Raskaana!?...

14 vuotta

Raskaana!?...
Kirjoittanut: 14 vuotta / Tänään / klo 17:59 Hei!

Äitini on aina haaveillut suurperheestä, mutta hän ei voi saada lapsia...

Hän joutui nimittäin auto onnettomuuteen, kun hän oli toistamiseen raskaana, olin silloin n. vuoden.

Hänelle tuli keskenmeno ja hän ei voi enää tulla raskaaksi=(

Nyt on käynyt niin, että minä olen raskaana=s

En oikein tiedä miten siinä niin kävi, kun en muista mitään...

Se kävi kait silloin kun olin juomassa, mutta minulla ei ole MITÄÄN muisti kuvaa mistään sellaisesta, että olisin ollut jonkun kanssa yhdynnässä???

Niin, niin kun kerroin äidille raskaustestin tehtyäni asiasta, oli aäiti ensin ihan raivoissaan, mutta nyt se halua pitää sen vaavin??

Kyllä se minulle muuten sopisi, kun ymmärränhän minä sen, että äiti haluaa lapsen, niin saisihan se olla sentään osa minunkin lapsen elämää, mutta mites se, että siis mun koulu?

Niin kysymys kuuluu:

1. Mitä teen koulun kanssa?

2. Kun lapsi kysyy kuka sen isä on, mitä minä ja äiti sanotaan?

Äiti sanoi että minunkin pitää ottaa paljon vastuuta lapsesta, enkä saa viipottaa pitkin kaupunkia. Ja kotityöt ja ruuanlaitto, siivous kärsivällisyys kun laps kiukkuaa, jne. Ja silti koulu pitää muistaa!

3. Kertokaa jotain tai siis kaikki vauvan/lapsen hoidosta! niin ja toki siitä miten pitää toimia kun odottaa lasta??

Toki saan paljon neuvoja äidiltä, mummolta ja netistä, mutta haluan vielä lisää=)

Niin ja tuota noin... öö.. Tein raskaus testin koska edellisistä menkoistani oli kulunut yli kuukausi, ja juomareissulla heräsin metsässä ilman vaatteita... Ne oli parin metrin päässä.

Olen nyt kuudennella viikolla.

Kiitos kaikille kysymyksiin vastanneille ja muille neuvonantajille.

Vastaa tähän viestiin Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä
neuvoja
Kirjoittanut: huhhuh. / Tänään / klo 18:20 Jos viestisi on totta eikä provo:

Sinut on todennäköisesti raiskattu. Vaikka et olis vastustellut tms. on kyseessä silti raiskaus, olit tolkuttomassa humalatilassa ja mahdollisesti sammunut. Lisäksi kyseessä on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, olethan alle 16-vuotias.

Sinun olisi pitänyt heti tapahtuneen jälkeen mennä poliisille, näin asia olisi saatu paremmin selvittää. Mutta vielä ei ole liian myöhäistä. Neuvon sinua tekemään asiasta rikosilmoitus. Keitä teitä oli juomassa? Oliko paikalla ketään ystävääsi joka näki mitä tapahtui?

Olet vielä fyysisesti ja henkisesti liian nuori äidiksi. Et voi tehdä lasta äidillesi. On surullista, jos hän ei voi lisää lapsia saada, mutta asia ei ole sinun vastuullasi. Ainut järkevä ratkaisu raskaudenkeskeytys. Puhu asiasta lääkärin tai vaikka kouluterveydenhoitajan kanssa. Jätä äitisi keskustelun ulkopuolelle. Hän ei vaikuta oikein rationaaliselta, hän on valmis vaarantamaan terveytesi sen vuoksi että itse saisi hoivattavan.

Vastaa tähän viestiin Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä Lääkäri, poliisi
Kirjoittanut: Keskustelun aloittaja / Tänään / klo 18:59 Hei!

Juu, niin lääkärin mielestä minulla ei ole mitään vaaraa, jos lapsi syntyy keisarinleikkauksella. Ja äitini on ollut vuosikaudet aborttia vastaan ja osallistunut johonkin mielenosoituksen tapaiseen juttuunkin sitä asiaa koskien joskus aikoja sitten.

Täytän elokuussa 15.

Niin, ei minuille tullut mieleenkään ilmoittaa mistään poliisille, mutta kai mä voin ilmoittaa.

Olin isolla kaveri porukalla, ja niistä viimeinen meni kotiin joskus kahdelta yöllä ja mä jäin ulos. Olin kuulemma vakuuttanut että pärjään ja olin kävellyt kohti rannassa olevaa pukukoppia. Että olisin mennyt sinne nukkumaan. Olin siis yksin, eikä kukaan tiedä mitään mistään sen tarkemmin kuin minäkään. Tstävä oli yrittänyt soittaa minulle, mutta minulla oli kuulemma ollut puhelin pois päältä. Lisäksi olin soittanut äidille ja kavereille yöllä, enkä vieläkään tiedä ovatko he vastanneet, paitsi, että äiti oli soittanut takaisein minulle ja olin moneen kertaan ollut vastaamatta tai lyönyt luurin korvaan, lopuksi vastasin ja olin sanonut, että menen nukkumaan. Olin väittänyt äidille meneväni kaverille yöksi, mutta oikeasti yövyin ulkona.

Ajattelin että olin vain ollut niin kännissä, että olin heittänyt vaatteet pois, jos oli tullut esim: kuuma. (teen niin välillä unissani kotonanikin=p)

En minäkään ole järin innostunut abortista, sillä sehän on melkein sama kuin murha!!

Kun kerroin isälle, niin se sanoi, että se ostaa sille kaikki tarvikkeet. Ja että äiti kuulemma päättää kun olen alle 16... niin siis siitä pidänkö sen, ja toinen vaihto ehto on kuulemma adoptio, mutta nyt isälläkin on joku vauva kuume?

Ehkä vähän mullakin=p

1

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanon minä

      Jos kirjoituksesi on totta, eikä mikään provo, niin huh, huh!!

      Minulla on vähän sellainen tunne, että äitisi haluaa sinun saavan tuon vauvan enemmän itsensä kuin sinun vuoksesi.

      Sinun kannattaa ottaa yhteyttä lastensuojeluviranomaisiin tai johonkin muuhun sosiaalialan henkilöön selvittäksesi puolueettomasti, mitä itse tahdot.

      Olet vielä kovin nuori, ja koulunkäyntisi ja kaikki muu nuoren elämään kuuluva vielä edessäsi,
      että tuntuu aika hirvittävältä alkaa hoitamaan ja kasvattamaan pientä ihmistä,
      kun omakinkasvu on vielä kesken.
      Vaikka vanhempasi auttavatkin sinua, niin silti uskon, ettet ole vielä oikein kypsä äidiksi.

      Abortti voi tuntua raaálta vaihtoehdolta, mutta sinun tapauksessasi ainoalta oikealta.
      Sinuthan on ilmiselvästi raiskattu, jos sinua onkäyetty hyväksi tietämättäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe