Naapurinnaiset

Ovensuussa

Oli Lauantaiiltapäivä kello oli kohta kolme. Heinäkuu ja hellettä. Tietenkin oli takapihan ovi auki. Ovelle tuli naapurin rouva siskoineen, Hän kysäisi olisiko sulla yhtään viiniä, jolloin totesin kyllä sitä on. Käry oli käynyt , ukkonsa ja siskonsa avomies olivat lähteneet vaellusretkelle viikoksi, ja miehen kaverin kanssa. Joka olkin soittanut, josta johtuen käry oli käynyt. Siru eli Rouvan sisar oli oikea hunajapupu, unelmanainen, kävi niin kuumana, ettei kaverilla ollut muuta enää kuin oikeus hakea kamansa. Ihmettelen kaverin sekopäisyyttä kun oli sellainen peto käsissään, että edes riskeerasi. Toista pulloa oli menossa kun naapuri meni puhelin päivystykseen. Siru istui mun kanssa samalla penkillä poikkipäin ja kyseli multa miksi hän ei riitä, en osannut antaa tyhjentävää vastausta, jolloin sanoi anna suukko lohdútukseksi, suutelu kiihtyi ja hän sanoi mennään sänkyyn.Se oli menoa eikä meininkiä, naimme pari kertaa ja suurin kiihko oli talttunut. Silloin naapurini istu jo pöydän ääressä. Viinipullo tyhjeni ja kun ilta oli jo vaitunyt yöksi ja miehet oli suulla jos toisella haukuttu jos miksi huorapukeiksi.
Oli maatemenon hetki ,Siru ilmoitti jäävänsä mun viereen,kun halusi hyvityksen. Yö meni rattoisasti tietenkin ja seuraavana iltapäivänä tulivat kysymään, josko heittäisin Sirun rautatieasemalle.
Maanantai iltana naapurini toi kaksi viinipulloa korvaukseksi kun olivat tulleet kerjulle.Silloin hän kertoi,että oli tullut tänne makuuhuonen ovelle ja nähnyt eka kerran kun Siru oli pumpannut mun paksua kyrpääni itseensä, kysyin mitä ajattelit, jolloin hän sanoi, mä olisin halunut olla silloin Sirun asemassa. Käännyin ja suutelin häntä johon hän vastasi kiihkeästi ja sanoi mä ole nyt niin hikinen, sanoin mennään suihkuun mä pesen sut, Saippuoin hänet ja työnnyin sisää takaapäin, jolloin hän sanoi ei tarvi varoa mä olen raskaana. Kun oli suihkuteltu ja kuivattu mentiin sängylle jolloin hän sanoi,se oli riettain suihku missä olen ollut. Hän piteli mulkkuani ja nousihan se, jolloin hän sanoi haluvansa tulla päälle niinkúin Siru oli. Naimme vielä pari kertaa ja hän meni aamuyöstä kotiinsa. Kolemnviikon päästä naapuri tuli ja kysyi josko voisin käyttää hänen vaimoaan Firman mökillä kun tämä on mökin emäntä ja pitäisi tarkistaa mökin kunto, ennen vieraiden tuloa. Ajoimme noin 30 kilometriä pankin edustusmökille, hän meni muihin huoneisiin ja palasi alastomana ovelle ja sanoi tule ja pane mua, pääsin huoneeseen, sanoi riisu ja nuole mua, pyysi pane mua takaapäin, runttasin oikein kunnolla jolloin hän laukesi kovin täristen ja kun siinä sankyllä maattiin , hän sanoi mä en ole vielä päässyt yli pettämisestä, siksi mun oli saatava hyvitys.
Hyvitys tapahtui kerran vielä silloin maha oli jo sitä luokkaa,että oli pakko takaapäin naida häntä, jotenkin oli kiihottavaa naida viraan vaimoa joka oli raskaana.

3

15197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Lukija-

      Et sitten yhtään sekaisempaa tarinaa saanut aikaiseksi. Välil oli hukassa, kuka sanoi, teki ja mitä. Harjoittele hieman vielä, ehkä kerronta sit alkaa sujua.

    • Jormakalve

      säälittävää räpellystä. Ei kiinnosta.

    • s e k a v a a

      lukea tarinas ennenkuin pistät sen tänne?
      Sekava kuin mikä.
      Ainoa mikä tuli selväksi on se, että sait pesää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      88
      3728
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      588
      3531
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3432
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2187
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2151
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      320
      1936
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1905
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      159
      1657
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1361
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe