Saako gerbiileille antaa appelsiinia ja ananasta? Kysyin yhdeltä sivulta ja sain vastaukseksi ei. Mutta gerbiili.infossahan lukee, että saa antaa!
Saako antaa?
10
1478
Vastaukset
- ajajajajaja
antaa koska se on sitrushedelmä
- ajajajajaja
appelsiinia ei saakoska seon sitrushedelmä anakasesta en tiä
- Nomi_kysyy
ajajajajaja kirjoitti:
appelsiinia ei saakoska seon sitrushedelmä anakasesta en tiä
saa, kun se lukee SGY:nkin ja infon sivuilla! Nehän ne on ne luotettavimmat lähtet.
- Shimmer_
Nomi_kysyy kirjoitti:
saa, kun se lukee SGY:nkin ja infon sivuilla! Nehän ne on ne luotettavimmat lähtet.
Ananasta saa antaa, mutta pienen palan ja hyvin harvoin. Ei ole hyväksi hampaille.
Appelsiinia saa antaa :)
- 3gerb
Mielestäni ei . Ainakaan itse ananasta tai appelsiiniä, koska erittäin vahvoja ja gerbuilla on herkkä vatsa... :( Siksihän vesikin vaihdetaan usein, jotta haitallisia bakteereja ei pääse syntymään. ;) Ihan gerbujesikin kannalta on siis hyvä josset anna =)
- ihmettelijä__?
lukee SGY.nkin ja infon sivuilla. Miksi siellä sitten annettaisiin väärä tietoa? Olen antanut, eikä mitään ole syntynyt. Tosin ananas ei kovin hyvin kelpaa.
- Shimmer_
ihmettelijä__? kirjoitti:
lukee SGY.nkin ja infon sivuilla. Miksi siellä sitten annettaisiin väärä tietoa? Olen antanut, eikä mitään ole syntynyt. Tosin ananas ei kovin hyvin kelpaa.
3gerb / Noita saa huoletta antaa kyllä. Ei ole yhtää vaarallista. Tosin ANANAS ei ole hyväksi hampaille, ja siksi sitä tulee antaa hyvin harvoin.
- mitäsanonontotta
Shimmer_ kirjoitti:
3gerb / Noita saa huoletta antaa kyllä. Ei ole yhtää vaarallista. Tosin ANANAS ei ole hyväksi hampaille, ja siksi sitä tulee antaa hyvin harvoin.
Kunhan vatsa kestää, niin voit ihan vapaasti antaa, paitsi tietty ananasta, joka pilaaa hampaat! Siis jos antaa liian usein. (:
- Anonyymi
Saako antaa ananasta
- Anonyymi
Siis saako antaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245619
- 725232
- 994315
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753690Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603338- 442930
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461955
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743