Onko Kultahietikolla tenniskenttiä kuinka? Ja millaisessa kunnossa ne on?
Jostain esitteestä löysin tietoa että olisi jollain hotellilla kenttä. Nyt olis vaan kiva tietää onko ne massakenttiä vai hiekkatekonurmia? Ja onko ne ok pelattavia.
Kiitos kaikille jo etukäteen tiedosta.
Tennistä Kultahietikolla
Sunnuntaina lähtö
2
284
Vastaukset
- Juuri sieltä palannut
Löysimme tenniskentän kun lähdimme maailmanpyörältä pohjoiseen rantakatua pitkin, kenttä jäi rantakadun ja rannan väliin. Oli hiekkatekonurmea ja ilman suurempaa kokemusta tenniksestä niin ihan ok. Onnea peleihin!
- kuopiorovaniemilainen
Hei! Olen bulgarialainen ja asun Sofiassa. Puhun suomea sujuvasti ja pitkää aikaa olin oppaana. Lisäksi minulla on auto ja ajokortti. Jos tulette käymään Bulgariassa, niin jos haluaisitte, voitte ottaa yht. minun kanssani :puh. 359889278453
Ystävällisin terveisin ! Hyvää lomaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463949Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭343444Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162813Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142512Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102064IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121176Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451117- 80996