Olen pitkään yrittänyt etsiä tiikkimattoa (teak carpet) kylpyhuoneeseemme kaupoista ja netistä. Pituutta pitäisi olla 2.5 - 3 m. Olen löytänyt ainoastaan Askolta tällaisen, mutta 630 € hintaluokka on mielestäni aivan kohtuuton (http://www.asko.fi/tuotteet.php?tuoteryhma=3). Lisäksi kysyin yhdeltä Belgialaiselta yritykseltä, joka mainosti netissä myyvänsä tavaraa metreittäin; kuulemma eivät myykään.
Olisiko kenelläkään antaa vinkkiä, mistä tuollaisen maton saisi etsimälläni pituudella? Tai saako jostain perinteistä saunaritilää pidempänä kuin 1 metrin tavarana (tuntuu olevan kauppojen vakiopituus)?
En millään viitsisi ostaa muovimattoa, koska puu toisi lämpimämmän sävyn kylpyhuoneeseen.
Kiitos ideoista ja vastauksista.
Tiikkimatto?
5
1980
Vastaukset
- Fly
Hakemani matto tulisi olla noin 1 metrin leveää. Mainitsemani Askon mattohan on leveämpää :)
- Ehdotus
Tiikkilaattoja olisi saatava edullisemmin kuin tiikkimattoja. Katso linkki http://kauppa.jkalho.fi/catalog/product_info.php?cPath=24&products_id=84
Näyttävät olevan nyt alennuksessa. - Teak-ralli
enpä ole löytänyt. Mielessä on jo käynyt, että pitäisi tehdä itse tai tilata puusepältä. Eipä ollut apua tuosta linkistä, jossa myytiin tiikkipaloja, sillä en halua mitään muovivirityksiä.
Stockalla olen nähnyt teak-ralleja, mutta ne ovat väriltään liian vaaleita ja kooltaan liian pieniä.
Jatkan etsimistä ja ihmettelen, miksei kukaan tuo maahan teak-ralleja, vaikka kaikkea muuta krääsää kyllä tuodaan.- Fly
en ymmärrä, kun maahantuontifirmoja on jos millaiselle krääsälle, niin sitten tällaista ei muka kukaan tuo Suomeen asti. Vai onkohan taas niin, että tätä saa sitten 5 vuoden päästä suomesta, kun kukaan ei sitä enää kaipaa....
Omaan silmään nuo laatat näyttivät ihan ok vaihtoehdolta. Ainoa vaan, että tuolla 3 metrin pituudella hintaa tulee kuitenkin noin 150 euroa ja se on kova hinta maksaa "ihan ok" tuotteesta, kun haluaisi kokonaisen maton.
- lr65
Hei minulla on ollut vuosia wc:ssä ja kylpyhuoneessa teak-matot ja muita en huoliskaan. Olen etsinyt uutta teak-matto, mutta ei ole löytynyt mistään, vain räsymattoja. Netistä löytyi pari kauppaa: Hapitat myy pienikokoista teak-mattoa. Netistä löytyi isompi kokoinenkin, mutta tuote on loppuunmyyty. En ymmärrä minne teak-matot hävisivät kaupoista, ovat todella miellyttäviä ja kuivuvat nopeasti ja ovat kestäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999