Meillä on ollut englannisetter, maailman herttaisin uroskoira, ei koskaan purrut, murissut tai tehnyt pahaa (ei lasketa pentu ikää),rakasti lapsia, rakasti kaikkia, varmaan jos murtovaras olisi tullut olisi se vain nuollut sitä. Jos totta puhutaan se taisi olla paras koira mikä meillä on ollut. Suosittelen.. 8D
Vastaukset 1
- setterifani
Samaa mieltä olen. Mulla tämä nykyinen englanninsetteri on jo kolmas samaa rotua oleva enkä aio rotua vaihtaa koskaan. Kesäkuussa jouduin päästämään paremmille maille vanhukseni eikä suru ja ikävä tunnu katoavan ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493