n.1-2v neiti osoitti isänsä etumusta ( kun oli boxerit jalassa ) ja tokas, kakka...
Tyttäremme oli n.1-2v, kun hän oli suihkussa ja pääsi pisut. Hän pissasi suihkun viemäriin. Menin hakemaan pois suihkusta, niin hän sanoi, että pissa tuli ja näytti viemäriä. Sanoin vain, ai jaa ja rupesin keräämään leluja pois, jolloin tyttö meni kyykkyyn ja katto viemäriin hetken ja sanoi " voi ittu".
Kerran 4v. hän rupesi puhumaan rakkaudesta meille ruokapöydässä. Kertoi, että kun hän oli nuori, niin meinasi mennä naimisiin "Ollin" kanssa, mut ei siitä sitten tullut mitään. Ja että nyt on sit toinen. Kertoi meille myös pussaamisesta. Repeilimme ja mieheni kysyi, että mitä ihmeen Reginaa ne oikein lukee siellä hoitopaikassa.
Neiti oli 4v. isänsä kanssa saunassa ja kysyi isältään, että miksi sulla on noin vanha pippeli? Isänsä kysyi, et kui ni? Johon neiti, et kun se on noin tumma.
Kerran neidillä oli alapää kipee ja pissiminen sattu. Neiti itki oikein säälittävästi, kun isoveli kysyi, et mikä sul on? Neiti vastasi, et mua sattuu pippeliin...
Yks pvä neiti leikki lattialla leluillaan ja tokas, hoh, hoijaa kyllä tämä lapsena olo on raskasta.
Istuin neidin kanssa auton takapenkillä, kun neiti rupesi yht'äkkiä ähkimään ( niin kuin ois kakannut ), katoin kun toinen naama punasena ähisee ja kysyin, et mitä sä oikein teet? Niin neiti vastasi, et yritän synnyttää vauvaa, mut ei vaan tuu.
Aamulla, kun vein neitiä ( 4v ) hoitoon autolla, neiti kysyi, että saanko mä äiti sit lainata sun autoa, kun mä olen iso? Vastasin, että saat, mutta sun on ensin hankittava ajokortti. Johon neiti vastasi, et joo, no mä otan sit sellasen. Sanoin, että sun täytyy mennä autokouluun ensin, että saat ajokortin. Johon neiti sanoi, no mut mistä mä sit oikein sellasen löydän?
tyttäremme
nauraa saimme
0
515
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597117Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334233Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152311- 642011
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2051475Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957