Elikkä onko täällä ketään, joka todella pitää KOLMEN ENSIMMÄISEN SPYRON SOUNDTRACKISTA?. Stewart Copeland on niin saatanan hyvä muusikko ja mieleeni jäi etenkin Spyro 2:sen musiikki, kuten Idol Springs/Fracture Hills ja Zephyr.
Spyro rupesi olemaan täysin perseestä Year Of The Dragonin jälkeen. Enter The Dragonfly:ssa ainoa hyvät asiat oli ääninäyttely ja musiikki ja grafiikat, vaikka bugeja oli.
Niin, lempikappaleeni Spyrosta on varmaankin Icy Peak, Year Of The Dragonin toisen kotimaailman, Midday Gardenin jäinen kenttä. Se kenttä, jossa sinun piti auttaa jääkarhuja päihittämään Rhynocit.
Soitan itse bassoa ja olen opetellut soittamaan näitä kappaleita..uudet Spyro - pelit Enter The Dragonfly - pelistä alkaen ovat täysin PERSEESTÄ.
Mutta, jos täällä on vielä vanhoja Spyro-faneja, mikä on teidän lempikappaleenne kolmesta ensimmäisestä Spyrosta? Mitä mieltä olette uusista Spyro-peleistä?
Kolmen ensimmäisen Spyron soundtrack
2
321
Vastaukset
- Spyro-fani
En tunne muita uusia, ku ton Enter The Dragonflyn ja pakko sanoo, et tosi huono musa on. Vanhoistaki omistan vaan Spyro The Dragonin, mut en siitäkää hirveesti kivaa musaa löytäny. Sanotaanko vaikka, et nää lempparit löytyy Year Of The Dragonista, esim. Sunrise Spring Home, Sunny Villa, Fireworks Factory, Molten Crater, Midday Garden Home ja mitä nyt oon näitä Spyro 3:n kappaleita Youtubesta kuunnellu
- minä!
Häää? Voisitko sönköttää vähän paremmin?
Joo Spyro 3 jälkeen Spyro on ollu yhtä PASKAAA.
ÖÖÖ....LEMPI BIISI? en tiedä ,KAIKKI ei oo hyviä ...mut se on vaan mun mielipide X,,,D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031685
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718