Jotta olisi oikea saatananpalvoja (ei siis sellane teinimenttaliteetti) niin mitä siihen tarvitsee?
Olen ihan aloittelija, mistä pitäis alottaa?? Tapio Kotkavuoren kirjaa (Vasemman käden polku) en löydä mistään..
Olen ihan puolla paljailla tän asian suhteen.....
Olen myöskin valmis itseni laittamaan likoon koko asian suhteen!
Ei vittuilijoille.
Henk.kontaktit s-postiini: ktw92@luukku.com
Saatananpalvonta
5
399
Vastaukset
- lukija....
No et ole kyl panostanut netissä etsimiseen...Kirjaa löytyy kun viitsii etsiä..Ja sanon ny vielä ettei kirjat ole mitään 5 € kirjoja...Ja suosittelen et luet netistä asioita joista huomaat onko juttusi..Vai hetkellinen kiinnostus vaan..
- implacable
Olen itse lukenut vasemman käden polun. En kyllä ole varma mistä sen saa. Netistä voi koettaa etsiä.
Mutta siis nettisivuilla lukee vain paskaa. Saa sieltä siis jonkin käsityksen, mutta kuitenkin. Ei tarpeeksi.
Ja pitää sanoa sinulle, että saatananpalvojia ei ole olemassa joten et voi olla sellainen, jos palvot Saatanaa, olet satanisti. - agares
implacable kirjoitti:
Olen itse lukenut vasemman käden polun. En kyllä ole varma mistä sen saa. Netistä voi koettaa etsiä.
Mutta siis nettisivuilla lukee vain paskaa. Saa sieltä siis jonkin käsityksen, mutta kuitenkin. Ei tarpeeksi.
Ja pitää sanoa sinulle, että saatananpalvojia ei ole olemassa joten et voi olla sellainen, jos palvot Saatanaa, olet satanisti.Satanistit eivät palvo saatanaa!!!!!
- implacable
agares kirjoitti:
Satanistit eivät palvo saatanaa!!!!!
Sanonpahan vaan, että jos joku satanisti palvoo, se ei muuta sitä asiaa, että hän on satanisti. Tärkeintä on tiedostaa kuitenkin se tosiasia, että satanismi on saatanauskonto. Olkoon Saatana sitten esikuva, symboli tai mitä tahansa.
- adfjdf
"Ei teinimentaliteetti" ja syntynyt 92? Olen melko varma siitä, että n. viiden vuoden kulutta naurat tälle itsekin. Toivottavasti ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124193
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m942021Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.141774Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341752- 1791537
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251418Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111263Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2141199- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331145