Piiri ja Marja Pennanen

olen menossa

Tunnen yhden ohjelmassa olleen Veeran Vantaalta, jonka kotona henget tekevät vaikka mitä ja esineet lentelee. olisi tarkoitus mennä tutustumaan, kun siellä on aktiivista. Läheskään kaikkea ei tullut ohjelmissa esille ja mm. meedio Marja tiesi sanasta sanaan Veeran kuolleen ystävänsä muistopuheen, vaikkei ollut sitä näyättänyt kuin kahdelle kaverille ja he edes tienneet koko ohjelmasta saati Pennasesta. Olen ihan täysipäinen ja skeptinenkin, mutta aion raportoida, pitääkö väittämät todellakin paikkansa. Mm. keittiön tiskipöydän edessä ei meinaa saada henkeä ja alkaa kaikkia huojuttaa jne. Uskokoon ken haluaa, aion ottaa asiasta todellakin selvää ilman mitään ennakko-odotuksia.
Myös Espoon kartanossa kummittelee hyvin aktiivisesti, talossa kulkee naishahmo, vaikka paikka ja keittiö oli suljettu ja vieraat lähteneet. Moni on nähnyt ja pitänyt totena. Näitä on mahdoton vakuutella, uskokoon ken haluaa, mutta ei epäilystäkään sen kokeneilla. Palaan myöhemmin asiaan.

21

5698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei usko

      Tämä Marja Pennanen on täysi huijari joka tekee bisnestä ihmisten taikauskolla.kun ihminen delaa niin se on kaput eikä sen jälkeen henget poukkoile.Jos siellä Vantaalla Veeran kämpässä huippaa kannattaa mitata oma verenpaine tai ehkä asunnon radon säteily vai onko homeasunto kyseessä.Uskoivathan ihmiset joskus menninkäisiin ,vampyyreihin ja keijuihin

      • nimetön.

        Tämä Marja Pennanen on täysi huijari

        Sinä et ole ainakaan ikinä Marjaa tavannut, etkä käynyt hänen yleisömeediotilaisuuksissa. Ei todellakaan ole huijari, yksi suomen etevimmistä meedioista. Onko sinulla kokemusta yleensä spiritualistisessa liikkeessä toimivista meedioista ja mitä mieltä?


      • Jatta-

        Ensinnäkin, jonkun olisi pitänyt ikänsä vahtia Pennasta ettei se koskaan vaihda yhtään sanaa yhdenkään tuotantotiimin jäsenen kanssa mistään kummituksiin liittyvistä asioista tai päästää sitä mihinkään ilman valvontaa niiden kanssa, jotta varmasti voitaisiin sanoa ettei se huijaa. Tää ohjelma on kuin ihmisten usko - kuka uskoo kummitteluun, kuka ei. Telkasta tulee jumalanpalveluksia esimerkkinä - miksei ihmiset narise siitä että pappi huijaa koska jumalan ei ole todistettu olevan olemassa? Samaan tapaan nää kummitusohjelmat menee. Ne on viihdettä. Niihin joko uskoo tai ei. Jos Pennanen olisikin huijari, se tuo varmasti ainakin mielenrauhaa niille jotka kummittelusta kärsii. Antaa ihmisten uskoa mitä tahtoo, ei se ole keneltäkään mitenkään pois jos joku uskoo meedioihin ja kummituksiin!


      • Asiat Tarkastettava
        nimetön. kirjoitti:

        Tämä Marja Pennanen on täysi huijari

        Sinä et ole ainakaan ikinä Marjaa tavannut, etkä käynyt hänen yleisömeediotilaisuuksissa. Ei todellakaan ole huijari, yksi suomen etevimmistä meedioista. Onko sinulla kokemusta yleensä spiritualistisessa liikkeessä toimivista meedioista ja mitä mieltä?

        Niin.. minusta ihminen, joka ei itse käy testaamassa asioita, ei ole edes arvostelemaan tai pistämään kaikkea aina huuhaaksi. Pitää käydä ensin omakohtaisesti paikan päällä ennen kuin saa oikeuden kyseenalaista. On tutkittava asiat eikä hutkittava.

        Joku kritisoi tässä keskusteluketjussa myös Jumalan palvelukset ja vertaisi näitä asioita. Konkretiana voisi tuoda esiin ns. ihmeparantumiset. On ihmisiä, jotka jyrkästi pitävät parantumisihmeitä huuhaana. Mutta kun ateistitkin paranevat kirkossa: www.rukousystavat.fi Ja sitten, kun paranemiset tapahtuvat aivan eri paikkakunnalla kuin missä asian puolesta rukoillaan. Tässäkin korostan, että tarkoitukseni on tuoda esille vain se, että ennen kuin arvostelette tai kritisoitte ihmeitä tai esim. Marja Pennasta, niin käykää paikan päällä tarkistamassa ja tutkimassa, mitä tapahtuu.

        Täällä netissä voi helposti joku vaikka valehdella, että on tutkittu ja huuhaata oli. Mutta se on typerää. Kyllä tosiaan on parempi hankkia niitä kokemuksia ja todistuksia ensin. Onhan esim. paranemisista olemassa lääkärintodistuksia, joita lääkärit itse eivät ymmärrä mm. syöpä


    • jatkuvat?

      Tunnen yhden ohjelmassa olleen Veeran Vantaalta, jonka kotona henget tekevät vaikka mitä ja esineet lentelee.

      Siis vieläkö? Eikö ilmiöt ole rauhoittuneet yhtään meedion käynnin jälkeen?

      • sitten ohjelmanteon

        Edelleen useita hahmoja kulkee huushollissa ja ei takuulla ole vikaa verenpaineissa, vaan sen ovat todenneet kaikki siellä käyneet perheenjäsenet ja ystävät ja äitinsä ja siskonsa eivät suostu edes olemaan yötä. Aivan täyspäisiä ihmisiä koko perhe, sen nyt näki jo ohjelmastakin. Marja Pennanen on niin kovan luokan transendenttinen meedio, että siinä on skeptikoillakin paha pistää vastaan, kun näkemänsä osuvat kerta toisensa jälkeen ihan kohdalleen tai ainakin viittaavat selkeästi tapahtumiin, mm. henkirikos Veeran asunnossa, josta ei todellakaan ole annettu Pennaselle tiskinalustietoa. TV elää ihan omia aikojaan päälle ja pois ja radioasemat kääntyilevät itsestään monta kertaa, ei varmasti vikaa antennissa, senkin voi varmistaa testaamalla. Ja sitä käy tosi usein. Mun on ihan turha puolustella heitä tai Pennasta ihmiselle, joka ei näe eikä koe mitään ympärillään ja sulkee kaiken oman navan ympäriltään. Nää ei tosiaan ole uskon asioita, mene itse ottamaan asiasta selvää, mitä kaikkea siellä tapahtuu ja lentelevätkö esineet yms. Toi sama huojunta oli mm. siinä pohjanmaalaisessa kartanossa, missä oli pirunkuvastus takassa ja ei meinannut saada henkeä kohdalla. Veeran äiti tunsi tukehtuvansa, kun jokin kuristi häntä ja imi itseensä lähes kaikki voimat, joten itseäni pelottaa, mutta silti otan sen riskin ja menen sinne tietysti seuran kanssa, yksin en uskaltaisi.


      • epäilijä kuullut
        sitten ohjelmanteon kirjoitti:

        Edelleen useita hahmoja kulkee huushollissa ja ei takuulla ole vikaa verenpaineissa, vaan sen ovat todenneet kaikki siellä käyneet perheenjäsenet ja ystävät ja äitinsä ja siskonsa eivät suostu edes olemaan yötä. Aivan täyspäisiä ihmisiä koko perhe, sen nyt näki jo ohjelmastakin. Marja Pennanen on niin kovan luokan transendenttinen meedio, että siinä on skeptikoillakin paha pistää vastaan, kun näkemänsä osuvat kerta toisensa jälkeen ihan kohdalleen tai ainakin viittaavat selkeästi tapahtumiin, mm. henkirikos Veeran asunnossa, josta ei todellakaan ole annettu Pennaselle tiskinalustietoa. TV elää ihan omia aikojaan päälle ja pois ja radioasemat kääntyilevät itsestään monta kertaa, ei varmasti vikaa antennissa, senkin voi varmistaa testaamalla. Ja sitä käy tosi usein. Mun on ihan turha puolustella heitä tai Pennasta ihmiselle, joka ei näe eikä koe mitään ympärillään ja sulkee kaiken oman navan ympäriltään. Nää ei tosiaan ole uskon asioita, mene itse ottamaan asiasta selvää, mitä kaikkea siellä tapahtuu ja lentelevätkö esineet yms. Toi sama huojunta oli mm. siinä pohjanmaalaisessa kartanossa, missä oli pirunkuvastus takassa ja ei meinannut saada henkeä kohdalla. Veeran äiti tunsi tukehtuvansa, kun jokin kuristi häntä ja imi itseensä lähes kaikki voimat, joten itseäni pelottaa, mutta silti otan sen riskin ja menen sinne tietysti seuran kanssa, yksin en uskaltaisi.

        rajatilasta, kun jokin rauhaton sielu ei menekään perille asti vaan jää haahuilemaan jonnekin sinne välille, juuri näitä yritettiin monessa jaksossa karkottaa...


      • palstalla,
        sitten ohjelmanteon kirjoitti:

        Edelleen useita hahmoja kulkee huushollissa ja ei takuulla ole vikaa verenpaineissa, vaan sen ovat todenneet kaikki siellä käyneet perheenjäsenet ja ystävät ja äitinsä ja siskonsa eivät suostu edes olemaan yötä. Aivan täyspäisiä ihmisiä koko perhe, sen nyt näki jo ohjelmastakin. Marja Pennanen on niin kovan luokan transendenttinen meedio, että siinä on skeptikoillakin paha pistää vastaan, kun näkemänsä osuvat kerta toisensa jälkeen ihan kohdalleen tai ainakin viittaavat selkeästi tapahtumiin, mm. henkirikos Veeran asunnossa, josta ei todellakaan ole annettu Pennaselle tiskinalustietoa. TV elää ihan omia aikojaan päälle ja pois ja radioasemat kääntyilevät itsestään monta kertaa, ei varmasti vikaa antennissa, senkin voi varmistaa testaamalla. Ja sitä käy tosi usein. Mun on ihan turha puolustella heitä tai Pennasta ihmiselle, joka ei näe eikä koe mitään ympärillään ja sulkee kaiken oman navan ympäriltään. Nää ei tosiaan ole uskon asioita, mene itse ottamaan asiasta selvää, mitä kaikkea siellä tapahtuu ja lentelevätkö esineet yms. Toi sama huojunta oli mm. siinä pohjanmaalaisessa kartanossa, missä oli pirunkuvastus takassa ja ei meinannut saada henkeä kohdalla. Veeran äiti tunsi tukehtuvansa, kun jokin kuristi häntä ja imi itseensä lähes kaikki voimat, joten itseäni pelottaa, mutta silti otan sen riskin ja menen sinne tietysti seuran kanssa, yksin en uskaltaisi.

        Kiitos vestistä, mene ottamaan selvää ja olis hienoa, jos kertoiset kokemuksesi sitten tässä ketjussa. Yritä suhtautua kriittisesti asiaan, yritä saada selvää näyttöä, että todella tapahtuu jotain. Pitäisi tapahtua selviä fyysisiä ilmiöitä, ne on todistusvoimaisempia. Listaa kaikki ylös mitä tapahtui. Ja henkiähän ei tarvitse pelätä, ne ei elävälle ihmiselle mitään voi tehdä.


      • kummajainen7
        palstalla, kirjoitti:

        Kiitos vestistä, mene ottamaan selvää ja olis hienoa, jos kertoiset kokemuksesi sitten tässä ketjussa. Yritä suhtautua kriittisesti asiaan, yritä saada selvää näyttöä, että todella tapahtuu jotain. Pitäisi tapahtua selviä fyysisiä ilmiöitä, ne on todistusvoimaisempia. Listaa kaikki ylös mitä tapahtui. Ja henkiähän ei tarvitse pelätä, ne ei elävälle ihmiselle mitään voi tehdä.

        millonkohan saadaan tietää?


      • tytt.
        sitten ohjelmanteon kirjoitti:

        Edelleen useita hahmoja kulkee huushollissa ja ei takuulla ole vikaa verenpaineissa, vaan sen ovat todenneet kaikki siellä käyneet perheenjäsenet ja ystävät ja äitinsä ja siskonsa eivät suostu edes olemaan yötä. Aivan täyspäisiä ihmisiä koko perhe, sen nyt näki jo ohjelmastakin. Marja Pennanen on niin kovan luokan transendenttinen meedio, että siinä on skeptikoillakin paha pistää vastaan, kun näkemänsä osuvat kerta toisensa jälkeen ihan kohdalleen tai ainakin viittaavat selkeästi tapahtumiin, mm. henkirikos Veeran asunnossa, josta ei todellakaan ole annettu Pennaselle tiskinalustietoa. TV elää ihan omia aikojaan päälle ja pois ja radioasemat kääntyilevät itsestään monta kertaa, ei varmasti vikaa antennissa, senkin voi varmistaa testaamalla. Ja sitä käy tosi usein. Mun on ihan turha puolustella heitä tai Pennasta ihmiselle, joka ei näe eikä koe mitään ympärillään ja sulkee kaiken oman navan ympäriltään. Nää ei tosiaan ole uskon asioita, mene itse ottamaan asiasta selvää, mitä kaikkea siellä tapahtuu ja lentelevätkö esineet yms. Toi sama huojunta oli mm. siinä pohjanmaalaisessa kartanossa, missä oli pirunkuvastus takassa ja ei meinannut saada henkeä kohdalla. Veeran äiti tunsi tukehtuvansa, kun jokin kuristi häntä ja imi itseensä lähes kaikki voimat, joten itseäni pelottaa, mutta silti otan sen riskin ja menen sinne tietysti seuran kanssa, yksin en uskaltaisi.

        jos pelkäät paikkaan menoa niin et ole valmis kohtaamaan henkiolentojen yhteyden ottoa ja ne sen aistivat joten tuskin tulet mitään kokemaan(mikä ei tarkoita etteikö siellä joku muu kokisi!)kuullostat siltä ettet ole ollut yhteydessä henkien kanssa, ikäväkyllä pelkällä halulla ja mielenkiinnolla se ei yleensä(99.9%)onnistu koska kontaktin luominen on lahja ja mahdollisuus ihmiselle joka siihen on täysin valmis,avoin tabula rasa. "..otan sen riskin ja menen sinne tietysti seuran kanssa, yksin en uskaltaisi. "ei todellakaan kuullosta että olet valmis tai avoin asialle vaikka ehkä itse ajattelet että olet.pahimmassa tapauksessa henget suutuvat tälläisesta heidän aliarvioimisesta ja alkavat vaivata pahemmin asukasta.Henkiä tulisi kunnioittaa.


      • Pahoitteluni
        tytt. kirjoitti:

        jos pelkäät paikkaan menoa niin et ole valmis kohtaamaan henkiolentojen yhteyden ottoa ja ne sen aistivat joten tuskin tulet mitään kokemaan(mikä ei tarkoita etteikö siellä joku muu kokisi!)kuullostat siltä ettet ole ollut yhteydessä henkien kanssa, ikäväkyllä pelkällä halulla ja mielenkiinnolla se ei yleensä(99.9%)onnistu koska kontaktin luominen on lahja ja mahdollisuus ihmiselle joka siihen on täysin valmis,avoin tabula rasa. "..otan sen riskin ja menen sinne tietysti seuran kanssa, yksin en uskaltaisi. "ei todellakaan kuullosta että olet valmis tai avoin asialle vaikka ehkä itse ajattelet että olet.pahimmassa tapauksessa henget suutuvat tälläisesta heidän aliarvioimisesta ja alkavat vaivata pahemmin asukasta.Henkiä tulisi kunnioittaa.

        Olen oikeasti pahoillani kaikkien täällä ja muutaman keskustelukaverini ja itseni puolesta, sillä olin jo menossa kotiovella, niin huomasin, että mitä helvettiä, Veera on muuttanut muualle, eikä mitään ilmoittanut, vaikka sovittiin, että tulen käymään loppukesällä tai syksyllä heti kun molemmille sopii.
        Olin todella pettynyt, varsinkin kun olin melkein luvannut täälläkin, että nyt saatte sellaista matskua, että paskotte alle saman tien. Tänä päivänä olen valmis ihan yksin kasvotusten kohtaamaan asioita, koska tiedän paljon enemmän, mistä on kyse, silloin oli vain pelko päällimmäisenä ja eihän se koskaan voi tällaisista asioista hävitä, muuten olis yhtä arkista kun maksalaatikon lämmittäminen ja mitään yhteyksiä ei olisi jne.

        Moni asia on tuon jälkeen muuttunut, on tullut uusia tuttavuuksia, valtavan rakkaan koirani poismeno ja olen läheisessä kontaktissa meedioon ja selvännäkijään ja hän opastaa minua juuri henkioppaisiin ja heidän yhteyksien luomiseen ja hänellä ja toisella maili-kaverillani pari tosi kovaa kuvaa, että tutkimusseurassanikin ollaan lähiviikkoina vähän aikaa hiljaa ja ihmeissään, näitä on paha skeptikonkaan mennä kiistämään, uskokoon täällä kuka mitäkin lystää, mulle aivan sama sinänsä, sillä nää ei ole mitään tuhruja tai photoshopattu sinne haamuja tms. shittia. Kuolema alkaa eri osioineen olla mulle yhtä tuttua ja luonnollista kuin elämäkin ja siinä on monta loogista juttua.

        Mulla on edelleen Veeran numero ja aion kysyä loppuvaiheesta ja mahdollisesti ottaa yhteyttä jollain tavoin uusiin asukkaisiin ja haastattelisin hiukan, ovatko he enää havainneet asunnossa mitään, vai seurasiko henget Veeraa uuteen paikkaa. Todella mielenkiintoista matskua ihan tutkimuksenkin kannalta. Olen viime aikoina nähnyt huoneessani orbeja ja siis ihan vesiselvänä ja muutenkin ja ne vastaa juuri ominaisuuksiltaan sellaisia, mitä olen kuvissa ja meedioni kautta niistä kaikkea havainnut. Kertoi, että vasta nyt alkaa mielesi avautua ja sinulle saatetaan henkioppaalta tietoa pala palalta ja tulen olemaan ikäänkuin välittäjänä.
        Mediaaliseksi jollain on enemmän taipumuksia, mutta siihenkin voi herkistyä ja oppia havaitsemaan pala palalta, mutta ahtaalla kyynisellä mielellä ei saa mitään aikaiseksi. Se on niin sata kertaa nähty täällä suoli24:ssakin. Onneksi on fiksujakin ja avoimia seassa ja silti täyspäisiä, ei mitään hourulan kamaa...

        Toi Marja Pennanen on niin kovan luokan selvännäkijä ja transendenttinen meedio, että pistää väkisinkin kollegatkin kadehtimaan ja halveksumaan julkisesti. Ihmisenä aivan huippu tyyppi kuulemma ja äärimmäisen herkkä erilaisille asioille. Katson häntä todella korkealle ylöspäin, vaikka olen fyysisesti häntä pidempi:) Tiesi Veeran hautajaismuistopuheesta ystävälleen ihan kohtia sanasta sanaan ja asunnosta, mitä ei takuulla ole voinut ulkopuolelta saada, puhekin oli ollut piilossa varmassa tallessa ja sitä ei ole voinut kukaan ulkopuolinen varsinkaan ilman lupaa voinut edes lukea jne.

        Mulla on tällä hetkellä niin rankkaa henk. koht matskua traagiseen kuolemaan saakka, että niitä ei voi pistää tosta vaan yleiseen jakoon, vielä vähemmän nimillä, vaan valituille erityispyynnöstä ja perusteltuna ja haluaisi tietysti vastineeksi itse kuulla jotain juttua ja mielellään matskua jostain. Hyvä juttukin riittää, jos siinä on oikeaksi osoitettavia asioita jne. Eli anna siinä tapauksessa sähköpostiosoitteesi, jos haluat vaihtaa juttua. Käyn tääällä tsekkaamassa aika ajoin ja tästä on linkki e-mailiini, joten näen, mitä täällä höpötetään jatkossakin.


      • Pahoitteluni
        Pahoitteluni kirjoitti:

        Olen oikeasti pahoillani kaikkien täällä ja muutaman keskustelukaverini ja itseni puolesta, sillä olin jo menossa kotiovella, niin huomasin, että mitä helvettiä, Veera on muuttanut muualle, eikä mitään ilmoittanut, vaikka sovittiin, että tulen käymään loppukesällä tai syksyllä heti kun molemmille sopii.
        Olin todella pettynyt, varsinkin kun olin melkein luvannut täälläkin, että nyt saatte sellaista matskua, että paskotte alle saman tien. Tänä päivänä olen valmis ihan yksin kasvotusten kohtaamaan asioita, koska tiedän paljon enemmän, mistä on kyse, silloin oli vain pelko päällimmäisenä ja eihän se koskaan voi tällaisista asioista hävitä, muuten olis yhtä arkista kun maksalaatikon lämmittäminen ja mitään yhteyksiä ei olisi jne.

        Moni asia on tuon jälkeen muuttunut, on tullut uusia tuttavuuksia, valtavan rakkaan koirani poismeno ja olen läheisessä kontaktissa meedioon ja selvännäkijään ja hän opastaa minua juuri henkioppaisiin ja heidän yhteyksien luomiseen ja hänellä ja toisella maili-kaverillani pari tosi kovaa kuvaa, että tutkimusseurassanikin ollaan lähiviikkoina vähän aikaa hiljaa ja ihmeissään, näitä on paha skeptikonkaan mennä kiistämään, uskokoon täällä kuka mitäkin lystää, mulle aivan sama sinänsä, sillä nää ei ole mitään tuhruja tai photoshopattu sinne haamuja tms. shittia. Kuolema alkaa eri osioineen olla mulle yhtä tuttua ja luonnollista kuin elämäkin ja siinä on monta loogista juttua.

        Mulla on edelleen Veeran numero ja aion kysyä loppuvaiheesta ja mahdollisesti ottaa yhteyttä jollain tavoin uusiin asukkaisiin ja haastattelisin hiukan, ovatko he enää havainneet asunnossa mitään, vai seurasiko henget Veeraa uuteen paikkaa. Todella mielenkiintoista matskua ihan tutkimuksenkin kannalta. Olen viime aikoina nähnyt huoneessani orbeja ja siis ihan vesiselvänä ja muutenkin ja ne vastaa juuri ominaisuuksiltaan sellaisia, mitä olen kuvissa ja meedioni kautta niistä kaikkea havainnut. Kertoi, että vasta nyt alkaa mielesi avautua ja sinulle saatetaan henkioppaalta tietoa pala palalta ja tulen olemaan ikäänkuin välittäjänä.
        Mediaaliseksi jollain on enemmän taipumuksia, mutta siihenkin voi herkistyä ja oppia havaitsemaan pala palalta, mutta ahtaalla kyynisellä mielellä ei saa mitään aikaiseksi. Se on niin sata kertaa nähty täällä suoli24:ssakin. Onneksi on fiksujakin ja avoimia seassa ja silti täyspäisiä, ei mitään hourulan kamaa...

        Toi Marja Pennanen on niin kovan luokan selvännäkijä ja transendenttinen meedio, että pistää väkisinkin kollegatkin kadehtimaan ja halveksumaan julkisesti. Ihmisenä aivan huippu tyyppi kuulemma ja äärimmäisen herkkä erilaisille asioille. Katson häntä todella korkealle ylöspäin, vaikka olen fyysisesti häntä pidempi:) Tiesi Veeran hautajaismuistopuheesta ystävälleen ihan kohtia sanasta sanaan ja asunnosta, mitä ei takuulla ole voinut ulkopuolelta saada, puhekin oli ollut piilossa varmassa tallessa ja sitä ei ole voinut kukaan ulkopuolinen varsinkaan ilman lupaa voinut edes lukea jne.

        Mulla on tällä hetkellä niin rankkaa henk. koht matskua traagiseen kuolemaan saakka, että niitä ei voi pistää tosta vaan yleiseen jakoon, vielä vähemmän nimillä, vaan valituille erityispyynnöstä ja perusteltuna ja haluaisi tietysti vastineeksi itse kuulla jotain juttua ja mielellään matskua jostain. Hyvä juttukin riittää, jos siinä on oikeaksi osoitettavia asioita jne. Eli anna siinä tapauksessa sähköpostiosoitteesi, jos haluat vaihtaa juttua. Käyn tääällä tsekkaamassa aika ajoin ja tästä on linkki e-mailiini, joten näen, mitä täällä höpötetään jatkossakin.

        Siinä kun menin Veeralle ja kuljin hänen parvekkeen alta ja jäin siihen katselemaan puistoa ja haistelemaan ilmaa, niin jumaliste, epäilin itsekin, että kuhan huojuvat huvikseen tai jotain. En ollut tippaakaan humalassa, enkä varsinkaan aineissa, mutta tuossa parvekkeen alla TODELLAKIN alkoi huojuttamaan ja ei pystynyt tahdostaan huolimatta olemaan viittäkään sekuntia paikallaan, täällä kotona menisi minuuttikin leikiten. Tuttua hommaa vartiosta mm. Toi sama huojunta oli Veeran keittiössä kaikilla ja työntämisen tunne, samoin toisessa jaksossa jossain Pohjanmaalla taisi olla jonkin kartanon uunin luona sama huojuminen ja todella huonoa energiaa välittyi Marjalle ja jomottava päänsärky jne.
        Mulla on toi Veeran jakso VHS-nauhalla ja en epäile sekuntiakaan tota keittiömeininkiä. Sen todella uskoo, kun sen saa/ joutuu kokemaan.


    • Hana

      Vuosia sitten eräs tuttavani asui lakkauteulla kansakoululla. Suuri vanha rakennus ja nainen asui siina yksin vuokralaisena opettajan entisessä asunnossa. Usein iltaisin samaan aikaan kuului alakerran ulko-oven avaus, puiset portaat narahtelivat painavien askelten alla ja sitten kuului yläkerran oven avaus ja hiljaisuus.

      Nainen oli tarkistanut joskus tilanteen kuullessaan ulko-oven käyvän, mutta portaikossa tai ulkona ei ollut ketään. Aina tarkistuksen jälkeen ei tullut uutta yritystä illan aikana. Lopulta nainen oli hyväksynyt tilanteen ja antanut "vieraan" kulkea rauhassa. Sitten oli poikakin ollut käymässä ja ihmetellyt, että kuka toinen täällä oikein asustelee vuokraamassasi talossa.

      Nainen ei ole arkalasta kotoisin, mutta kertoi olevan jotenkin vaivautunut tilanteesta. Neuvoin häntä lukemaan Isä meidän- rukouksen ja rukoilemaan muutenkin Jeesuksen nimessä kun menee kotiinsa.
      Sitten tultua kotiinsa, rouva olikin alkanut rukoilemaan hieman ennen oletettua aikaa, jolloin aaveen oli ollut tapana kuljeksella. Mitään ei ollut kuulunut. Vain kerran sen jälkeen kulkija oli kuulunut eräänä iltana. Nainen tuli kiittämään moisesta hyvästä ohjeesta. Vastasin, että anna kiitoksesi Jumalalle!

      Näissä kummitustapauksissa on kyseessä ainan pahan puolen henkivallat!

      • tyttö.

        ei sen kummallisempaa.


    • ajdkldkjdl

      no mutta ovet ei aukeile itsestään.

      • että joo

        No aukeilee ne. Usein olen todistanut että ovet aukeavat itsestään, itselle kävi niin, että kaksi ovea aukesi itsestään, ensin toinen ja kohta perään toinen.


    • lukitutkin

      Joo lukitut ovet eivät varsinkaan aukeile itsekseen, kuten monessa kohteessa tapahtuu. Katso vaikka Ilta Sanomien Netti-TV:n Hämeenlinnan Vanajanlinna-jakso.
      Vielä vähemmän esineet lentelevät suurin piirtein ohimoa viistäen tai vyöryvät pitkin lattioita vinhasti kuten Piiri-ohjelman punkkaritytöllä Veeralla oli Vantaan Martinlaaksossa. Vielä vähemmän tuntee äitinsä, kun jokin riivaajahenki tarttui kurkusta ja puristi kaikin voimin.
      Näitä on vaikea todistaa, jollei ole ollut itse paikalla, mutta Vanajanlinnan valvontakameroissa ja lämpökameroissa lukitut ovet aukeilevat, samoin terassit ovikierroksen lopuksi uudeleen auki kaikki terassille.

    • Marja on yksi niitä parhaimpia ja selkeimpiä meedioita suomen maassa. Olensen verran usealla vuosine aikana käynyt että tiedän mistä kirjoitan.marja on ja tulee olemaan se jonka luokse menisin...
      Te jotka mollaatte häntä, menkää ja tutustukaa, suosittelen.

      • Ihana Marja

        Samaa kerron Marjasta. Olen tavannut livenä, ja häntä rehellisempää ja tervejärkisempää ihmistä saa hakea. Todella jalat maassa oleva tyyppi. Kaikki jotka Marjan tuntevat, kertovat samaa. Juureva, tavallinen nainen. Turha mystifoida Marjaa ja "yliluonnollista". Kaikki on luonnollista, kunhan ymmärrämme asiat. Marjoja tarvitaan, että he voivat tuoda meille nämä asiat ja arkipäiväistää ne ja he tuovat lohtua läheisiltämme.


    • Anonyymi

      Olen tavannut henkilöitä, joilla on ollut todistettavasti selvänäkökyky. He ovat nyt rajan takana meditoimassa. Kävin Marja Pennasen vastaanotolla joku vuosi sitten ja voin omalta osalta kertoa, että mikään väittämä ei pitänyt paikkaansa. Nämä edesmenneet suostuivat tarkistamaan kantaansa veloituksetta, miksi jokin ei toiminut ja kertoivat sen "paluupostissa". Marja ei, että tällaisia meedioita.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe