Ei yhdynnässä-raskaana

---

Paljon keskustelupalstoilla tulee vastaan ihmisiä, yleensä nuorempia, jotka kysyvät voiko tulla raskaaksi keskeytetyllä tai jopa niin, ettei penis ole sisällä käynytkään. Vastaushan on että kyllä, onhan se mahdollista...Aika skeptisesti olen aina noihin suhtautunut, on kuitenkin niin paljon ihmisiä jotka yrittävät vuosia, mittaavat ovikset, ovat jalat ylhäällä seksin jälkeen ja tekevät kaikkensa tullakseen raskaaksi... eli helppoahan se aina ei ole.

Mutta asiaan. Olen raskaana, raskaus ei ole suunniteltu mutta kannamme vastuumme, ja ei, emme olleet yhdynnässä. Kyseessä ei ollut edes keskeytetty yhdyntä vaan yksinkertaisesti mies laukesi, spermaa ei edes lentänyt sinne päin varsinaisesti vaan pieni osa siitä valui häpyhuulilleni. Ja tässä sitä ollaan. Todella hämillään, mutta omaa vastuuttomuuttahan tämä on.

Jos raskaus jatkuu ja lapsi syntyy, tulee siitä todella rakastettu ja tärkeä.
Toisaalta tulee paha mieli niiden vuoksi jotka vuosia yrittävät ja kaipaavat eikä mitään tapahdu... Mutta ainakin kaikille nuorille jotka miettivät omassa päässään että ei kai nyt näin helposta, niin kyllä se vain voi tapahtua..

5

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen verran

      että omasta mielestäni ainakin keskeytetty yhdyntä on yhdyntää. en tie mitä mieltä muut sit on... lasken itse sen kuitenkin yhdynnäksi.

      mutta tsemppiä tilanteeseesi. oli aika erikoinen tarina:) mutta opimme ainakin että näinkin voi käydä ;)

      • ap

        Juu ainahan yhdyntä on yhdyntä jos penis mene sisälle, nythän tässä vaan onkin juuri se, että penis ei käynyt, eikä siis ole ikinä käynyt sisälläni... eli mies on "neitsyt" mutta mahdollisesti tuleva isä. tästä vois melkein saada jakson kauniisiin ja rohkeisiin.. mutta elämä on tälläistä :)


      • lipsahti huulille
        ap kirjoitti:

        Juu ainahan yhdyntä on yhdyntä jos penis mene sisälle, nythän tässä vaan onkin juuri se, että penis ei käynyt, eikä siis ole ikinä käynyt sisälläni... eli mies on "neitsyt" mutta mahdollisesti tuleva isä. tästä vois melkein saada jakson kauniisiin ja rohkeisiin.. mutta elämä on tälläistä :)

        just joo...näkyikö taivaalla uusi suuri tähti....


    • tarinasi.

      Kun itsellä todella aktiivista yritystä kesti lähes vuoden ja joskus alkoi tuntua jo sille, että vaikka mies tuli koko ajan sisälle ja yhtä ainutta tippaa spermaa ei olisi laskettu ulos hukkaan, niin eihän tästä mitään lasta silti aikaan saada, mutta sitte periksiantamattomalla yrittämisellä vihdoin ja viimein meillekin tärppäsi.

      Kyllä tuo sinun kertomasi raskautuminen on sen verran harvinainen ja ihmeellinen, että jos asuisimme jossain alkukantaisten uskontojen vaikutusalueella, tulevasta lapsesta odotettaisiin jotain erikoista...

      No kaikki on mahdollista, jos niikseen on. Aina sattuu ja tapahtuu.
      Onnellista odotuksen aikaa teille.

    • Anonyymi

      tosi harvinaista mutta jos siittiöitä pääsee emättimeen raskaus on teoriassa mahdollinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe