomoiden tuotteet on herkullista aamupalaa(tuoreet leivät jä sämpylät). Jos tarvitsee aamupuuron se kannattaa viedä mukana suomesta.

• mutta valikoima huono

Jos aikoo itse kokkailla, niin aika harvassa oli sellaisia kauppoja, joista sai muuta kuin juomia, sipseja ja aurinkorasvaa. Supermarket löytyy joka kulmasta, mutta ne ovat pieniä ja valikoima rajallinen. Esim. leipää, jogurttia, juustoa ei juuri ole. Kauempana rannasta näin ainakin yhden isomman kaupan, josa oli tavaraa meikäläisen alepan tyyliin. Se sijaitsi lähellä Multiplace-ravintolaa ison tien varrella. Mutta muistakaa myös lomailla, ravintolasta saa edullista aamupalaa, lounasta ja päivällistä myös muksujen makuun (ranskalaiset ja nuggetit tyyliin) ja joissain ravintoloissa tenavat syövät ilmaiseksi lasten listalta, kun aikuinen maksaa normiruuan.

• kierellyt
        mutta valikoima huono kirjoitti:

Jos aikoo itse kokkailla, niin aika harvassa oli sellaisia kauppoja, joista sai muuta kuin juomia, sipseja ja aurinkorasvaa. Supermarket löytyy joka kulmasta, mutta ne ovat pieniä ja valikoima rajallinen. Esim. leipää, jogurttia, juustoa ei juuri ole. Kauempana rannasta näin ainakin yhden isomman kaupan, josa oli tavaraa meikäläisen alepan tyyliin. Se sijaitsi lähellä Multiplace-ravintolaa ison tien varrella. Mutta muistakaa myös lomailla, ravintolasta saa edullista aamupalaa, lounasta ja päivällistä myös muksujen makuun (ranskalaiset ja nuggetit tyyliin) ja joissain ravintoloissa tenavat syövät ilmaiseksi lasten listalta, kun aikuinen maksaa normiruuan.

Uudesta Nessebarista löytyy Mladost supermarket( osoitteessa: Otez Paisii 17), mikä luultavasti on alueen suurin marketti. Sunny Beachin päässä ranta alueen läheisyydessä on kunnon market lähellä Helena hotelleja. Festa Panorama hotellin lähellä noin 100-150m on myös isompi market.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7645
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4223
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2581
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2427
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51