Elikkäs, kuinkahan paljon pieni, tyyliin 3-10litranen faunaboksi maksaa?
Mikä niiden hintahaarukka on esim faunattaressa?
faunaboksin hinta?
jokuvainnii
6
799
Vastaukset 6
- totti435
HInta: 5-39€, älä osta faunattaresta, halvemmalla saat ihan mistä muualta tahansa :D
- totti5654
Eli kaikki faunat on tuossa hintahaarukassa.
- kotiloharrastelija
Ostin Akvaariosopista 6litraisen faunan. Maksoi 14.50e. 11litranen makso 17e. Pienin ( 1litrainen) makso 6.60
- vinks
huutonetistä ja muilta vastaaviltaa sivuilta löytyy halvalla :---)
- pikkukotilonomistaja
Joo tiiän toi on kijotettu noin satakolkytviis vuotta sitte mut mun ehkä 5l faunaboxi jonka ostin nimenomaan faunattaresta makso suunnillee kympin :D
24 e tais olla 11l faunattaresta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92828Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 70533
- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496