Päätäit

hilla00

Olimme heinäkuun alussa hotellissa kaksi yötä ja viikon päästä huomasin lapsillani päiden raapimista ja täitä päät täynnä :( oliskohan mahdollista vaikka hotelleissa vaihdetaan petivaatteet ja pyyhkeet että täit jäivät sieltä? Olen miettiny ja yrittänyt saada päähäni mistä muualta olisi tulleet, mutta ei olla oltu paikassa jossa olisi päitä pidetty tartunnan saamiseksi. Tiedän niitä voi saada oikeastaan mistä vain. Tässä on nyt kohta viikko kammattu kolmen lapsen päästä saivareita ja kuoriutuneita :( shampoo laitettiin heti kaikkien päihin kun huomattiin ne ja tänään näyttäisi siltä että munia ei löydy enää. Ensimmäinen kerta omalla kohdalla ja tosi inhottava ja iso töinen juttu :(( Tekee niin mieli ensi kesänä taas lomalle.

3

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S_guru

      Lomamatkoilla kannatta jättää siivoojalle juomaraha jo loman alussa, eikä vasta pois lähtiessä.

    • syksynä

      Oltiin kans lasten kanssa reissussa ja viikko kotiinpaluun jälkeen toisella lapsista hyirveä kutina päässä. Kaikkien päät pestiin shampoolla ja lapsen valitukset loppui siihen mutta itselle jäi tunne että koko ajan joku liikkuu pään nahassa. Keväällä käyty monenlaiset hoidot läpi. Kaksi kertaa olen käynyt yksityisellä ihotautilääkärillä joka ei ole löytänyt täitä eikä muitakaan eläviä. Miedoilla shampoilla vain kehottanut pesemään. Välillä on helpompaa mutta välillä taas tuntuu että jotain liikkuvaa on hiuspohjassa ja ihollakin välillä kutiaa. En tiedä olenko luulosairas vai ollaanko tuotu mukanamme jotain muuta kuin täitä ???
      Silti ollaan taas lähdössä reissuun.

      • relatkaa

        meille ei ole tullut matkoilta täitä mutta sen sijaan päiväkodeista ja kouluista on tullut sekä täitä että kihomatoja. Lääkitystä vaan päälle ja putsataan se mitä pitää.
        Sitten unohdetaan koko asia.

        Täi on pikkujuttu kun ulkomailla voi saada vaikka minkä sisäloisen, vaikka ameeban. Silti matkustetaan tropiikkiin joka vuosi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe